SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja joh, ben al zo "vurig" van mezelfquote:
Ja, dat kan iedereen hier beamen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit soms aan de 10 mokken koffie per dag, voorheen wel 25 denk ik![]()
Ik blijf daar emotioneel zeer stabiel bij.
dat wel maar iets in de anatomie maakt het dat mannen niet kunnen poepen en plassen tegelijk. heeft niet met staan en zitten te makenquote:
Zeker slappe americano's en geen espresso'squote:Op donderdag 8 mei 2025 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit soms aan de 10 mokken koffie per dag, voorheen wel 25 denk ik![]()
Ik blijf daar emotioneel zeer stabiel bij.
Net wel heerlijk de cruise control op 52 gezet met zo'n opgefokte idioot achter mequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens wil ik mensen (haha mensen) die stug 60 km/h blijven rijden waar je 80 km/h mag, per direct direct in de zon lanceren.
The fuck, wat is dat vervelend.
@:Wereldgozer
Oh, ze komen niet klaar hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordt
Ohhh, ben je naar die lezing geweest. Nice!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Gewoon superhete sterke mannenkoffiequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker slappe americano's en geen espresso's
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ja dierentuinen, bossen, pretparken in de meeste klassen, in groep 8 gingen ze dus naar vledder en dat was voor mij een no go medisch gezie
[..]
dat hadden wij dus volgens mij helemaal niet.. maar weet het niet zeker meer en kan het mij ook totaal niet herinneren
[..]
luxe hoor.. als ik dit allemaal hoor ben ik naar budget scholen gegaan ofzo
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel geschoren benen voor de optimale beleving?
@:bitterbal
Ok, een capu met amandelmelk voor Uusjequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon superhete sterke mannenkoffie
Ik zie nu dat ik twee keer direct heb geschreven, dus ik wilde dat wel heel direct doen blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net wel heerlijk de cruise control op 52 gezet met zo'n opgefokte idioot achter me
quote:
volgens mij gingen hogere niveau wel altijd op verdere en exotischere reisjes..quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxe
Ik ga hier maar niets over vragen, voordat het onderwerp weer helemaal uit de hand loopt hier.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon superhete sterke mannenkoffie
Toerisme was ook wel een goede opleiding voor schooltripjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, achteraf als ik dit lees klinkt dit wel heel luxe
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toerisme was ook wel een goede opleiding voor schooltripjes
Die eerste had ik ook in mn hoofdquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die keer dat ik iedereen kwijt was geraakt tijdens oud en nieuw, en jij ineens weer in de menigte verscheen omdat je op zoek was gegaan en me letterlijk aan m'n hand mee terugtrok naar de groep.
En de knuffel na de meet in Woerden, inmiddels alweer anderhalf jaar geleden.
[..]
Ja, weet niet goed waar dat nou aan ligt eigenlijk.
Zwitserland?!?!!? Wat deed je daar met school danquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, ik ging ook zo lang naar Zwitserland, maar daar zat ook 17 uur in een fucking bus bij in.![]()
Dus dan had je al sowieso wat dagen minder daar te besteden.
Geen idee? Ik was wel helemaal gesloopt daarna.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, wat![]()
Dat is toch niet gebruikelijk, zo lang?
Hahaha, dat klinkt intens maar ook wel heel snoezig. Dat verhaal over die vrouw ook echt
![]()
ik zie al helemaal voor me hoe dat echt een groot ding wordt voor van die scholiertjes
Eehm, heb ik allemaal niet bijgehoudenquote:
Morgen wel naar de kapper. Dan gaat het wintervachtje er weer af.quote:
Bergen beklimmenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Crack_ het volgende:
Zwitserland?!?!!? Wat deed je daar met school dan
even een full body wax?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen wel naar de kapper. Dan gaat het wintervachtje er weer af.
Oke, goed verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, heb ik allemaal niet bijgehoudenMaar sowieso elk kwartaal wel ergens heen, volgens mij om-en-om NL en buitenland. Ook nog met de boot naar Newcastle, maar toen had ik teveel gedronken
Ik weet niet of zijn kapper dat ook wil doenquote:
Je wilde eigenlijk ergens anders heen varen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, heb ik allemaal niet bijgehoudenMaar sowieso elk kwartaal wel ergens heen, volgens mij om-en-om NL en buitenland. Ook nog met de boot naar Newcastle, maar toen had ik teveel gedronken
toen waren je benen ineens niet meer zichtbaar!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bergen beklimmen![]()
Alleen viel er zo'n dom wijf van de berg af en die had mij en nog iemand anders meegenomen in haar val. Zij mee de traumaheli in (niets ernstigs, maar ze was op haar hoofd gevallen oid) en ik werd opgehaald door een auto, dus ik hoefde niet meer te lopen. En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
Ik vond die 17 uur (oid) al een hel met zo'n bus vol met.. mensenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee? Ik was wel helemaal gesloopt daarna.We gingen ook met de bus naar Rome. De heenweg was bijna 24 uur of zo.
Ja logisch, met een klas ook. Ik denk niet dat ze dit tegenwoordig nog doen? Kan me daar niks bij voorstellen in ieder gevalquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee? Ik was wel helemaal gesloopt daarna.We gingen ook met de bus naar Rome. De heenweg was bijna 24 uur of zo.
Yes. Haha, ja, die wetenschapster gaf wel allerlei onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat een paar kopjes per dag correleert met minder hart- en vaatziekten en kankers, maar de conclusie was toch dat we echt maar heel moeilijk te weten komen of iets gezond is of dat er andere factoren in het spel zijn waardoor dat zo lijkt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ben je naar die lezing geweest. Nice!En ja, koffie is heel lastig. Ik gebruik die vaak als voorbeeld als het over onderzoek gaat omdat er bij koffie echt al heel veel uitspraken zijn gedaan (hoger risico op dit dat zus zo) en later teruggetrokken want was tochhhhh iets anders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bergen beklimmen![]()
Alleen viel er zo'n dom wijf van de berg af en die had mij en nog iemand anders meegenomen in haar val. Zij mee de traumaheli in (niets ernstigs, maar ze was op haar hoofd gevallen oid) en ik werd opgehaald door een auto, dus ik hoefde niet meer te lopen. En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
Niet geklikt.quote:
ik vond 6 uur bus naar parijs ooit al een hel (ruim na mn schoolperiode trouwens); langer dan had ik mijzelf wat aangedaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die 17 uur (oid) al een hel met zo'n bus vol met.. mensen
Ja, die had thuis wel wat te vertellenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]avontuurtje wel voor haar, met de traumaheli mee
![]()
Rolde je van de berg af?
Ook niet gekliktquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sorry ik deed ook de verkeerde
Bekijk deze YouTube-video
Begrijpelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond 6 uur bus naar parijs ooit al een hel; langer dan had ik mijzelf wat aangedaan
Hehehe ja dat is wel mooi, heel verhaal en dan 'maar zeker weten we het niet'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes. Haha, ja, die wetenschapster gaf wel allerlei onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat een paar kopjes per dag correleert met minder hart- en vaatziekten en kankers, maar de conclusie was toch dat we echt maar heel moeilijk te weten komen of iets gezond is of dat er andere factoren in het spel zijn waardoor dat zo lijkt.
Oh moest het een lang verhaal zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, goed verhaal.
Lekker kort ook.
Op een 50 weg voor de volledigheidquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik twee keer direct heb geschreven, dus ik wilde dat wel heel direct doen blijkbaar![]()
Wel leuk al je dan dat gezicht ziet veranderen van: oh mijn bumperkleef werkt niet.
Ik heb gemixte gevoelens over die avond in z'n geheel. De wiet van eerder viel al helemaal niet goed dus ik stond al een beetje in depressie weg te zakken, en dan sta je daar ineens in je eentje in een massa feestende mensen. Had beter gekund zeg maar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die eerste had ik ook in mn hoofdmaar ik was toen ook echt een beetje boos
![]()
ik vond dat echt heel stom. Volgens mij wil echt niemand in zn eentje ergens verdwaald staan op een feest, dus ja eh maargoed
Ja.quote:
gelijk genezen van busreizen en betaal nu graag desnoods 100 euro extra voor de treinquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BegrijpelijkBussen zijn ook gewoon niet meer te doen
Ik denk dat ik nog liever lopend naar Parijs ga
van een berg is wel echt nare val, beetje zoals van een trap maar dan vaak nog lelijker vanwege die stenen en rotsen. Brrrquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die had thuis wel wat te vertellen![]()
En ja ik werd door haar meegetrokken, want ik had helemaal niet door dat zij van die berg afviel, dus ik kon mezelf ook niet schrap zetten.
Ik denk ze die reis nog wel doen met gymnasiumklassen. Van de terugreis kan ik me niets meer herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja logisch, met een klas ook. Ik denk niet dat ze dit tegenwoordig nog doen? Kan me daar niks bij voorstellen in ieder geval
De terugweg zal wel lekker rustig zijn geweest
Dat je hem van ellende ziet zigzaggen op een gegeven momentquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op een 50 weg voor de volledigheid
Ik denk dat ik ook liever in de trein zitquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk genezen van busreizen en betaal nu graag desnoods 100 euro extra voor de trein
Blufquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever lopend naar Parijs ga
ik ga wel met t vliegtuigquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook liever in de trein zit
Ja, ik raad het ook niemand aan verderquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van een berg is wel echt nare val, beetje zoals van een trap maar dan vaak nog lelijker vanwege die stenen en rotsen. Brrr
Mooi, want dat klopt ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb gemixte gevoelens over die avond in z'n geheel. De wiet van eerder viel al helemaal niet goed dus ik stond al een beetje in depressie weg te zakken, en dan sta je daar ineens in je eentje in een massa feestende mensen. Had beter gekund zeg maar.
Maar dat moment was wel even fijn.
En die tweede, ja ach. Ik heb het al eens eerder gezegd maar dat was gewoon onverwachts en heel prettig. Beide gaven het idee dat ik gewenst gezelschap was.
Ga mee lopen danquote:
dat je benen ineens onzichtbaar zijn vind ik toch best erg ernstigquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik raad het ook niemand aan verder
Nee, maar alle gekheid op een stokje, het had ernstiger kunnen aflopen en gelukkig was dat niet zo
Ik denk dat ik Parijs maar helemaal oversla, tegenwoordigquote:
korter!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd of er in mn mand met schoolspullen nog wat te vinden is over eventuele werkweken ofzo van de middelbare.. zal wel niet, ik heb die periode wel grotendeels een grote zwarte vlek merk ik
ook eens gedaan naar parijs.. duurder langer dan de trein door gezeik bij douane en inchecken en vervoer van/naar vliegveldquote:
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftigquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk ze die reis nog wel doen met gymnasiumklassen. Van de terugreis kan ik me niets meer herinneren.
Heb je die periode verdrongen ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd of er in mn mand met schoolspullen nog wat te vinden is over eventuele werkweken ofzo van de middelbare.. zal wel niet, ik heb die periode wel grotendeels een grote zwarte vlek merk ik
Eindeloos veel croissants en pain au chocolat en pain in da footquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga mee lopen dan
Mag je wel enorm veel hapjes achteraf
ja oke.... naar disney zijn we ook met de trein geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ook eens gedaan naar parijs.. duurder langer dan de trein door gezeik bij douane en inchecken en vervoer van/naar vliegveld
Truequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik raad het ook niemand aan verder
Nee, maar alle gekheid op een stokje, het had ernstiger kunnen aflopen en gelukkig was dat niet zo
Is dit gefilmd ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel eens met de bus naar Salou geweest op vakantie, de bus rook naar goedkoop bier, kots en poep en deed er 70 dagen over, nooit meer in een bus gezeten daarna
Ik heb al mn schoolagenda's nog, dat vind ik wel leuk. Echt schoolwerk weet ik niet, wel van de basisschoolquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
dat is een versie van het gouden ei gewordenquote:
Hmmmmquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is een versie van het gouden ei geworden
niet dat ik weet (kan best natuurlijk), heb wel veel operaties gehad toen ivm groeien en wellicht heeft dat ook wel parten gespeeldquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die periode verdrongen ofzo?
Een baguette met roomboterquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga mee lopen dan
Mag je wel enorm veel hapjes achteraf
10 dagen is toch niet zo heel lang?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftig
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Checkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb al mn schoolagenda's nog, dat vind ik wel leuk. Echt schoolwerk weet ik niet, wel van de basisschool
Nee inderdaad. Wel leuke herinneringen aan die avond. Maar niet alles ging even goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi, want dat klopt ook.
En ja, ik vond het ook niet zo'n succes. Ook geen mislukt iets ofzo maar meer dat je denkt 'hoeft niet nog keer'ik vraag me af hoe de anderen het ervaren hadden
Haha, ja, inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe ja dat is wel mooi, heel verhaal en dan 'maar zeker weten we het niet'
Al moet je dan misschien maar naar andere mensen luisteren. Genoeg die beweren precies te weten welke voedingsmiddelen voor welke ziektes zorgen, super handig
Nou ja, als je veel operaties hebt gehad, dan zullen er best wat periodes zijn waarbij je afwezig was en moest herstellen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat ik weet (kan best natuurlijk), heb wel veel operaties gehad toen ivm groeien en wellicht heeft dat ook wel parten gespeeld
Wat voor drabquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
flink wat van dat permanentdrapspul er bij door dat oudjes ook in hun haar krijgen
zakt het na 24 uur pas uit
Lekker sightseeën en slenteren door de banlieuesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Parijs maar helemaal oversla, tegenwoordig
Vind ik van wel, maar mijn referentiekader is 1 dag parijs. Dan is dat echt extreem langquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 dagen is toch niet zo heel lang?
MAND !quote:
Oh, je bent wel snel over te halenquote:
Het enige dat in de weg staat is ethiek.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, inderdaad.![]()
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Watte?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker sightseeën en slenteren door de banlieues
kan, in mijn beleving was het niet zo lang elke keerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je veel operaties hebt gehad, dan zullen er best wat periodes zijn waarbij je afwezig was en moest herstellen?
Wat vond je van Parijs? Die ene dagquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar mijn referentiekader is 1 dag parijs. Dan is dat echt extreem lang
Tijd is sowieso een raar ietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, in mijn beleving was het niet zo lang elke keer
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar mijn referentiekader is 1 dag parijs. Dan is dat echt extreem lang
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Parijs maar helemaal oversla, tegenwoordig
Ik ga m'n tanden poetsen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Komt dat als een verrassing danquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je bent wel snel over te halen
Kijk nou wat je aanrichtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassingquote:
De banlieues, de kansenwijken van Parijsquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Check
En mn schoolboeken (waarom weet niemand) en meer van dat soort zooi
Volgens mij heb ik zelfs nog het programma van de werkweek in Zwitserland
Preciesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wel leuke herinneringen aan die avond. Maar niet alles ging even goed.
Ik weet ook nog dat je blij was met een leuk rokje dat je meegenomen had die avond.
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Ja, één van die leraren was ook helemaal overspannen. Die dacht dat we allemaal complotten tegen 'm aan het smeden waren. Totaal paranoïde was-ie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agendaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassing
Nee, die slaan we over.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De banlieues, de kansenwijken van Parijs
Is nog goed voor het milieu ook nog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Soms vraag ik mij af wat er in jouw hoofd gebeurtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor het strengste asielbeleid ooit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-optiesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agenda
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Biw, was avondje in theater (Roué Verveer)
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
weet ik veel. bij mijn oma zat er altijd spul in waardoor de permanent niet uitzakte. dat vond ik nooit lekker ruiken.quote:
jij snapt hetquote:
Ik denk dat ik mijn wiskundeboeken nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Omdat het super leuk is eigenlijkOok om te zien wat je toen lastig vond en dat je nu denkt 'ahhh cuuute'.
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Oef.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een papieren agenda van de HEMAquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Toen werden er vast geen nare dingen geroepen of ongepaste gestes gemaakt door de lokale bevolkingquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een hotel ver buiten Parijs omdat we ook naar Disney gingen. Zaten we in de trein naar zo'n buitenwijk, twee blanke meisjes van 22. Genieten.
Welke winkel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een papieren agenda van de HEMA
Had de hema volgens mij nog niet vaak genoeg genoemd deze week.
Wat is er nou mis met mij zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Hadden net zo goed niet kunnen gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vond je van Parijs? Die ene dag
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige dat in de weg staat is ethiek.
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Utilitarisme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
leuk gehad?quote:
Nee want met die mango tompoucen kwam Ama volgens mij aanzettenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar ik moest wel om je beschrijving lachenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden net zo goed niet kunnen gaandenk dat je nog beter een lange dag had kunnen doen in amsterdam oid dan dit. We zijn ook nergens in geweest want was nergens tijd voor. Drie mensen beroofd in de metro
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat is dan ook echt je eigen interessegebied. Dat is super leukquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoor
Af en toe even je gebruiksaanwijzing door Google Translate halenquote:
Oeh crunchy chocola met pindakaasquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.
quote:Zoals eerder, stormt er een tram richting vijf mensen. Jijzelf staat hier op een brug waaronder de tram zal passeren en jij kan hem stoppen door iets zwaars op het spoor te laten vallen. Toevalligerwijze staat er een heel dikke man naast je – de enige manier om de tram te stoppen is dan ook om deze man van de brug te duwen op het spoor waardoor hij sterft, maar er vijf levens gered zijn. Moet je dit doen?
mooi!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, vrij harde humor, hou ik wel van
Oh werkt dat tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe even je gebruiksaanwijzing door Google Translate halen
Dan komt alles wel goed, denk ik.
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Al denk ik niet dat ethiek het probleem is in dit topic
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, één van die leraren was ook helemaal overspannen. Die dacht dat we allemaal complotten tegen 'm aan het smeden waren. Totaal paranoïde was-ie.We waren vrij braaf eigenlijk. We hadden wel stiekem wat sterke drank en zo, maar het programma was zo druk dat we zonder veel drank al wel in slaap vielen.
Nee, maar gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.
Ik sommige ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn wiskundeboeken nog steeds niet begrijp
Heb je ook een boot dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon roeien met de riemen die je hebt.
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik sommige ook nieten ook nog steeds niet begrijp wat ze bedoelen met 'dit is echt belangrijk voor later!!'
??
Ik denk dat ik Natuurkunde en Scheikunde ook maar oversla.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik sommige ook nieten ook nog steeds niet begrijp wat ze bedoelen met 'dit is echt belangrijk voor later!!'
??
95% van de geleerde stof gebruik ik niet meer volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??
Ja, zo'n klein bootje en dan vaar ik naar de horizon.quote:
Kom net van een verjaardag dus nog geen reeltjes maar ik wil wel ff kijken voor je.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Akkoord
Heb je nog een leuke Insta-reel ?
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.
Een verjaardag op donderdagavond, wat hels.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom net van een verjaardag dus nog geen reeltjes maar ik wil wel ff kijken voor je.
Huh, wat jammer zegquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef.
Wij hadden ook een wat teleurstellende Parijsreis maar dat is wel heel meh. Twee nachten als ik me het goed herinner. We zijn wel de Eiffeltoren in geweest, maar toen gingen we naar het Louvre om dat vervolgens alleen van buiten te bekijken. Centre Pompidou eender.Wel op wat andere leuke plekken geweest. Maar vooral dat wat gratis was of wat je van buiten kon bekijken.
Ik had daar wel naar binnen gewild. Moet dat ooit nog eens doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet leuk, ik kom er niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Utilitarisme.Stel je hebt tien mensen in een ziekenhuis die allemaal een verschillend orgaan nodig hebben om te kunnen overleven. Als er dan een gezond iemand in de wachtkamer zit, is het dan niet ethisch om die te gebruiken voor z'n organen? Dan gaat er maar één iemand dood en anders tien!
Het trolleyprobleem is ook heel leuk in dat kader.
Dit klinkt echt heel stoer, 15?!?!!? tattoo in parijs?! Damnquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:18 schreef CherryLips het volgende:
We waren twee of drie dagen in Parijs. Mochten ook best veel alleen rondlopen.
We zijn met een docent en vijf leerlingen ofzo naar de catacomben geweest. Er was verder geen hond.
Daarna vrije tijd en toen wilde m'n vriendin een tatoeage laten zetten. Was even zoeken en rondvragen maar toen hadden we er eentje in een of andere kelder van een sm-winkel ofzo. Was hartstikke gezelligmaakte ook niet uit dat we pas 15 waren. Ze zocht een plaatje uit en ging zitten. Er was nog iemand die z'n hele rug liet volzetten en een meisje dat een piercing kreeg en niet goed werd. En ze draaiden Rage against the machine, dat weet ik ook nog.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein bootje en dan vaar ik naar de horizon.
Ja, was wel zielig, maar hij deed ook wel rare dingen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]ahh dat klinkt echt heel zielig
![]()
Al lijkt die verantwoordelijkheid me ook wel intens hoor, het zou maar misgaan![]()
Het klinkt netjes jaDenk dat de meeste scholieren wel netjes zijn over het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me moeder!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verjaardag op donderdagavond, wat hels.![]()
![]()
![]()
mijn agenda komt van de googlequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is mijn agenda van de boekhandel, met vogeltjes erop.
En daar was iequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"
Oh honey.
Gefeliciteerd met JE MOEDERquote:
Ik zou er iemand anders bijroepen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet leuk, ik kom er niet uit![]()
'doe maar kop of munt, dat is eerlijk'. Wat zou jij doen dan?
oh je leeft gelukkig nogquote:
quote:
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn agenda komt van de google
na 3 jaar braaf een goedkope papieren agenda in huis te hebben en 0 keer gebruikt te hebben heb ik besloten dat ik geen meer koop.
alle dingen zet ik in mn telefoon in de google agenda en dan kan ik het ook nog delen met anderen ook. verrekte handig
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muurquote:
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltjequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Natuurkunde en Scheikunde ook maar oversla.
Denk dat ik niets meer begrijp van al die vergelijkingen die ik ooit heb moeten maken.
Ik zie die blik van de wiskundeleraar nog zo voor me als ik weer eens iets niet snapte.
Een soort combi tussen een eyeroll en een side eye
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaudquote:
ben je geschrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Leuke! @Haagsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eindeloos veel croissants en pain au chocolat en pain in da foot
ik moet wel zeggen dat ik het erg handig vind om te weten WAT ik precies bereken. en dat ik zelfs kan hoofdrekenen in de winkel als de kassamiep het nodig vind om me een hand vol terug te geven zonder terug te tellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"
Oh honey.
Soms 46xquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.
Kan ik ook min 45 x uit eten per week in zetten enz, want blijkbaar ga ik zoveel uit eten volgens anderen![]()
He @:LTVDK
Niet dat het hier nou zo normaal isquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewustquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
95% van de geleerde stof gebruik ik niet meer volgens mij
Dit is het trauma spreekuurquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
ZEGquote:
Dat is het hier elke dagquote:
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was wel zielig, maar hij deed ook wel rare dingen.Oh, dit maakt het niet minder zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
Baby darling doll face honey
heb je dat daar ook gevraagd?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
quote:
Ik weet nog met wat voor dingen ik in m'n hoofd zat in die periode. En wat voor vragen ik af en toe nog steeds heb omdat ik gewoon dingen niet durfde te zeggen of te vragen toen. Apart om op terug te kijken, maar ergens ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltje
hahahahaik kan mijn middelbare leraren ook echt veel beter herinneren dan die van beroepsonderwijs. Bepaalde trekjes die ze hadden en hoe ze je aankeken enzo
ik zit al op bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo is het hier zo druk en gezellig, ik wil naar bed en moet nog afwassen
ow ja ik heb nog een maandkalenderdinges op de koelkast hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muur
Ja, alleen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaal
Je leert ook leren door dingen te leren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
Ik kom je klappen killquote:
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..
Jij en welk legerquote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat zou ook zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezen
dit kan gewoon toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik ook gaan jullie eerstquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het niet minder zieligklinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
M’n alter egoquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaud
Leef jij nog of is dit je geest die aan het typen is ?
quote:
in een grijs verleden daar nog wel eens gepostquote:
Smexyquote:
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
"Nee, jij moet eerst ophangen.. hihihihi."quote:
Nu nog?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog met wat voor dingen ik in m'n hoofd zat in die periode. En wat voor vragen ik af en toe nog steeds heb omdat ik gewoon dingen niet durfde te zeggen of te vragen toen. Apart om op terug te kijken, maar ergens ook wel grappig.
Kijk uit we hebben te maken met een kwajongen hierquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is maar goed dat ik voorzichtig met je ben
Huil0nnnquote:
zei niemand ooitquote:
Smooth.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halen
Behalve ikquote:
Volgens mij moesten ouders het bij ons sowieso zelf betalen, of gedeeltelijk? Geen idee meer. Misschien wilden ze het ook daarom betaalbaarder houden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, wat jammer zeg. Waarom kozen ze daarvoor? Ik weet dat soms mensen het zelf moeten betalen en dan lukt niet iedereen dat en dan schaffen ze alles maar af oid
![]()
Ik zou er best nog een keer heen willen. Maar het is niet een stad waar ik mezelf heel vaak naar zie terugkeren.quote:Wel jammer, ben je daar toch en dan doe je het zo half. Dat is zo zonde. Parijs trekt me nou echt niet, zal vast mooi zijn en genoeg te zien net zoals zoveel steden denk ik maar weenie. Misschien komt het door het reisje
Oja vrijdag. Je lijkt wel een ambtenaarquote:
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:
zo voel ik me op vrijdag soms ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja vrijdag. Je lijkt wel een ambtenaar
Dat denk ik wel, of iig bepaalde interesse want ben ook die kant opgegaan met studiequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idk![]()
Ik kan ook heel goed nog mijn basisschoolleraren herinnerenCompleet gestoord, maar goed
Bedankt voor de mental imagequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik rol meurend mn nest uit om half 9 op thuiswerkdagen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden
Ik ben een werkpaard wat van luxe houd.
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik maar het goede voorbeeld geven dan.
Weltrusten allemaal, lekker slapen![]()
*Hinniktquote:
ik heb 1 basisschoollerares waar ik probeer elkaar op verjaardag nog langs te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idk![]()
Ik kan ook heel goed nog mijn basisschoolleraren herinnerenCompleet gestoord, maar goed
Wie?quote:
Hier een worrrrtol. Huuu peerdquote:
ik zit op de bankquote:
ik moet hier om lachen omdat ik heel flauw wil zeggen 'ja goh' maar snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je leert ook leren door dingen te leren.
Ahwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 basisschoollerares waar ik probeer elkaar op verjaardag nog langs te gaan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
Maar ik wil SLOBBERRRRRRRquote:
OKE DOEI!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]oke hier nog op reageren, ja aaaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van die mensen die echt hun leven geven eigenlijk. Wel echt kut als zo'n docent ooit scholieren krijgt die daar wel misbruik van maken
Baby darling doll face honey
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halen
Oh ik lig er niet wakker van of zo. Maar als ik er op terugkijk waren er gewoon wat dingen waarvan ik denk, huh?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog?dat is wel intens hoor zwab, het is.. jaren geleden
Of nouja, als het geen beladen vragen zijn oid dan is het niet erg natuurlijk
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)quote:
Wat staan je neusgaten ver openquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik wil SLOBBERRRRRRR
*maait met been
je kan op mijn bed gaan liggen. schoon opgemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavond
Werkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)
heftig joh, ga je iets leuks doen?![]()
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Ik heb vroeger van een basisschoollerares van groep 2 haar koekje opgegeten en ik dacht slim te zijn door alleen de randjes op te eten, maar helaas had ze het door. Ja je moet ook geen eten binnen mijn handbereik laten slingeren en nog steeds niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rum
maar dat stel ik maar uit tot morgen
maar morgen zal KSC wel weer bende krekels zijn
Oddly specific, maar thanks slobberslobberslobberquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat staan je neusgaten ver open
Oké oké, hier een vers emmertje
Nu klinkt het alsof je heel veel broers en zussen hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehad
en daar ging het dus al mis
Iedereen heeft een leven in het weekend?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
je gaat het bijna denken hequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven in het weekend?
Nee, dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?quote:
Blijven donerenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wat gaat het snel. Ik mis de helft denk ik.
iedereen is wel erg overdreven..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohquote:
Kijk de gemiddelde fokker:quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?
(Ja ik ben er dan vaak niet)
Vond dat afgelopen weekend wel meevallenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?quote:
Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de gemiddelde fokker:
https://www.instagram.com/reel/DJRnp0RCybN/
Oke, iedereen geen leven het afgelopen weekendquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vond dat afgelopen weekend wel meevallen
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga ja
logees al een tijd niet meer
vermoord de rookmelderquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
Lig ik net in bed… is die kut rookmelder leeg en loopt te piepen
nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?
pak een hamerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
OH DANquote:
kill it with firequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
quote:
Zo agressief julliequote:
Piep!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.quote:
geef jij eens een niet agressieve suggestiequote:
man man manquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.
hebben ze de laatste keer niet de batterij van vervangen want hij zat mevrouw te hoog. heeft ze een nieuwe geplaatst boven het deurkozijn van de logeerkamer. dat ik denk.... euh ja maar die andere kan dus nu wel gaan piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |