gaat dit over de kut... oke nvmquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou aanraden er gewoon binnen te gaan. is best leuk spul te halen
ik hier ook niet.. dus gok dat ze bij ons niet in de buurt zitten? even checkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar er eentje hier in de buurt zit
Ik kreeg laatste keer ook alleen een kamer maar ben er niet echt trots op ofzo dat het nodig was. Het is wel fijn zonder andere patiënten maar mweh ik vond dat er wel anderen waren die er meer recht op hadden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.
als ze het niet leuk vinden zou het raar zijn want ze bieden het altijd zelf aan. ik kan ook fietsend boodschappen doen en dat ze eens in zoveel tijd een keer flessen drinken oid meenemen. maar zij vinden het denk ik wel gezellig ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat hier ookdie onverwaardelijke liefde is echt zo onwijs dierbaar. Denk dat dat het vooral is.. Ze vinden het ook vast niet allemaal leuk om te doen maar doen het wel
en andersom ook
En natuurlijk redden we het wel maar toch
Ja Dordt zo te zien, maar zit midden in het centrum, dus das ook niet heel praktisch om even langs te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij is richting rotterdam het dichtste bij en gok voor jou ergens richting dordrecht of waalwijk@:ltvdk
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kunnen we het over iets anders hebben
bij het idee dat ik een kut heb krijgt mn kut zin in seks
Ik zie je DM wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannen
ik zou je adem niet inhouden als ik jou wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah daar is de kranenboer. Nou gaat het goed komen.
Ik heb flinke longen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou je adem niet inhouden als ik jou was
ik wilde er geen suggestieve post van makenquote:
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zettenquote:
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizziequote:
Je deze was te mooi om niet in te koppenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zetten
enschedequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizzie
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het je ontbreekt aan een schede maak je sowieso geen kans bij Nizzie
Xhamster?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:14 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer
Smakelijk gelachen om het Hamster filmpje over de rellen in Skiffa 😂
Zou kunnen tochquote:
Gegnorkt, dank daarvoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk al, laat ik er maar even "unrelated" bij zetten
*grinnikquote:
Nee, over het gebrek daaraan. Wel op blijven letten.quote:
Een vluggertje, huehue.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En de kranenboer is weer weg. Was met een kwartiertje gefikst. Dikke prima.
Het is geregeld, vlot, goed, en ik ben er blij meequote:
Sprak die in het echt wel Nederlands?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geregeld, vlot, goed, en ik ben er blij mee
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Ah ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, over het gebrek daaraan. Wel op blijven letten.
Niet spelen met je eten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huehuequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja.Ik ben net terug van een flinke wandeling. Ik moet er weer even inkomen.
Heeft-ie nog even flink gevloekt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon een vertalingquote:
ja seks is lekkerquote:
vluggertjequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En de kranenboer is weer weg. Was met een kwartiertje gefikst. Dikke prima.
dan neem je ongeplande wortelenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, m'n Ikeakarton nog even dumpen in de papierbak hier en dan maar eens huiswaarts. En nog even een groente halen, ik heb zo enorm geen zin in de geplande wortelen.
Oh, rijke plek wel. Ik ben wel nieuwsgierig maar gok dat ik het ga vergeten als ik er eens toevallig in de buurt ben. En er speciaal naar toe rijden gaat mij ook te verquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Dordt zo te zien, maar zit midden in het centrum, dus das ook niet heel praktisch om even langs te gaan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb ook zin in seks, volgende week maar even weer een seksdate inplannen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah daar is de kranenboer. Nou gaat het goed komen.
#unrelated.
soms niet.quote:
één van dequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Met een seksmaatje of moet ik dan meer richting een sekswerker denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |