begrijpelijk wel, maar extra kut want idd saai en slaapverwekkendquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mag niet eens. Geen andere taak dan surveilleren.
Klinkt heel interessant ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
Bij het liveblog van nu.nl amuseren ze zich ook:
[ afbeelding ]
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ik kan mezelf wel verliezen in een livestream van iets, maar uren kijken gaat iets te ver.
oh, die ken ik nog niet. Maar dat jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ze zijn niet allemaal als die bikernogwattes van insta die alle drinken balanceert op de fiets
[..]
geen idee ik eet alleen patat
[..]
[..]
zo is er in de wintermaanden ook een zender op samsung plus met haardvuur. kan ik ook uren naar kijken
Tien dagen Rome is wel lang. Kon je die allemaal vullen? Wij gingen volgens mij vijf dagen en hadden op dag vijf wel moeite om te bedenken wat we nou nog wilden doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zelfde ervaring eigenlijk. Ik heb toen in tien dagen iets van honderd verschillende dingen gezien in Rome. Het was gewoon te druk en ook te veel om dingen goed in je op te kunnen nemen. Ik vond het beklimmen van de koepel van de Sint Pieter wel leuk, met die schuine trap.
Dat is snelquote:
Nog maar even de regelementen doorlezen morgenochtend.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk wel, maar extra kut want idd saai en slaapverwekkend
een internetdienst met TV zenders voor meerdere smartTVs van samsung.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
oh, die ken ik nog niet. Maar dat jawat is samsung plus
Denk ook oprecht dat als men niet zou weten wat het zou moeten voorstellen maar je mensen gewoon vrij laat, niemand het echt zo boeiend zou vinden. Nouja dat is misschien overdreven want het is wel mooi maar niet zo intens zoals het nu is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hoop druk geroezemoes, af en toe overstemd door een licht geirriteerd "no photos please" van een van de suppoosts.
Plafond is mooi. Ben na een paar minuten doorgelopen.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah zo. Dat deed ik ook ja. Of elkaar gewoon opgeilen met wat je van plan was met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb nog niet zoveel gezien van Italiė. 1 dagje in Milaan en dat vond ik geen klap aanquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
Rome was wel tof. Maar wel echt zo'n stad die ik meerdere keren in gepaste doses tot me moet nemen. Er is altijd veel vanalles en veel rumoer. Maar super interessant.
Is in het verleden wel eens verwarrend geweest, toen ze het nog niet met chemicaliėn deden en de stro per ongeluk eerst wat witte rook gaf voor hij zwart werd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
Ik vraag me dan altijd af van "wat als ze het verkeerde zakje spul erin hebben gegooid en het was nog niet de bedoeling dat het wit zou zijn?”
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
Bij het liveblog van nu.nl amuseren ze zich ook:
[ afbeelding ]
ohhh dat is echt dodelijk. Zijn er externe oudere surveillanten bij? Dan word je gekquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen bij een examen zitten.
Hopen dat ik niet in slaap val. Wat een saaie taak is dat toch.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon VAKANTIE gek. Bijna twee weken.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
en dan ineens het geluid net als in When Harry Met Sally... bij de scene in het restaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh joh, wat grappig. Fijne service van die samsungquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
een internetdienst met TV zenders voor meerdere smartTVs van samsung.
Hebben ook een Graham Norton kanaal waar ze uitzendingen van zijn talkshow op uitzenden. En SBS classic (zou ik ver van weg blijven) Telegraaf TV (ook een goede zender om ver vandaan te blijven) funniest homevideo zenders.
ik zal eens googlen voor je
https://www.samsung.com/n(...)TOf6WQmCEJR571tIx6Ou
je krijgt alleen wel 'veel' reclame tussendoor, zo houden ze het gratiesch
ik ken dit nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ineens het geluid net als in When Harry Met Sally... bij de scene in het restaurant
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
OMG @:RECCE HEB JE HET GEMIST
HEB JE HET GEZIEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |