Ohh, wat goed!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Ik heb een lijstje met herinneringen van momenten die daarbij helpen.
is gewoon biologie van het menselijk lichaam, watje (geen pussy)quote:
En daar houden we niet van.quote:
Mijn vrije tijd is het goede doelquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
32 uur voor jezelf werken en de overige 8 uur om aan een goed doel schenken?
Ik weenie maar iedere keer denk ik 'ja maar wacht je bent zwak, je hebt narcose gehad'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een tweepersoons dekbedovertrek op het éénpersoons logeerbed geflikkerd vanmiddag. dus ik vermoed dat ik het fris ga krijgen aankomende nacht
Dat viel allemaal best wel meequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu voor me dat jij moet huilen en dat iemand je wil troosten dat het allemaal wel meevalt en dat jij dan boos doet omdat je het niet mag zien![]()
de mannelijke biologie is not needed in my brainquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is gewoon biologie van het menselijk lichaam, watje (geen pussy)
Van dat lokale poldervolk dat op een grindpad nog 130 rijdt omdat ze dat wel vinden kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had .. dinsdag ofzo, zo'n lelijke mini op mn bumper en we reden op een landweggetje waar zo'n beetje 1,5 auto op past met van die rot bermen van steen. Als je daarop rijdt om een ander te laten passeren dan hoor je RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Goed we dwalen af, maar je mag daar 60 en hij zat te drukken.
MAAT, de weg is onoverzichtelijk, het is druk op die landweg en je mag niet harder. Dus de hele weg 55 gereden
jawel maar dan alleen met krek op bedquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat viel allemaal best wel mee
Ging natuurlijk wel stampvoetend naar buiten, dat begrijp je.
ik niet? maar ik zal wel stuk zijn dan ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja maar wacht even, dit hebben jullie nooit gehad?![]()
Ja, ik vond het totaal ongehoord en was een beetje ontstemd toen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van dat lokale poldervolk dat op een grindpad nog 130 rijdt omdat ze dat wel vinden kunnen
IK HEB HET GEMIST!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
OMG @:RECCE HEB JE HET GEMIST
HEB JE HET GEZIEN
???quote:
Staan ook twee herinneringen met jou op trouwens.quote:
Ik ben heel slecht in dat soort dingen regelmatig bijwerken. Het zou beter zijn, maar ik ben er niet consistent in.quote:Ik wil weer een dagboekje bijhouden met de positieve dingen. Gewoon heel klein, maar je vergeet die dingen zo snel en als ik mn oude boekjes pak waarin ik dat deed word ik eigenlijk altijd vrolijk
Nou nou nouquote:
Oh, ok. Dan neem ik het terugquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mannelijke biologie is not needed in my brain
Eens, en als je kan leven van 32 uur, fucking chillquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben figuurlijk gewoon deaud na 8 uur werken en na 40 uur werken lig ik soort van zaterdag nog steeds op apegapen en kom ongeveer zondagavond weer tot leven en tja dan is de werkdag weer.
32 uur is beter veel beter.
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weenie maar iedere keer denk ik 'ja maar wacht je bent zwak, je hebt narcose gehad'doe ziek zwak en misselijk!!
En hoezo slaap je op het logeerbed
Ik zou ook voor 32 uur tekenen als het kanquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben figuurlijk gewoon deaud na 8 uur werken en na 40 uur werken lig ik soort van zaterdag nog steeds op apegapen en kom ongeveer zondagavond weer tot leven en tja dan is de werkdag weer.
De zesjescultuur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze je gelijk heel zwaar spul meegegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.
scheelt dat je geen krek bent en dus niet op je gestampt wordt en daar dood door bent.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
straks is het niet waarquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet? maar ik zal wel stuk zijn dan ofzo?
Mijn leven is gelukkig niet jouw levenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mannelijke biologie is not needed in my brain
Nee!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja maar wacht even, dit hebben jullie nooit gehad?![]()
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.quote:
Wat ik begreep is dat je minder moet poepen dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee!
Misschien kom ik niet vaak genoeg klaar, of poep ik niet ambitieus genoeg. Maar kan niet zeggen dat ik dit ooit gemerkt heb.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!!!![]()
![]()
Ik was aan het koken en moest opschieten om naar de binnenstad te gaan vanavond.
krek wil lepeltje lepeltje liggen maar niet in skipakquote:
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn leven is gelukkig niet jouw leven
Oh oke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
krek wil lepeltje lepeltje liggen maar niet in skipak
geen idee of het heel zwaar spul is... of dat zij denken dat ik een watje ben ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze je gelijk heel zwaar spul meegegeven?
dat is wat onaangenaamquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat je minder moet poepen dus
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tien dagen Rome is wel lang. Kon je die allemaal vullen? Wij gingen volgens mij vijf dagen en hadden op dag vijf wel moeite om te bedenken wat we nou nog wilden doenmoet wel zeggen dat we eigenlijk geen een moment ergens hebben gezeten oid, dat zou ik nu wel doen.
Maarja, dat dus. Jammer. Die ervaring had ik ook bij de nachtwacht in het Rijks overigens, beetje zelfde idee.
En jaaaa, dat was leuk![]()
in mijn herinnering was dat wel een redelijke beklimming?
Een van favoriete hobby'squote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordtquote:
\o/quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.
Wil je ook meepraten over het onderwerp hier?quote:
Vrij normaal gifje voor zijn doen welquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.
dat is al heel wat, volgens mij hadden ze bij mij misschien geld voor de eftelingquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.Er was wel echt genoeg te zien om tien dagen te vullen hoor. Maar we hadden ook een bus, dus we konden makkelijk overal naartoe.
Ja, die koepel was een redelijke beklimming en het werd ook steeds smaller. Er liep een dikke vrouw achter ons en we waren bezorgd dat die vast zou komen te zitten en dat wij dan niet meer naar beneden zouden kunnen.
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
wat ik trouwens wel weet is dat mannen niet kunnen plassen en poepen tegelijk, wat bij een vrouw bijna niet tegen te houden is.
dus misschien kan ejaculeren dan ook niet eens
Past wel bij het gespreksonderwerp verder.quote:
Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook meepraten over het onderwerp hier?
Ook leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al heel wat, volgens mij hadden ze bij mij misschien geld voor de efteling
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan ook twee herinneringen met jou op trouwens.
[..]
Ik ben heel slecht in dat soort dingen regelmatig bijwerken. Het zou beter zijn, maar ik ben er niet consistent in.
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logischquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.
Begrijpelijk.quote:
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspulquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of het heel zwaar spul is... of dat zij denken dat ik een watje ben ofzo
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.quote:
ik kijk de laatste tijd regelmatig QI compilaties... van 5u achter elkaar enzo... en daar kwam dat in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
Mijn god.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordt
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..quote:
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee!
Misschien kom ik niet vaak genoeg klaar, of poep ik niet ambitieus genoeg. Maar kan niet zeggen dat ik dit ooit gemerkt heb.
Tweelingen kweken en daarmee experimenterenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Was dat de middelbare school?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..
ik weet niet eens of ze uiteindelijk zijn gegaan, ik kan het mij niet herinneren
niet vandaag!!! knurft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
[..]
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logisch
Maar als je bij je ouders ligt, heb je me nu uitgenodigd om bij je ouders lepeltjelepeltje te komen liggen zonder skipak? We kinkshamen niet, we kinkshamen niet
uhuquote:
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
basisschool was een tripje naar drente waar ik niet mee naartoe mocht en vervolg opleiding deed volgens mij helemaal niks
Die keer dat ik iedereen kwijt was geraakt tijdens oud en nieuw, en jij ineens weer in de menigte verscheen omdat je op zoek was gegaan en me letterlijk aan m'n hand mee terugtrok naar de groep.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
Ja, weet niet goed waar dat nou aan ligt eigenlijk.quote:En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
mij ook en naproxenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspul
toen: totaal niet..quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekker
En mensen die geen koffie drinken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachtenquote:
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mensen die geen koffie drinken?
Nou ja, niet heel veel gemist dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toen: totaal niet..
nu (in het geval van basisschool) had het misschien wel beter geweest als ik mee was gegaan voor de ervaring
maar verder geen behoefte aan gehad
Ga maar alvast een graf uitzoeken. Helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ah, gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
Ik ga alvast een blindengeleidenhond aanschaffen.quote:
Oh ik zit meestal maar op 2 per dagquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachten
Ik ben zo'n superieur persoonquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.
Je bent zelf vieze prut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinken
Nee precies, als je geen pijn hebt dat spul niet nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.
Met stoelpoten -essence ?quote:
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, watquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.Er was wel echt genoeg te zien om tien dagen te vullen hoor. Maar we hadden ook een bus, dus we konden makkelijk overal naartoe.
Ja, die koepel was een redelijke beklimming en het werd ook steeds smaller. Er liep een dikke vrouw achter ons en we waren bezorgd dat die vast zou komen te zitten en dat wij dan niet meer naar beneden zouden kunnen.
Daar ging m'n theequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op 1 kopje koffie per dag en heel soms 2.
3 lijkt mij niet zo verstandig.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, niet heel veel gemist dan.
Op de basisschol gingen we voornamelijk naar dierentuinen, bossen (om spelletjes te doen?? en naar Drievliet. Ik denk dat we vast ook wel een keer naar de Efteling zijn geweest en daar keilde een jongetje van een steen af en ik weet dat nu nog![]()
dat hadden wij dus volgens mij helemaal niet.. maar weet het niet zeker meer en kan het mij ook totaal niet herinnerenquote:Op de middelbareschool hadden we werkweek en mochten we naar het buitenland en we gingen ook een keer langlaufen ergens![]()
luxe hoor.. als ik dit allemaal hoor ben ik naar budget scholen gegaan ofzoquote:De vervolgopleiding had een introkamp (iets met kamperen, zhe horreur) en we gingen toen naar Berlijn in een bus waar de airco aan stond en het was november ofzo![]()
Best veel tripjes als ik er zo over nadenk.
Jawel, ik ging ook zo lang naar Zwitserland, maar daar zat ook 17 uur in een fucking bus bij in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, wat![]()
Dat is toch niet gebruikelijk, zo lang?
mannen kunnen ook gewoon zitten hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |