SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
moederdag is nu komende zondag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker wat boodschapjes gehaald en een cadeau voor moederdag uitgezocht met dochter.
Ook wilde ze een grote bellenblaas met een eenhoorn er op hebben. En wie ben ik om dan nee te zeggen? Lekker samen bellen blazen in de tuin
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punt was meer dat een plan voor praktische inzetbaarheid enigszins volledig ontbrak
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ruw touw gaat niet? Of dat is next level?
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.quote:En verven, ja klinkt fancy en is vast leuk maar dat is meer secundair doel
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.quote:Fijn om even alleen thuis te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Wattesquote:
*doen we niks mee*quote:
Olie klinkt wel weer als plakkerigquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.
[..]
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.
[..]
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.
[..]
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.
Ja, het trekt in. Is ook maar een heel klein beetje. Het geeft niet af of zo. Touw voelt alleen wat gladder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Olie klinkt wel weer als plakkerigof trekt dat in na een tijd ofzo?
Je maakt er bondage tuigjes voor hangplanten van?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan maar zoveel bloempothangnetjes macrameëen voordat mensen zich zorgen gaan maken.
[ afbeelding ]
Nee, dood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och is Nizno baldadig? Is de paus Rooms?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Er komt vanzelf wel weer een nieuwequote:
Dat je een plan hebt wat je ermee gaat doenquote:
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien stoppen ze nu wel met de paus
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Misschien lassen ze wel een pause in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien lassen ze wel een pause in.
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.quote:
OMG stel je voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.
Ben voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat de hele boel in de verhuur en komt er een nutellawinkel in of zo.
wat gaat die daar doen?quote:
Nee johquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
met kapucijners!quote:
Dit is geen goed idee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.
quote:
dan op mobiel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
sjow op de leptop is toch lekkerder lezen en typen
Of jij, ze hebben ook al Pizzaballa in de verkiezing, dan kan Bitterballa ook welquote:
Die was toch bomproof?quote:
zal ik de nieuwe paus worden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij, ze hebben ook al Pizzaballa in de verkiezing, dan kan Bitterballa ook wel
Zijn er nog kinderen over daar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner gaat deze ingezet worden om kinderen te vaccineren
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan op mobiel?
ohja ik ging een ijsje voor jou halen, brb
Weet niet of dat ook nog werkzaam is bij een tactical nukequote:
Ik stem voorquote:
Denk niet dat dat mag.quote:
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder onsquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.
Maar ja had natuurlijk mn laptop niet mee naar het ziekenhuis voor een paar uurtjes dagopname
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Niet dat het nu nog de moeite waard is nadat wat israel van plan is
quote:
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Omdat ik een snack ben?
oh shitquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat niet
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
ja ramenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?
nee hoor, alleen de mensen die daar wonenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die minister van iets in israel had gisteren dacht ik gezegd dat ze gaza gaan verwoesten
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
Lol, MI van een lading geplette bitterballen over de vloer daar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
kan prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder ons
Goed punt, er ligt al flink wat plat daar inmiddels.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de mensen die daar wonen
Is hun werk hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan prima.
maar was een prima afleiding tijdens het rond hobbelen op de lege zaal (geen idee waarom maar ik was alleen met het verplegend personeel). gewoon een beetje jullie dwars zitten zodat het personeel niet gillend gek van me werd
Dit was het :quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de mensen die daar wonen
quote:Israëlische minister Smotrich: 'Gaza wordt volledig verwoest'
"Gaza zal volledig worden verwoest", heeft de extreemrechtse minister van Financiën Bezalel Smotrich gezegd op een persconferentie over Joodse nederzettingen. Hij deelde daar zijn visie op Gaza, schrijft Times of Israel.
"Ze zullen volkomen wanhopig zijn, omdat ze beseffen dat er geen hoop is en niets te verwachten valt in Gaza. Ze zullen op zoek gaan naar een nieuw onderkomen om ergens anders een nieuw leven te beginnen", zei Smotrich. De minister is een fervent voorstander van de bouw van nieuwe Joodse nederzettingen in Gaza.
Smotrich stelt dat de Palestijnen binnen een halfjaar beperkt zijn tot een slechts een smalle strook land, terwijl de rest van de enclave "volledig verwoest" zou zijn. "Over nog eens zes maanden zal Hamas niet meer als functionerende entiteit bestaan." Ook zegt hij dat de Westelijke Jordaanoever binnen de termijn van de huidige regering - die in oktober 2026 afloopt - geannexeerd zal worden.
Op de Westelijke Jordaanoever wonen zo'n drie miljoen Palestijnen, in verschillende delen met een beperkte mate van zelfbestuur. Daarnaast wonen er intussen ruim 600.000 Israëlische kolonisten. Volgens internationaal recht zijn de nederzettingen in Palestijns gebied illegaal.
Kolonist
Smotrich, zelf ook een kolonist, doet geregeld gewelddadige uitspraken over Gaza en de Palestijnen. Smotrich' invloed op de huidige regering is groot, zijn Religieus Zionistische Partij is met zeven zetels een belangrijke speler in het kabinet van premier Netanyahu.
Netanyahu kondigde maandag een uitbreiding van de aanvallen op Gaza aan. De Israëlische regering gaf groen licht voor uitbreiding van de oorlog tegen Hamas in de Gazastrook. Het is duidelijk dat Israël meer gebied zal bezetten in de Palestijnse enclave, maar Netanyahu zegt niet hoeveel. Smotrich sprak toen al openlijk van een permanente bezetting van de Gazastrook.
weet ik, maar ik gun ze wel een beetje rust als ik de enige op zaal ben. zullen genoeg dagen zijn dat er meer mensen op de zaal zijn en dat ze de bespaarde energie goed kunnen gebruikenquote:
Ja precies. Zachtjes vloekende kardinalen als ze wéér een platte bal uit een envelop vissen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, MI van een lading geplette bitterballen over de vloer daar.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja precies. Zachtjes vloekende kardinalen als ze wéér een platte bal uit een envelop vissen.
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik, maar ik gun ze wel een beetje rust als ik de enige op zaal ben. zullen genoeg dagen zijn dat er meer mensen op de zaal zijn en dat ze de bespaarde energie goed kunnen gebruiken
dat doe je goedquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.
hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.
oh waarom niet, paar uur is al snel lang als je niks boeiend bij je hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.
Maar ja had natuurlijk mn laptop niet mee naar het ziekenhuis voor een paar uurtjes dagopname
Waarom moest jij dan steeds naar een andere zaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mijn eerste opnames kreeg ik gewoon telkens een privékamerquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
omdat zij het probleem was, denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moest jij dan steeds naar een andere zaal?
waarom scheld je me al voor de tweede keer vandaag uit voor kut?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh waarom niet, paar uur is al snel lang als je niks boeiend bij je hebt
nouja, achteraf boeit het niet meer natuurlijk
en kut ja STA OP CRACK
zo tonen ze liefdequote:
je bent zelf een ziekenhuisbacteriequote:Op donderdag 8 mei 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn eerste opnames kreeg ik gewoon telkens een privékamerOmdat ik een of andere ziekenhuisbacterie had
sinds wanneer vind je dat een scheldwoord en geen complimentquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom scheld je me al voor de tweede keer vandaag uit voor kut?
?quote:
meeste mensen doen het ook niet voor hun plezierquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt helemaal niets om in zo'n kamer te moeten slapen met andere zieke mensen
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt helemaal niets om in zo'n kamer te moeten slapen met andere zieke mensen
ze zouden van die stokjes moeten hebben in het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjes
sinds jij geen pot bentquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sinds wanneer vind je dat een scheldwoord en geen compliment
met een prop er op dat je die bij die anderen er in kan doen en ze niet meer kunnen ruftenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze zouden van die stokjes moeten hebben in het ziekenhuis
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjes
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheetquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheet
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.quote:
de meesten wel iddquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?
moeten vrouwen maar niet zo spannend zijnquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een prop er op dat je die bij die anderen er in kan doen en ze niet meer kunnen ruften
Ze blazen lucht in je darmen want anders zitten ze de hele tijd naar de binnenkant van een leeggelopen ballon te kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?
ook gezellig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheet
ik kan je verklappen. lekker ook nogquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moeten vrouwen maar niet zo spannend zijn
[..]
wist toch heus wel wat je bedoelde... kutquote:! ik bedoelde zo'n geurstokje
Nee dit was bij een geplande operatie, die met die ziekenhuisbacterie was niet geplandquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook gezellig.
daarna heb je die ziekenhuisbacterie opgezocht zeker zodat je lekker alleen kon slapen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een trui gekregen van mijn mama en hij is heerlie de peerlie maar wel een beetje oempaloempa
ja maarhoe ben je irritant? Ben je onaardig dan ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja dat weet ik, vroeger was ik nog niet bang voor vrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je verklappen. lekker ook nog
[..]
wist toch heus wel wat je bedoelde... kut
je had niet gepland om die boom te knuffelen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was bij een geplande operatie, die met die ziekenhuisbacterie was niet gepland
jij was de kamergenoot van LTVDKquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.
Ik ben evil aardig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maarhoe ben je irritant? Ben je onaardig dan ofzo?
Mijn moeder en ik hebben de deal dat we elkaar blij willen maken omdat we daar zelf het meest gelukkig van wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
poepjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik, vroeger was ik nog niet bang voor vrouwen
oh, kak
Ja die was geloof ik ook redelijk dementquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.
Dan moet het wel 17,5 jaar terug zijn.quote:
Neuh, zou ik ook niemand aanraden, gedoetjes allemaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had niet gepland om die boom te knuffelen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben de deal dat we elkaar blij willen maken omdat we daar zelf het meest gelukkig van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn papa en mama hebben noodles gekocht in de stad. want ze hadden een paar uurtjes tijd op te stadten.
Kwamen twee dozen met troepjes uit de kofferbak.
Die Grenze kan weer extra personeel van de vulploeg oproepenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
snapt ik ja. helemaal als je dan ook nog eens besluit dat je je wonder niet dicht laat groeienquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niemand aanraden, gedoetjes allemaal
was je toen al redelijk dement?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet het wel 17,5 jaar terug zijn.
Die liefdequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
mijn papa en mama hebben noodles gekocht in de stad. want ze hadden een paar uurtjes tijd op te stadten.
Kwamen twee dozen met troepjes uit de kofferbak.
Die Grenze kan weer extra personeel van de vulploeg oproepen
Weet niet of ik het direct zou omschrijven als wonder hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapt ik ja. helemaal als je dan ook nog eens besluit dat je je wonder niet dicht laat groeien
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik het direct zou omschrijven als wonder hoor
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw ouders en jij doen ook veel voor elkaar volgens mij, of niet?
Heb jij een beetje een gat als dat zou wegvallen? Ik wel een beetje met bepaalde dingen hoor
ik ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zo
een gat niet, maar zou het wel zonde vinden. sowieso is mn taxiservice dan voorbij. zelf geen rijbewijs dus ja is wel luxe dat ze mijn taxi wel willen zijn. Boodschapjes doen samen is ook gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw ouders en jij doen ook veel voor elkaar volgens mij, of niet?
Heb jij een beetje een gat als dat zou wegvallen? Ik wel een beetje met bepaalde dingen hoor
die kut van krek weerquote:
Nou ja, dat dacht ik. Hij was om 15:30 uit Apeldoorn vertrokken. Inmiddels issie er nog niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de kranige kranenboer is wat vroeger. Prima.
ik zou aanraden er gewoon binnen te gaan. is best leuk spul te halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zo
Ik vond het een beetje smoezelig winkeltjequote:
krijg je nu een kraan die in het keukenkastje zit en dat die dan via de gootsteen water omhoog spuit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht ik. Hij was om 15:30 uit Apeldoorn vertrokken. Inmiddels issie er nog niet.
Ja precies. Hoe raad je dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je nu een kraan die in het keukenkastje zit en dat die dan via de gootsteen water omhoog spuit?
Ik zou niet eens weten waar er eentje hier in de buurt zitquote:
Ohja, dat hier ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
een gat niet, maar zou het wel zonde vinden. sowieso is mn taxiservice dan voorbij. zelf geen rijbewijs dus ja is wel luxe dat ze mijn taxi wel willen zijn. Boodschapjes doen samen is ook gezellig
en daardoor heb ik ook vaak dat ik bij de kassa denk.... ik betaal wel even.
maar dat doen ze andersom ook wel.
kunnen we het over iets anders hebbenquote:
gaat dit over de kut... oke nvmquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou aanraden er gewoon binnen te gaan. is best leuk spul te halen
ik hier ook niet.. dus gok dat ze bij ons niet in de buurt zitten? even checkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar er eentje hier in de buurt zit
Ik kreeg laatste keer ook alleen een kamer maar ben er niet echt trots op ofzo dat het nodig was. Het is wel fijn zonder andere patiënten maar mweh ik vond dat er wel anderen waren die er meer recht op hadden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.
als ze het niet leuk vinden zou het raar zijn want ze bieden het altijd zelf aan. ik kan ook fietsend boodschappen doen en dat ze eens in zoveel tijd een keer flessen drinken oid meenemen. maar zij vinden het denk ik wel gezellig ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat hier ookdie onverwaardelijke liefde is echt zo onwijs dierbaar. Denk dat dat het vooral is.. Ze vinden het ook vast niet allemaal leuk om te doen maar doen het wel
en andersom ook
En natuurlijk redden we het wel maar toch
Ja Dordt zo te zien, maar zit midden in het centrum, dus das ook niet heel praktisch om even langs te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij is richting rotterdam het dichtste bij en gok voor jou ergens richting dordrecht of waalwijk@:ltvdk
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kunnen we het over iets anders hebben
bij het idee dat ik een kut heb krijgt mn kut zin in seks
Ik zie je DM wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannen
ik zou je adem niet inhouden als ik jou wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah daar is de kranenboer. Nou gaat het goed komen.
Ik heb flinke longen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou je adem niet inhouden als ik jou was
ik wilde er geen suggestieve post van makenquote:
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zettenquote:
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizziequote:
Je deze was te mooi om niet in te koppenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zetten
enschedequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizzie
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizzie
Xhamster?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:14 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer
Smakelijk gelachen om het Hamster filmpje over de rellen in Skiffa 😂
Zou kunnen tochquote:
Gegnorkt, dank daarvoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zetten
*grinnikquote:
Nee, over het gebrek daaraan. Wel op blijven letten.quote:
Een vluggertje, huehue.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En de kranenboer is weer weg. Was met een kwartiertje gefikst. Dikke prima.
Het is geregeld, vlot, goed, en ik ben er blij meequote:
Sprak die in het echt wel Nederlands?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geregeld, vlot, goed, en ik ben er blij mee
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Ah ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, over het gebrek daaraan. Wel op blijven letten.
Niet spelen met je eten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huehuequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja.Ik ben net terug van een flinke wandeling. Ik moet er weer even inkomen.
Heeft-ie nog even flink gevloekt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon een vertalingquote:
ja seks is lekkerquote:
vluggertjequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En de kranenboer is weer weg. Was met een kwartiertje gefikst. Dikke prima.
dan neem je ongeplande wortelenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, m'n Ikeakarton nog even dumpen in de papierbak hier en dan maar eens huiswaarts. En nog even een groente halen, ik heb zo enorm geen zin in de geplande wortelen.
Oh, rijke plek wel. Ik ben wel nieuwsgierig maar gok dat ik het ga vergeten als ik er eens toevallig in de buurt ben. En er speciaal naar toe rijden gaat mij ook te verquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Dordt zo te zien, maar zit midden in het centrum, dus das ook niet heel praktisch om even langs te gaan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah daar is de kranenboer. Nou gaat het goed komen.
#unrelated.
soms niet.quote:
één van dequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Met een seksmaatje of moet ik dan meer richting een sekswerker denken?
Zin in rosbief nu.quote:
oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op. Dus dat is nu gebeurd.quote:
vergeet het voorspel nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
kans op droogheid in de slaapkamer is kleiner dan buitenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, niet als het droog is. Maar dan is seks ook niet lekker.
en die spuit nu idd via de gootsteen omhoog of is het een linksachteruit parkerende geworden dit keer?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op. Dus dat is nu gebeurd.
Lekker gewandeld?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
te laatquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?![]()
Inb4 haha ja lekker inkomen
quote:
Huehue.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op.
De weersverwachting is niet best voor de plantjes inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kans op droogheid in de slaapkamer is kleiner dan buiten
Ja, het is echt fantastisch weer! Het bos is nu echt op z'n mooist.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?![]()
Inb4 haha ja lekker inkomen
Lekkere natte seksquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, niet als het droog is. Maar dan is seks ook niet lekker.
Vrijen blijenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
één van de
ik schijn wat goed te doen op bed... en is bekend dat ik geen relatie wil dus vrijen blijen (afgeleide van vrijheid blijheid)
Waalwijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij is richting rotterdam het dichtste bij en gok voor jou ergens richting dordrecht of waalwijk@:ltvdk
Nu al? Wilde zeggen dat vast nog niet alles bloeit maar in het bos heb je natuurlijk niet zoveel bloemenachtige dingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt fantastisch weer! Het bos is nu echt op z'n mooist.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoofddorp geeft 'Hutskiflutski-fontein' een beter uitspreekbare naam
Inwoners van Hoofddorp hoeven niet langer hun tong te breken als ze iemand de weg wijzen: de naam van de Hķdmezövásárhely-fontein is woensdag veranderd. Na een prijsvraag is die omgedoopt tot de Kruisdorp-fontein. Die naam is een stuk beter te onthouden.
Heb echt een hekel aan dat dorpquote:
De kleuren zijn gewoon heel mooi uitbundig nu. Er bloeit ook wel van alles langs de bosranden in in de weilanden. En als ik stevig doorloop, vind ik het niet koud nu! Ik heb geen jas aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu al? Wilde zeggen dat vast nog niet alles bloeit maar in het bos heb je natuurlijk niet zoveel bloemenachtige dingen
Als de zon weg is, is het wel meteen koud hoor
Hķdmezövásárhely is prima uitspreekbaar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoofddorp geeft 'Hutskiflutski-fontein' een beter uitspreekbare naam
Inwoners van Hoofddorp hoeven niet langer hun tong te breken als ze iemand de weg wijzen: de naam van de Hķdmezövásárhely-fontein is woensdag veranderd. Na een prijsvraag is die omgedoopt tot de Kruisdorp-fontein. Die naam is een stuk beter te onthouden.
quote:
quote:De fontein in het centrum van Hoofddorp werd in 2010 vernoemd naar Hķdmezövásárhely, een stadje in het zuidoosten van Hongarije waarmee de gemeente Haarlemmermeer toen een stedenband had.
ja zo kan je de smaak van de seks ook vooraf al bepalenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijen blijendaar kun je vast iets mooiers van maken
Maar wel leuk compliment, en fijn voor jezelf dat je wat kan kiezen.
ja.quote:Heb jij contact met je bedpartners buiten seksen?
Je bent er zo doorheen.quote:
Ik kom er liever gewoon nietquote:
Maar jij bent dan ook een halve Hongaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hķdmezövásárhely is prima uitspreekbaar?
Met enkele wel gehad ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wel leuk compliment, en fijn voor jezelf dat je wat kan kiezen.
Heb jij contact met je bedpartners buiten seksen?
Ik kom er ‘af en toe’quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een halve Hongaar
Okquote:
Ja met driedubbel doorgehaalde trekspoeling en spuitslang.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die spuit nu idd via de gootsteen omhoog of is het een linksachteruit parkerende geworden dit keer?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb Mars ijsjes want aanbieding (maar eigenlijk nog steeds te duur).
nare ervaringen?quote:
kan wel maar bedacht ik on the spot nu evenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is die foto van jou? Dat is prachtigquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De kleuren zijn gewoon heel mooi uitbundig nu. Er bloeit ook wel van alles langs de bosranden in in de weilanden. En als ik stevig doorloop, vind ik het niet koud nu! Ik heb geen jas aan.
[ afbeelding ]
oeh oeh oeh doe maar luxe!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met driedubbel doorgehaalde trekspoeling en spuitslang.
statiegeldbekers bedoel je?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorts is er weer Maccie onderweg. Zonder frisdrank want dat met die bekers schiet niet op.
Hķdmezövásárhelyquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, wel grappig van de inwoners van *brabbelbrabbel*
Hutsieflutsiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.🐙
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
misschien kun je beter meteen hem gebruiken om er één mee vast te binden op bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ideaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zo kan je de smaak van de seks ook vooraf al bepalen
[..]
ja.
in dr velletjequote:
Mooiquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel van gisteren. Het is echt genieten buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna een rapperquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel maar bedacht ik on the spot nu even
oh excuses hoorquote:
"Oke, wegens protest van onze inwoners trekken we een nieuwe stad uit de hoge hoed. De nieuwe naam van onze fontein wordt..."quote:
Oh ja, dat dorpquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, wegens protest van onze inwoners trekken we een nieuwe stad uit de hoge hoed. De nieuwe naam van onze fontein wordt..."
*grabbelt*
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"
wat een onwijs hoge bomenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel van gisteren. Het is echt genieten buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
touwtje bij de kapper geweeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.
Baby darling doll face honey
Zijn Nederlandse plaatsnamen voor Hongaren net zulk gebrabbel als andersom? Dat ze van Glanerbrug ook een soort hartverzakking krijgen?quote:
vaak loopt het gewoon zo...quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ideaal
Hmm, bespreek je dat van te voren of loopt het gewoon zo? ik word soms gefrustreerd omdat ik super leuke sekspartners heb gehad maar die gingen te snel over op 'ik doe geen moeite meer en doe aardig als ik zin heb om te seksen' yeano, dat hoef ik niet. Ik ben iets meer dan een vagina, ja echt
Het plan was wel ooit om met die lange te kijken of een soort van full-body hishi karada mogelijk was met één touw. Maar uiteindelijk is met kortere touwen werken denk ik handiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je beter meteen hem gebruiken om er één mee vast te binden op bed.
Alweerquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een Europese toernee met haar caafs.
en toch spreken mensen daar dat zonder blikken of blozen makkelijk uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"
Dat valt mee. Maar ze hebben wel moeite met grammatica. En met geslachten omdat je in het Hongaars geen verschil maakt tussen hij/zij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn Nederlandse plaatsnamen voor Hongaren net zulk gebrabbel als andersom? Dat ze van Glanerbrug ook een soort hartverzakking krijgen?
World domination preparing.quote:
ja anders moet je met al die kruispunten elke keer weer een bocht maken enzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het plan was wel ooit om met die lange te kijken of een soort van full-body hishi karada mogenlijk was met één touw. Maar uiteindelijk is met kortere touwen werken denk ik handiger.
Elkaar als mensen behandelen, ook als je enkel seks hebt, is toch gewoon normaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ideaal
Hmm, bespreek je dat van te voren of loopt het gewoon zo? ik word soms gefrustreerd omdat ik super leuke sekspartners heb gehad maar die gingen te snel over op 'ik doe geen moeite meer en doe aardig als ik zin heb om te seksen' yeano, dat hoef ik niet. Ik ben iets meer dan een vagina, ja echt
Fles kan dat ook.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch spreken mensen daar dat zonder blikken of blozen makkelijk uit
Ja, moet je telkens een heel lang eind door een lus sjorren iedere keer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja anders moet je met al die kruispunten elke keer weer een bocht maken enzo
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig/fijn/lekker hebben gaat ipv eigen orgasme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaak loopt het gewoon zo...
is niet dat we een hele google agenda delen ofzo. Gewoon als ik of een ander denkt van ik heb zin...
denk dat het voordeel wel is dat het geen mannen zijn dus dat bij mij en ook bij hun het zin in seks hebben meer is van zin om een ander klaar te laten komen dan dat het om het eigen orgasme gaat.
ik heb mijn eigen speelgoed wel als ik zelf klaar wil komen. daar heb ik niet per se iemand voor nodig.
zij waren de tijd voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar ze hebben wel moeite met grammatica. En met geslachten omdat je in het Hongaars geen verschil maakt tussen hij/zij.
quote:De naam, die je uitspreekt als chlenˇvajr poechlˇĝwingˇĝichl ĝooˇĝerˇrichˇwinˇdrobˇboechl chlenˇdəˇsilˇlieˇoo ĝoˇĝoˇĝoch betekent in het Nederlands Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot. Meestal wordt de naam afgekort tot Llanfair PG of Llanfairpwll onder Welshmen.
Het stadje heette eigenlijk Llanfair Pwllgwyngyll, maar in 1860 wou de plaatselijke gemeenteraad de langste stationsnaam van heel het land hebben, en zo is Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geboren. Ze wisten toen alleen nog niet dat ze daarmee ook de langste dorpsnaam van Europa hadden bedacht. Het is echter nog niet de langste plaatsnaam in de wereld. Dat is Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, beter bekend als de Thaise hoofdstad Bankok.
Overigens is er, op de naam na, niet zo veel bijzonders aan het dorp. Toch trekt het dorp erg veel toeristen, die naar het dorp komen om een foto te maken bij het plaatsnaambord bij het treinstation en om vervolgens hun paspoort te laten afstempelen in het bezoekerscentrum.
ik weet niet wat je bedoeld met normaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elkaar als mensen behandelen, ook als je enkel seks hebt, is toch gewoon normaal?
Lekker lang voorspelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig hebben gaat ipv eigen orgasme.
Ik kap mannen vaak af, zij beginnen vaak op een soort rare turbo stand waarbij ik denk 'ja op deze manier kom je snel klaar maar geniet ik er niet van dus laat dan maar???' volgens mij snappen ze dat niet
gewoon een draaiend kruispunt maken. dan hoef je niet door een lus heenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, moet je telkens een heel lang eind door een lus sjorren iedere keer.
nee als je frisdrank laat bezorgen krijg je gewoon een beker met een dekseltje en die zetten ze dan in zo'n tray en dan hopen ze dat dat in de tas rechtop blijft staan en zo.quote:
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoeld met normaal?
Dan moet je er daar wel een aantal tegelijk van doen en vasthouden. Ik ben geen octopus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een draaiend kruispunt maken. dan hoef je niet door een lus heen
Dat komt regelmatig voor hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.
Goed, eet vanavond maar iets vegetarischquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.
🐙quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je er daar wel een aantal tegelijk van doen en vasthouden. Ik ben geen octopus.
Dat zou ik dan wel lastig vinden denk ik, maar ik hou wel van orale verwennerij, beide kanten opquote:
ik heb regelmatig gehad dat ergens 's avonds beginnen en dan met hazeslaapjes en andere kleine onderbrekingen je ergens rond het middaguur uit komt en dan ineens de opmerking krijg.... waarom ben jij alleen met mij bezig?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig/fijn/lekker hebben gaat ipv eigen orgasme.
Ik kap mannen vaak af, zij beginnen vaak op een soort rare turbo stand waarbij ik denk 'ja op deze manier kom je snel klaar maar geniet ik er niet van dus laat dan maar???' volgens mij snappen ze dat niet
Mwah. Ik kon altijd nog een goed gesprek voeren met ze. Dat was ook leuk. En gewoon knuffelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt regelmatig voor hoordus wat dat betreft wel gebruikelijk (als je die definitie bedoelde van normaal)
Hell. No.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, eet vanavond maar iets vegetarisch
Krijg vanzelf wel een NOS melding als er een Paus is gekozen vermoed ik zo.quote:
Dat is dan toch ook seks?quote:
EDIT: las het verkeerdquote:
Ik vind intiem praten over seks onwijs opwindendquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel lastig vinden denk ik, maar ik hou wel van orale verwennerij, beide kanten op
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten opquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind intiem praten over seks onwijs opwindend(nee dat is niet wat we hier nu aan het doen zijn
) en bepaalde aanrakingen op niet-intieme delen maar wel intieme aanrakingen (snapje), ja dat soort dingen doet het hier heel goed
![]()
oraal is top
Maar je kunt ook naar die stream kijken!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg vanzelf wel een NOS melding als er een Paus is gekozen vermoed ik zo.
Oraal over de telefoon?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten op
Ik gebruikte mijn mond jaquote:
Jeetje klinkt echt saai.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kunt ook naar die stream kijken!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb regelmatig gehad dat ergens 's avonds beginnen en dan met hazeslaapjes en andere kleine onderbrekingen je ergens rond het middaguur uit komt en dan ineens de opmerking krijg.... waarom ben jij alleen met mij bezig?
euh omdat ik het naar mijn zin heb om jou uit te putten en ik je daarom 'nodig heb'
als het om mezelf gaat kan ik het ook prima zelf. En ja ik gun ze het wel hoor om ook even hun best te doen... maar tis dan geen moeten.
Ja jijquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah. Ik kon altijd nog een goed gesprek voeren met ze. Dat was ook leuk. En gewoon knuffelen.
Oh klopt hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jijmisschien dat het bij jou niet gebruikelijk is
maar over algemeen is het niet ongebruikelijk dat iemand gewoon wil seksen en klaar. Daar hoeft trouwens niks mis mee te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |