Dan moet het wel 17,5 jaar terug zijn.quote:
Neuh, zou ik ook niemand aanraden, gedoetjes allemaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had niet gepland om die boom te knuffelen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben de deal dat we elkaar blij willen maken omdat we daar zelf het meest gelukkig van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn papa en mama hebben noodles gekocht in de stad. want ze hadden een paar uurtjes tijd op te stadten.
Kwamen twee dozen met troepjes uit de kofferbak.
Die Grenze kan weer extra personeel van de vulploeg oproepenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
snapt ik ja. helemaal als je dan ook nog eens besluit dat je je wonder niet dicht laat groeienquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, zou ik ook niemand aanraden, gedoetjes allemaal
was je toen al redelijk dement?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet het wel 17,5 jaar terug zijn.
Die liefdequote:Op donderdag 8 mei 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
mijn papa en mama hebben noodles gekocht in de stad. want ze hadden een paar uurtjes tijd op te stadten.
Kwamen twee dozen met troepjes uit de kofferbak.
Die Grenze kan weer extra personeel van de vulploeg oproepen
Weet niet of ik het direct zou omschrijven als wonder hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapt ik ja. helemaal als je dan ook nog eens besluit dat je je wonder niet dicht laat groeien
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik het direct zou omschrijven als wonder hoor
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw ouders en jij doen ook veel voor elkaar volgens mij, of niet?
Heb jij een beetje een gat als dat zou wegvallen? Ik wel een beetje met bepaalde dingen hoor
ik ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zo
een gat niet, maar zou het wel zonde vinden. sowieso is mn taxiservice dan voorbij. zelf geen rijbewijs dus ja is wel luxe dat ze mijn taxi wel willen zijn. Boodschapjes doen samen is ook gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die liefde![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw ouders en jij doen ook veel voor elkaar volgens mij, of niet?
Heb jij een beetje een gat als dat zou wegvallen? Ik wel een beetje met bepaalde dingen hoor
die kut van krek weerquote:
Nou ja, dat dacht ik. Hij was om 15:30 uit Apeldoorn vertrokken. Inmiddels issie er nog niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de kranige kranenboer is wat vroeger. Prima.
ik zou aanraden er gewoon binnen te gaan. is best leuk spul te halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens bij Die Grenze naar binnen gekeken, komt wel heel dichtbij zo
Ik vond het een beetje smoezelig winkeltjequote:
krijg je nu een kraan die in het keukenkastje zit en dat die dan via de gootsteen water omhoog spuit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht ik. Hij was om 15:30 uit Apeldoorn vertrokken. Inmiddels issie er nog niet.
Ja precies. Hoe raad je dat zo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je nu een kraan die in het keukenkastje zit en dat die dan via de gootsteen water omhoog spuit?
Ik zou niet eens weten waar er eentje hier in de buurt zitquote:
Ohja, dat hier ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
een gat niet, maar zou het wel zonde vinden. sowieso is mn taxiservice dan voorbij. zelf geen rijbewijs dus ja is wel luxe dat ze mijn taxi wel willen zijn. Boodschapjes doen samen is ook gezellig
en daardoor heb ik ook vaak dat ik bij de kassa denk.... ik betaal wel even.
maar dat doen ze andersom ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |