mr brightside is nu op Joe Nederland en ja ik zing meequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je Mr. Brightside of The Black Parade woord voor woord meekan zingen, behoor je ook tot de millenial
Of trauma.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik grappig ben, is het verdomd gewoon autisme.
ik heb mezelf een donburi bowl beloofd uit de stad dus kindaquote:
wat zijn aardappelrondjes? een soort rösti of rijfkoeken achtig?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uit de diepvries en meestal is de toast dan aardappelrondjes
[..]
nope
[..]
die is dood dus ha
ik ben geen millennial
ik kom van de Ducktales generatie
Bekijk deze YouTube-video
Jij bent lekker op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of trauma.
Of allebei.
Wieeeeeej.
oh, dat lukt me waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je Mr. Brightside of The Black Parade woord voor woord meekan zingen, behoor je ook tot de millenial
meestal rosti rondjes, maar voor smiley faces doe ik het ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn aardappelrondjes? een soort rösti of rijfkoeken achtig?
Post, ok. Maar die bowl is weer geld uitgeven he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb mezelf een donburi bowl beloofd uit de stad dus kinda
en moet nog post weg brengen
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent lekker op dreef vandaag.
*kuchtquote:
Ohhh rostirondjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal rosti rondjes, maar voor smiley faces doe ik het ook
quote:
ow correctie dit is mr blue skyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
mr brightside is nu op Joe Nederland en ja ik zing mee
maaruh.... nee dat nummer is al oud genoeg dat ik gewoon geen millenial ben
en jij gaat mij financieel beperken omdaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Post, ok. Maar die bowl is weer geld uitgeven he.
Ik noem die smiley face aardappel dingetjes Teletubbie toastquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja komt door lilak.quote:
Zelfbescherming, daarooooooooooooooooooooooooooom.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jij gaat mij financieel beperken omdaaaaaaaaaaaaaaaat?
google opgestart... ow ja ik herken iets van de melodie. nee deze kan ik niet meezingen, gelukkig geen millenialquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow correctie dit is mr blue sky
mr brightside zegt me zo niets
Teletoasties.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik noem die smiley face aardappel dingetjes Teletubbie toast
die zijn heeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah jij moet je niet bemoeien met waar ik geld aan uitgeefquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfbescherming, daarooooooooooooooooooooooooooom.
Ik had van de week rösti's, waren de laatste uit de zakquote:
Mag je ook zelf wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah jij moet je niet bemoeien met waar ik geld aan uitgeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |