SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
moederdag is nu komende zondag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker wat boodschapjes gehaald en een cadeau voor moederdag uitgezocht met dochter.
Ook wilde ze een grote bellenblaas met een eenhoorn er op hebben. En wie ben ik om dan nee te zeggen? Lekker samen bellen blazen in de tuin
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punt was meer dat een plan voor praktische inzetbaarheid enigszins volledig ontbrak
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ruw touw gaat niet? Of dat is next level?
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.quote:En verven, ja klinkt fancy en is vast leuk maar dat is meer secundair doel
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.quote:Fijn om even alleen thuis te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Wattesquote:
*doen we niks mee*quote:
Olie klinkt wel weer als plakkerigquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.
[..]
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.
[..]
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.
[..]
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.
Ja, het trekt in. Is ook maar een heel klein beetje. Het geeft niet af of zo. Touw voelt alleen wat gladder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Olie klinkt wel weer als plakkerigof trekt dat in na een tijd ofzo?
Je maakt er bondage tuigjes voor hangplanten van?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan maar zoveel bloempothangnetjes macrameëen voordat mensen zich zorgen gaan maken.
[ afbeelding ]
Nee, dood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och is Nizno baldadig? Is de paus Rooms?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Er komt vanzelf wel weer een nieuwequote:
Dat je een plan hebt wat je ermee gaat doenquote:
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien stoppen ze nu wel met de paus
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Misschien lassen ze wel een pause in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien lassen ze wel een pause in.
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.quote:
OMG stel je voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.
Ben voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat de hele boel in de verhuur en komt er een nutellawinkel in of zo.
wat gaat die daar doen?quote:
Nee johquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
met kapucijners!quote:
Dit is geen goed idee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De ontmanteling van de Katholieke kerk en massale overgang tot de Islam.
quote:
dan op mobiel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
sjow op de leptop is toch lekkerder lezen en typen
Of jij, ze hebben ook al Pizzaballa in de verkiezing, dan kan Bitterballa ook welquote:
Die was toch bomproof?quote:
zal ik de nieuwe paus worden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij, ze hebben ook al Pizzaballa in de verkiezing, dan kan Bitterballa ook wel
Zijn er nog kinderen over daar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner gaat deze ingezet worden om kinderen te vaccineren
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan op mobiel?
ohja ik ging een ijsje voor jou halen, brb
Weet niet of dat ook nog werkzaam is bij een tactical nukequote:
Ik stem voorquote:
Denk niet dat dat mag.quote:
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder onsquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.
Maar ja had natuurlijk mn laptop niet mee naar het ziekenhuis voor een paar uurtjes dagopname
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Niet dat het nu nog de moeite waard is nadat wat israel van plan is
quote:
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Omdat ik een snack ben?
oh shitquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat niet
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
ja ramenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?
nee hoor, alleen de mensen die daar wonenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die minister van iets in israel had gisteren dacht ik gezegd dat ze gaza gaan verwoesten
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
Lol, MI van een lading geplette bitterballen over de vloer daar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
kan prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder ons
Goed punt, er ligt al flink wat plat daar inmiddels.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de mensen die daar wonen
Is hun werk hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan prima.
maar was een prima afleiding tijdens het rond hobbelen op de lege zaal (geen idee waarom maar ik was alleen met het verplegend personeel). gewoon een beetje jullie dwars zitten zodat het personeel niet gillend gek van me werd
Dit was het :quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, alleen de mensen die daar wonen
quote:Israëlische minister Smotrich: 'Gaza wordt volledig verwoest'
"Gaza zal volledig worden verwoest", heeft de extreemrechtse minister van Financiën Bezalel Smotrich gezegd op een persconferentie over Joodse nederzettingen. Hij deelde daar zijn visie op Gaza, schrijft Times of Israel.
"Ze zullen volkomen wanhopig zijn, omdat ze beseffen dat er geen hoop is en niets te verwachten valt in Gaza. Ze zullen op zoek gaan naar een nieuw onderkomen om ergens anders een nieuw leven te beginnen", zei Smotrich. De minister is een fervent voorstander van de bouw van nieuwe Joodse nederzettingen in Gaza.
Smotrich stelt dat de Palestijnen binnen een halfjaar beperkt zijn tot een slechts een smalle strook land, terwijl de rest van de enclave "volledig verwoest" zou zijn. "Over nog eens zes maanden zal Hamas niet meer als functionerende entiteit bestaan." Ook zegt hij dat de Westelijke Jordaanoever binnen de termijn van de huidige regering - die in oktober 2026 afloopt - geannexeerd zal worden.
Op de Westelijke Jordaanoever wonen zo'n drie miljoen Palestijnen, in verschillende delen met een beperkte mate van zelfbestuur. Daarnaast wonen er intussen ruim 600.000 Israëlische kolonisten. Volgens internationaal recht zijn de nederzettingen in Palestijns gebied illegaal.
Kolonist
Smotrich, zelf ook een kolonist, doet geregeld gewelddadige uitspraken over Gaza en de Palestijnen. Smotrich' invloed op de huidige regering is groot, zijn Religieus Zionistische Partij is met zeven zetels een belangrijke speler in het kabinet van premier Netanyahu.
Netanyahu kondigde maandag een uitbreiding van de aanvallen op Gaza aan. De Israëlische regering gaf groen licht voor uitbreiding van de oorlog tegen Hamas in de Gazastrook. Het is duidelijk dat Israël meer gebied zal bezetten in de Palestijnse enclave, maar Netanyahu zegt niet hoeveel. Smotrich sprak toen al openlijk van een permanente bezetting van de Gazastrook.
weet ik, maar ik gun ze wel een beetje rust als ik de enige op zaal ben. zullen genoeg dagen zijn dat er meer mensen op de zaal zijn en dat ze de bespaarde energie goed kunnen gebruikenquote:
Ja precies. Zachtjes vloekende kardinalen als ze wéér een platte bal uit een envelop vissen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, MI van een lading geplette bitterballen over de vloer daar.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja precies. Zachtjes vloekende kardinalen als ze wéér een platte bal uit een envelop vissen.
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet ik, maar ik gun ze wel een beetje rust als ik de enige op zaal ben. zullen genoeg dagen zijn dat er meer mensen op de zaal zijn en dat ze de bespaarde energie goed kunnen gebruiken
dat doe je goedquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.
hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis opname heb ik op 3 verschillende zalen gelegen omdat ik de andere patiënten gewoon wegjaagde.
oh waarom niet, paar uur is al snel lang als je niks boeiend bij je hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.
Maar ja had natuurlijk mn laptop niet mee naar het ziekenhuis voor een paar uurtjes dagopname
Waarom moest jij dan steeds naar een andere zaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mijn eerste opnames kreeg ik gewoon telkens een privékamerquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
omdat zij het probleem was, denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moest jij dan steeds naar een andere zaal?
waarom scheld je me al voor de tweede keer vandaag uit voor kut?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh waarom niet, paar uur is al snel lang als je niks boeiend bij je hebt
nouja, achteraf boeit het niet meer natuurlijk
en kut ja STA OP CRACK
zo tonen ze liefdequote:
je bent zelf een ziekenhuisbacteriequote:Op donderdag 8 mei 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn eerste opnames kreeg ik gewoon telkens een privékamerOmdat ik een of andere ziekenhuisbacterie had
sinds wanneer vind je dat een scheldwoord en geen complimentquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom scheld je me al voor de tweede keer vandaag uit voor kut?
?quote:
meeste mensen doen het ook niet voor hun plezierquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt helemaal niets om in zo'n kamer te moeten slapen met andere zieke mensen
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt helemaal niets om in zo'n kamer te moeten slapen met andere zieke mensen
ze zouden van die stokjes moeten hebben in het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |