Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
Als ze in de file staan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af wat mensen in hun auto doen
AND POWER!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niks tegen de producten van ikea. wel tegen het slenteren door de winkel.
SPEED!!!
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopen
Van die schroeven met van die bolkoppen verkopen ze niet eens in de bouwmarkt terwijl die echt verdomd handig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En goede kwaliteit!
[..]
Hier zat iemand te spammen met afspraken. Outlook toen maar even afgesloten.
In het weekend en/of rond lunchtijd ook niet gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet een beetje je moment uitzoeken, op een regenachtige zondagmiddag is het daar een hel, maar als je op een doordeweekse avond gaat kun je vaak gewoon lekker doorlopen
Gotta go fast.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPEED!!!
Maxima in de Ikeaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea is)
Gewoon daar je dagelijkse stapjes makenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel in het restaurant taartjes happenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon daar je dagelijkse stapjes maken
Ja op een dag als vandaag zal het er wel lekker rustig zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zonnige dagen kun je ook gerust gaan, er is NIEMAND (misschien maxima want die weet ook dat er dan niemand in de ikea is)
same 13310 is matig voor een vrijdag met zonquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even buiten lopen. 2649 is nog niet echt genoeg.
Ikeaminimuis!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
IIkea
Ik zou er bijna gaan wonen. *kijkt om zich heen* Aardig gelukt.
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon daar je dagelijkse stapjes maken
Ja en?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel een paar keer die winkel doorlopen hoor
neh, mijn huis is echt wel een stuk kleiner dan de ikeaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
IIkea
Ik zou er bijna gaan wonen. *kijkt om zich heen* Aardig gelukt.
Ja, dan ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rond vakanties is het ook vaak rustig, heel verdacht
nog steeds een naakte muisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis zoek eens kleren en ga eens je dingen terug brengen
Nou gewoon een constateringquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, mijn huis is echt wel een stuk kleiner dan de ikea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |