Ja ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest wel, want verhuizing en zo.
Nou ja, het was niet bedoeld als wedstrijdquote:
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.quote:
je miste bal?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben afgelopen jaar iets van te vaak geweest bij de Ikea
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?quote:
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch hebben ze leuke en praktische dingen bij IKEA. Dus ga nog wel een keer terug.
blijkbaarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, ben ik nu ook een officiële millenial?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kom 1x per 3 jaar bij de ikea
Iemand die meer biedt?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 1x per 5 jaar als het niet minder is.
beetje zoals jouquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willenquote:
rond vakanties is het ook vaak rustig, heel verdachtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
SOWquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds dezelfde smakeloze goedkope kutzooi voor plebsmensen
Oh ik kan genieten van het kijken in de Ikea en alles aanraken en proberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
absurd domme vergelijkingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En genoeg mensen die wel naar de Ikea willen
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)uurt-nog-hele-middag
@:4everblackeyed straatfeest
En goede kwaliteit!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op dit moment, inclusief schroeven want die zijn bij Ikea het goedkoopst
Hier zat iemand te spammen met afspraken. Outlook toen maar even afgesloten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag wel vaak rustig met mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |