oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op. Dus dat is nu gebeurd.quote:
vergeet het voorspel nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja.Ik ben net terug van een flinke wandeling. Ik moet er weer even inkomen.
kans op droogheid in de slaapkamer is kleiner dan buitenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, niet als het droog is. Maar dan is seks ook niet lekker.
en die spuit nu idd via de gootsteen omhoog of is het een linksachteruit parkerende geworden dit keer?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op. Dus dat is nu gebeurd.
Lekker gewandeld?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja.Ik ben net terug van een flinke wandeling. Ik moet er weer even inkomen.
te laatquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?![]()
Inb4 haha ja lekker inkomen
quote:
Huehue.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud gewoon he. Ondergekalkt. En tegenwoordig is het dan niet meer een simpel ringetje vervangen maar moet er een hele nieuwe kraan op.
De weersverwachting is niet best voor de plantjes inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
kans op droogheid in de slaapkamer is kleiner dan buiten
Ja, het is echt fantastisch weer! Het bos is nu echt op z'n mooist.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?![]()
Inb4 haha ja lekker inkomen
Lekkere natte seksquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, niet als het droog is. Maar dan is seks ook niet lekker.
Vrijen blijenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
één van de
ik schijn wat goed te doen op bed... en is bekend dat ik geen relatie wil dus vrijen blijen (afgeleide van vrijheid blijheid)
Waalwijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij is richting rotterdam het dichtste bij en gok voor jou ergens richting dordrecht of waalwijk@:ltvdk
Nu al? Wilde zeggen dat vast nog niet alles bloeit maar in het bos heb je natuurlijk niet zoveel bloemenachtige dingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt fantastisch weer! Het bos is nu echt op z'n mooist.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoofddorp geeft 'Hutskiflutski-fontein' een beter uitspreekbare naam
Inwoners van Hoofddorp hoeven niet langer hun tong te breken als ze iemand de weg wijzen: de naam van de Hódmezövásárhely-fontein is woensdag veranderd. Na een prijsvraag is die omgedoopt tot de Kruisdorp-fontein. Die naam is een stuk beter te onthouden.
Heb echt een hekel aan dat dorpquote:
De kleuren zijn gewoon heel mooi uitbundig nu. Er bloeit ook wel van alles langs de bosranden in in de weilanden. En als ik stevig doorloop, vind ik het niet koud nu! Ik heb geen jas aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu al? Wilde zeggen dat vast nog niet alles bloeit maar in het bos heb je natuurlijk niet zoveel bloemenachtige dingen
Als de zon weg is, is het wel meteen koud hoor
Hódmezövásárhely is prima uitspreekbaar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoofddorp geeft 'Hutskiflutski-fontein' een beter uitspreekbare naam
Inwoners van Hoofddorp hoeven niet langer hun tong te breken als ze iemand de weg wijzen: de naam van de Hódmezövásárhely-fontein is woensdag veranderd. Na een prijsvraag is die omgedoopt tot de Kruisdorp-fontein. Die naam is een stuk beter te onthouden.
quote:
quote:De fontein in het centrum van Hoofddorp werd in 2010 vernoemd naar Hódmezövásárhely, een stadje in het zuidoosten van Hongarije waarmee de gemeente Haarlemmermeer toen een stedenband had.
ja zo kan je de smaak van de seks ook vooraf al bepalenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijen blijendaar kun je vast iets mooiers van maken
Maar wel leuk compliment, en fijn voor jezelf dat je wat kan kiezen.
ja.quote:Heb jij contact met je bedpartners buiten seksen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |