toch zie ik de gemiddelde roemeense vrachtwagenchauffeur hier nog wel toe in staart.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.
Ja, die maken ook zelden ongelukken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch zie ik de gemiddelde roemeense vrachtwagenchauffeur hier nog wel toe in staart.
Je hebt maar 0,003 procent van het menselijk brein nodig om auto te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het een goed idee is om in het verkeer Netflix te gaan rijden, dan zal het verkeersinzicht ook wel om te huilen zijn.
dit waren 1 op 1 vergaderingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet zich met zn eigen zaken bemoeien
[..]
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.
In drukke situaties vind ik handsfree bellen al vervelend
Handsfree bellen vind ik a; vreselijk kutquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef gianni61 het volgende:
nja, een teamsvergadering waar je zelf bijna geen inbreng in hebt is nog wel te doen. dat is bijna hetzelfde als handsfree bellen, maar verder zou ik ook niet gaan.
In drukke situaties vind ik handsfree bellen al vervelend
Alsnog weten sommige mensen het te presteren om 0,0 procent van hun brein te gebruiken op de weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt maar 0,003 procent van het menselijk brein nodig om auto te kunnen rijden.
Bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Max Verstappen heeft ook maar een IQ < 70 met zijn natte vlezige lippen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Handsfree bellen vind ik a; vreselijk kutmijn telefoon raak ik niet aan tijdens het rijden
korte gesprekjes voor het werk vind ik nog wel te doen tijdens het rijden en zijn helaas soms onvermijdelijk als het druk is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit waren 1 op 1 vergaderingen![]()
ik bel inderdaad ook niet in de auto, merk dat dat hier ook best veel afleiding geeft
Als dat plat Zuid-Limburgs is dan kan ik het niet verstaan.quote:
Die verdient met een uurtje rondjes rijden wel meer centjes dan jij in een jaar bij elkaar schraaptquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Max Verstappen heeft ook maar een IQ < 70 met zijn natte vlezige lippen.
Eerder de lui die ze moeten ontwijken inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die maken ook zelden ongelukken.
Ik heb echt geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ga een donburi bowl halen maar IEMAND vindt dat ik daar mijn geld niet aan moet verspillen
Als je het niet hebt kunt je het ook niet uitgevenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geld is niet alles.
Wel handig als je het hebt.
Ik doe het echt niet maar heb ook geen handsfree oid in de auto dus dat scheeltquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte gesprekjes voor het werk vind ik nog wel te doen tijdens het rijden en zijn helaas soms onvermijdelijk als het druk is.
Zulks een tegeltjeswijsheidquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het niet hebt kunt je het ook niet uitgeven
Krijgt hij dan wel een plastic vriendinnetje, een enorme kutvader (zelfs Hitler was leuker, aardiger en grappiger), een moeder in een huisje op wielen en vieze vleeslippen voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verdient met een uurtje rondjes rijden wel meer centjes dan jij in een jaar bij elkaar schraapt
en dan? God is niet aardigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo de burgerrups in
Pray for me
Android auto, dus zodra ik de auto start zie ik alles op het scherm van de autoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet maar heb ook geen handsfree oid in de auto dus dat scheeltof pak jij je telefoon dan vast en hou je die echt aan je oor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |