oh, wat hipquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Android auto, dus zodra ik de auto start zie ik alles op het scherm van de auto
ehm.... kijk even wat er voor nare dingen er gebeuren op de wereld, vind je dat lief?quote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo de burgerrups in
Pray for me
Oke twin.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee blauw![]()
Met een beetje rood en nog meer beetje groen
0 geel
en ideaal voor je navigatie en spotify enz.quote:
Nee, het merendeel van je opsomming had 'ie ook zonder de centjes al.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan wel een plastic vriendinnetje, een enorme kutvader (zelfs Hitler was leuker, aardiger en grappiger), een moeder in een huisje op wielen en vieze vleeslippen voor.
Er gebeuren ook lieve dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehm.... kijk even wat er voor nare dingen er gebeuren op de wereld, vind je dat lief?
WIEEEEEEEEEJquote:
Ik had een kast nodig voor de printmeuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rode printer verhuist nog de kamer uit.🐙
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo de burgerrups in
Pray for me
Ik wil dit als grafschrift.quote:
ja nou whoeptiedoequote:
Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nou whoeptiedoeals je almachtig bent en je er voor kiest om babys te laten verkrachten (etc) dan valt dat lieve gedrag een beetje weg
Wat zijn gele mensen ook alweer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke twin.
Ik ben ook (veel) blauw, iets meer rood en volgens mij geen groen, want ik ben niet aardig.
Geel ook niet, ik kan niet met gele mensen samenwerken![]()
![]()
Netflix?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ideaal voor je navigatie en spotify enz.
Denk dat jij super geel bent.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Wel andere interesante vraag; kan god een steen maken die hij zelf niet kan optillen
quote:
Ik hou niet van energieke en enthousiaste mensen, blijkbaar.quote:DISC geel staat voor energie en enthousiasme. Ontdek wat een hoge of lage score zegt over gedrag en persoonlijke voorkeuren. Tips voor communiceren met een hoge invloed gedragsstijl. DISC geel staat voor energie en enthousiasme.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
Wel andere interesante vraag; kan god een steen maken die hij zelf niet kan optillen
quote:
Ik vind dit grappigquote:
ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik geloof niet in die persoon maar we gaan er even van uit dat ie wel bestaat en dat ie almachtig is
Een soort Harry Potter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan kan hij die steen maken, maar ook laten verdwijnen
Ken ik nietquote:
Kan ie ook een onverdwijnbare steen maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.quote:
quote:
maar dan is ie niet almachtigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel wegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijkenquote:
dat hoop ik jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden.
Dacht dat dat wordt geblokkeerd tijdens het rijden
tuulk welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jouw humor soms he, zo random
[..]
maar dan is ie niet almachtig
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval moet ie nog ff goed in de spiegel kijken
.. van the big g?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dank je.. kreeg ik er ook maar gratis bij
Ik doelde meer op de explosieve variantquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een paar slangen die stenen opslobberen
praat voor jezelf @Niznoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Lukt dus ook prima best wel met auto's, als je daar een cobra laat ontploffen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een paar cobra's krijg je de meeste stenen ook wel weg
bloed moetquote:
Welke kleur hebben de mensen hier eigenlijk, depressief, klaaggraag en levensmoe?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van energieke en enthousiaste mensen, blijkbaar.
/s
Iemand moet hem toch die spiegel voorhoudenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |