SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ik wil hem best mijn rekeningnummer toesturen hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bill wil van zijn geld af.
https://www.nu.nl/economi(...)ljard-dollar-af.html
Wij kunnen hem heel goed op weg helpen.
19:00 toch pas weer?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Er komt nog steeds geen rook uit de schoorsteen.
Staat gewoon Nizno hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten op
Over hoe en wat en zo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
denk overigens dat ik het ooook super opwindend vind dat iemand kan communiceren over seks. Dat vind ik echt een must. Wel seksen maar er niet over kunnen/mogen/willen praten, yeano dat is niet voor mij
Me 2.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil hem best mijn rekeningnummer toesturen hoor.
Welke goede doelen zou je begunstigen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bill wil van zijn geld af.
https://www.nu.nl/economi(...)ljard-dollar-af.html
Wij kunnen hem heel goed op weg helpen.
FOK! draaiende houden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke goede doelen zou je begunstigen?
Mijn koffers zijn al gepakt voor als ik de stemming win.quote:
quote:
dat maakt het kijken wel anders jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemtijden bekend zijn. Dan is de spanning er voor nu wel even af.
quote:Weer zwarte rook: conclaaf nog niet eens over nieuwe paus
Rond 11.50 uur was er weer zwarte rook te zien boven de Sixtijnse Kapel. Het volgende moment om de schoorsteen in de gaten te houden is rond 19.00 uur.
quote:
quote:The same process is repeated in the afternoon. After a brief break, two more votes will be held. If neither is conclusive, the smoke is expected around 7 p.m. Rome time. However, if the pope is elected on the first ballot of the afternoon, white smoke would be seen shortly after 5:30 p.m.
quote:
Oh, wat een klein schoorsteentje johquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben weer met stijgende spanning aan het kijken.
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wat een klein schoorsteentje joh![]()
Kijk je dan uren naar zo'n plaatje?
https://www.daysoftheyear(...)tosis-awareness-day/quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke goede doelen zou je begunstigen?
Alsof je er blij van moet wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:46 schreef Recce het volgende:
Annuntio vobis gaudium magnum; habemus Papam!!!
Het schoorsteentje in de Sixtijnse kapel is altijd een tijdelijke constructie. Ze zetten binnen een klein kacheltje neer met een hele lange pijp en laten die door een raampje bovenin naar buiten komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hoe deden ze dan in de middeleeuwen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het schoorsteentje in de Sixtijnse kapel is altijd een tijdelijke constructie. Ze zetten binnen een klein kacheltje neer met een hele lange pijp en laten die door een raampje bovenin naar buiten komen.
Met een ouder kacheltje en een ouder laddertje?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe deden ze dan in de middeleeuwen?
Oh, ja kon tochquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard!Haha, nee. Ik heb het wel even op de tweede monitor gezet nu.
Oh, jeetjequote:Op donderdag 8 mei 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het schoorsteentje in de Sixtijnse kapel is altijd een tijdelijke constructie. Ze zetten binnen een klein kacheltje neer met een hele lange pijp en laten die door een raampje bovenin naar buiten komen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja kon tochzie mezelf dat wel doen
ow ja ze zijn niet allemaal als die bikernogwattes van insta die alle drinken balanceert op de fietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee als je frisdrank laat bezorgen krijg je gewoon een beker met een dekseltje en die zetten ze dan in zo'n tray en dan hopen ze dat dat in de tas rechtop blijft staan en zo.
geen idee ik eet alleen patatquote:Wat kost een medium portie franse frietjes eigenlijk on-prem??
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wat lief van je hahahaha
Maar dat klinkt wel echt genieten, voor beide![]()
dan geef je elkaar het gevoel dat het om meer gaat dan enkel de een beschikbaar gat ja
![]()
zo is er in de wintermaanden ook een zender op samsung plus met haardvuur. kan ik ook uren naar kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, zelfde ervaring eigenlijk. Ik heb toen in tien dagen iets van honderd verschillende dingen gezien in Rome. Het was gewoon te druk en ook te veel om dingen goed in je op te kunnen nemen. Ik vond het beklimmen van de koepel van de Sint Pieter wel leuk, met die schuine trap.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit in die kapel maar vond het echt verschrikkelijk. Kei druk en niemand houdt zn mond. De rest van het vaticaan vond ik interessanter.
Hoe was jullie ervaring?
Een hoop druk geroezemoes, af en toe overstemd door een licht geirriteerd "no photos please" van een van de suppoosts.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was ooit in die kapel maar vond het echt verschrikkelijk. Kei druk en niemand houdt zn mond. De rest van het vaticaan vond ik interessanter.
Hoe was jullie ervaring?
Ah zo. Dat deed ik ook ja. Of elkaar gewoon opgeilen met wat je van plan was met elkaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
dat maakt het kijken wel anders ja
is wel belangrijk om te weten dat de stream niet vast loopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
Bij het liveblog van nu.nl amuseren ze zich ook:
[ afbeelding ]
nadeel is ook dat je niet even makkelijk nakijkwerk ofzo kunt doen want je zal toch rond moeten blijven kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen bij een examen zitten.
Hopen dat ik niet in slaap val. Wat een saaie taak is dat toch.
Kun je veel stapjes doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gewoon VAKANTIE gek. Bijna twee weken.
Ik pas 3 weken in oktober. Ik wil ook nog wat extra vrije dagen opnemen in de week van de verhuizing. buiten de wettelijke 2 ...quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mag niet eens. Geen andere taak dan surveilleren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel is ook dat je niet even makkelijk nakijkwerk ofzo kunt doen want je zal toch rond moeten blijven kijken.
begrijpelijk wel, maar extra kut want idd saai en slaapverwekkendquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het mag niet eens. Geen andere taak dan surveilleren.
Klinkt heel interessant ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ik kan mezelf wel verliezen in een livestream van iets, maar uren kijken gaat iets te ver.
oh, die ken ik nog niet. Maar dat jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja ze zijn niet allemaal als die bikernogwattes van insta die alle drinken balanceert op de fiets
[..]
geen idee ik eet alleen patat
[..]
[..]
zo is er in de wintermaanden ook een zender op samsung plus met haardvuur. kan ik ook uren naar kijken
Tien dagen Rome is wel lang. Kon je die allemaal vullen? Wij gingen volgens mij vijf dagen en hadden op dag vijf wel moeite om te bedenken wat we nou nog wilden doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zelfde ervaring eigenlijk. Ik heb toen in tien dagen iets van honderd verschillende dingen gezien in Rome. Het was gewoon te druk en ook te veel om dingen goed in je op te kunnen nemen. Ik vond het beklimmen van de koepel van de Sint Pieter wel leuk, met die schuine trap.
Dat is snelquote:
Nog maar even de regelementen doorlezen morgenochtend.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpelijk wel, maar extra kut want idd saai en slaapverwekkend
een internetdienst met TV zenders voor meerdere smartTVs van samsung.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
oh, die ken ik nog niet. Maar dat jawat is samsung plus
Denk ook oprecht dat als men niet zou weten wat het zou moeten voorstellen maar je mensen gewoon vrij laat, niemand het echt zo boeiend zou vinden. Nouja dat is misschien overdreven want het is wel mooi maar niet zo intens zoals het nu is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een hoop druk geroezemoes, af en toe overstemd door een licht geirriteerd "no photos please" van een van de suppoosts.
Plafond is mooi. Ben na een paar minuten doorgelopen.
jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah zo. Dat deed ik ook ja. Of elkaar gewoon opgeilen met wat je van plan was met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb nog niet zoveel gezien van Italië. 1 dagje in Milaan en dat vond ik geen klap aanquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
Rome was wel tof. Maar wel echt zo'n stad die ik meerdere keren in gepaste doses tot me moet nemen. Er is altijd veel vanalles en veel rumoer. Maar super interessant.
Is in het verleden wel eens verwarrend geweest, toen ze het nog niet met chemicaliën deden en de stro per ongeluk eerst wat witte rook gaf voor hij zwart werd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
Ik vraag me dan altijd af van "wat als ze het verkeerde zakje spul erin hebben gegooid en het was nog niet de bedoeling dat het wit zou zijn?”
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ohhh dat is echt dodelijk. Zijn er externe oudere surveillanten bij? Dan word je gekquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen bij een examen zitten.
Hopen dat ik niet in slaap val. Wat een saaie taak is dat toch.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
en dan ineens het geluid net als in When Harry Met Sally... bij de scene in het restaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh joh, wat grappig. Fijne service van die samsungquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
een internetdienst met TV zenders voor meerdere smartTVs van samsung.
Hebben ook een Graham Norton kanaal waar ze uitzendingen van zijn talkshow op uitzenden. En SBS classic (zou ik ver van weg blijven) Telegraaf TV (ook een goede zender om ver vandaan te blijven) funniest homevideo zenders.
ik zal eens googlen voor je
https://www.samsung.com/n(...)TOf6WQmCEJR571tIx6Ou
je krijgt alleen wel 'veel' reclame tussendoor, zo houden ze het gratiesch
ik ken dit nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ineens het geluid net als in When Harry Met Sally... bij de scene in het restaurant
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
OMG @:RECCE HEB JE HET GEMIST
HEB JE HET GEZIEN
Nee, alleen een andere collega en ik. Ik ben de eindverantwoordelijke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
ohhh dat is echt dodelijk. Zijn er externe oudere surveillanten bij? Dan word je gek
Dan maar de livestream opzetten. Dan maak je de bekendmaking wel live meequote:
dat was voor je tafelgenoot wel zo handig danquote:
Kan wel z'n stempel drukken op de richting die de katholieke kerk inslaat. Maar het is een lang proces van een oude en trage instantie dus ook weer niet heel veel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Oke is het nu tijd voor niet-zulke-slimme-vragen? Waarom is dit zo boeiend, is het heel boeiend?Heeft een andere paus zoveel invloed, en zo ja, waarop?
Of is het meer een 'whieehi is leuk maar echt een grote uitwerking heeft het niet'
het is een beetje net als ons koningshuis maar dan met meer landen waar hij 'invloed' op heeft. als hij in een gesprek gaat met een landvertegenwoordiger dan zijn er veel landen die daar best veel waarde aan hechten en dus gedragen naar hoe de paus het graag wilquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Oke is het nu tijd voor niet-zulke-slimme-vragen? Waarom is dit zo boeiend, is het heel boeiend?Heeft een andere paus zoveel invloed, en zo ja, waarop?
Of is het meer een 'whieehi is leuk maar echt een grote uitwerking heeft het niet'
Ja, ik had een livestream opstaan maar die was net afgelopen. En blijkbaar kwam een minuutje later de witte rookquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan maar de livestream opzetten. Dan maak je de bekendmaking wel live mee
Mja, dat kan juist zo frustrerend zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen een andere collega en ik. Ik ben de eindverantwoordelijke.
ze is een sweet summer child...quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
De orgasme fake scene niet kennen![]()
Band op?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had een livestream opstaan maar die was net afgelopen.
Oh. Boeit me niet zoveelquote:
Oh wacht, is dat die foute scene waarin zo'n meid wil laten zien dat ze goed kan fakenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was voor je tafelgenoot wel zo handig dan
Is als man toch lastiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
aiquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had een livestream opstaan maar die was net afgelopen. En blijkbaar kwam een minuutje later de witte rook
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat die foute scene waarin zo'n meid wil laten zien dat ze goed kan faken
oh, ja dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
uhuhquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat die foute scene waarin zo'n meid wil laten zien dat ze goed kan faken
Ah ok, dacht al dat laatste maar wist het niet zeker. En geef die mensen groot gelijk, meer redenen voor blij is altijd goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan wel z'n stempel drukken op de richting die de katholieke kerk inslaat. Maar het is een lang proces van een oude en trage instantie dus ook weer niet heel veel.
Misschien houden mensen gewoon van uitslagen.
mooi antwoordquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een beetje net als ons koningshuis maar dan met meer landen waar hij 'invloed' op heeft. als hij in een gesprek gaat met een landvertegenwoordiger dan zijn er veel landen die daar best veel waarde aan hechten en dus gedragen naar hoe de paus het graag wil
als jij glijd en dan met geluid dan is je tafelpartner lichtelijk (misschien meer dan lichtelijk) beschaamd ten overstaande van de rest van de bezoekers, dat hij bij je aan tafel zit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja dus![]()
ik ken die wel maar snap even niet wat dat hiermee te maken zou hebben
ahhh, dat is wel echt balenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had een livestream opstaan maar die was net afgelopen. En blijkbaar kwam een minuutje later de witte rook
nee, mijn tafelpartner was goed in observerenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij glijd en dan met geluid dan is je tafelpartner lichtelijk (misschien meer dan lichtelijk) beschaamd ten overstaande van de rest van de bezoekers, dat hij bij je aan tafel zit.
je stream loopt achterquote:
Waarom las ik tafelpenerquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij glijd en dan met geluid dan is je tafelpartner lichtelijk (misschien meer dan lichtelijk) beschaamd ten overstaande van de rest van de bezoekers, dat hij bij je aan tafel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |