SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
moederdag is nu komende zondag?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker wat boodschapjes gehaald en een cadeau voor moederdag uitgezocht met dochter.
Ook wilde ze een grote bellenblaas met een eenhoorn er op hebben. En wie ben ik om dan nee te zeggen? Lekker samen bellen blazen in de tuin
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Punt was meer dat een plan voor praktische inzetbaarheid enigszins volledig ontbrak
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ruw touw gaat niet? Of dat is next level?
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.quote:En verven, ja klinkt fancy en is vast leuk maar dat is meer secundair doel
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.quote:Fijn om even alleen thuis te zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Wattesquote:
*doen we niks mee*quote:
Olie klinkt wel weer als plakkerigquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dit is al praktisch ingezet. Alleen wat minder vaak dan gehoopt.
[..]
Het gaat, maar is inderdaad een comfortdingetje. En wat minder pluis ziet er ook wat netter uit.
[..]
Precies. Dus heb het nu gewoon ge-olied. Natuurlijke look heeft ook wel wat.
[..]
Zeker. Het gaat te snel voorbij, maar ik heb het naar m'n zin.
Ja, het trekt in. Is ook maar een heel klein beetje. Het geeft niet af of zo. Touw voelt alleen wat gladder.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Olie klinkt wel weer als plakkerigof trekt dat in na een tijd ofzo?
Je maakt er bondage tuigjes voor hangplanten van?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan maar zoveel bloempothangnetjes macrameëen voordat mensen zich zorgen gaan maken.
[ afbeelding ]
Nee, dood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och is Nizno baldadig? Is de paus Rooms?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:02 schreef Crack_ het volgende:
ik doe niet mee aan moederdag want ik hou van mn mama en dat deel ik vaak genoeg
maar mn brusjes weten schijnbaar niet wat ze moeten doen en hebben mij nodig om tot het idee te komen om een doosje merci te kopen
ze vragen nu wie dat doosje gaat kopen. Kom op![]()
ik ga zo vast ook een tikke krijgen van 0,90 cent.
Er komt vanzelf wel weer een nieuwequote:
Dat je een plan hebt wat je ermee gaat doenquote:
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien stoppen ze nu wel met de paus
En dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien stoppen ze nu wel met de paus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |