Mooiquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel van gisteren. Het is echt genieten buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna een rapperquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel maar bedacht ik on the spot nu even
oh excuses hoorquote:
"Oke, wegens protest van onze inwoners trekken we een nieuwe stad uit de hoge hoed. De nieuwe naam van onze fontein wordt..."quote:
Oh ja, dat dorpquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, wegens protest van onze inwoners trekken we een nieuwe stad uit de hoge hoed. De nieuwe naam van onze fontein wordt..."
*grabbelt*
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"
wat een onwijs hoge bomenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel van gisteren. Het is echt genieten buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
touwtje bij de kapper geweeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.
Baby darling doll face honey
Zijn Nederlandse plaatsnamen voor Hongaren net zulk gebrabbel als andersom? Dat ze van Glanerbrug ook een soort hartverzakking krijgen?quote:
vaak loopt het gewoon zo...quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ideaal
Hmm, bespreek je dat van te voren of loopt het gewoon zo? ik word soms gefrustreerd omdat ik super leuke sekspartners heb gehad maar die gingen te snel over op 'ik doe geen moeite meer en doe aardig als ik zin heb om te seksen' yeano, dat hoef ik niet. Ik ben iets meer dan een vagina, ja echt
Het plan was wel ooit om met die lange te kijken of een soort van full-body hishi karada mogelijk was met één touw. Maar uiteindelijk is met kortere touwen werken denk ik handiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je beter meteen hem gebruiken om er één mee vast te binden op bed.
Alweerquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een Europese toernee met haar caafs.
en toch spreken mensen daar dat zonder blikken of blozen makkelijk uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch"
Dat valt mee. Maar ze hebben wel moeite met grammatica. En met geslachten omdat je in het Hongaars geen verschil maakt tussen hij/zij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn Nederlandse plaatsnamen voor Hongaren net zulk gebrabbel als andersom? Dat ze van Glanerbrug ook een soort hartverzakking krijgen?
World domination preparing.quote:
ja anders moet je met al die kruispunten elke keer weer een bocht maken enzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het plan was wel ooit om met die lange te kijken of een soort van full-body hishi karada mogenlijk was met één touw. Maar uiteindelijk is met kortere touwen werken denk ik handiger.
Elkaar als mensen behandelen, ook als je enkel seks hebt, is toch gewoon normaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ideaal
Hmm, bespreek je dat van te voren of loopt het gewoon zo? ik word soms gefrustreerd omdat ik super leuke sekspartners heb gehad maar die gingen te snel over op 'ik doe geen moeite meer en doe aardig als ik zin heb om te seksen' yeano, dat hoef ik niet. Ik ben iets meer dan een vagina, ja echt
Fles kan dat ook.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch spreken mensen daar dat zonder blikken of blozen makkelijk uit
Ja, moet je telkens een heel lang eind door een lus sjorren iedere keer.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja anders moet je met al die kruispunten elke keer weer een bocht maken enzo
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig/fijn/lekker hebben gaat ipv eigen orgasme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaak loopt het gewoon zo...
is niet dat we een hele google agenda delen ofzo. Gewoon als ik of een ander denkt van ik heb zin...
denk dat het voordeel wel is dat het geen mannen zijn dus dat bij mij en ook bij hun het zin in seks hebben meer is van zin om een ander klaar te laten komen dan dat het om het eigen orgasme gaat.
ik heb mijn eigen speelgoed wel als ik zelf klaar wil komen. daar heb ik niet per se iemand voor nodig.
zij waren de tijd voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee. Maar ze hebben wel moeite met grammatica. En met geslachten omdat je in het Hongaars geen verschil maakt tussen hij/zij.
quote:De naam, die je uitspreekt als chlen·vajr poechl·ĝwing·ĝichl ĝoo·ĝer·rich·win·drob·boechl chlen·də·sil·lie·oo ĝo·ĝo·ĝoch betekent in het Nederlands Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot. Meestal wordt de naam afgekort tot Llanfair PG of Llanfairpwll onder Welshmen.
Het stadje heette eigenlijk Llanfair Pwllgwyngyll, maar in 1860 wou de plaatselijke gemeenteraad de langste stationsnaam van heel het land hebben, en zo is Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch geboren. Ze wisten toen alleen nog niet dat ze daarmee ook de langste dorpsnaam van Europa hadden bedacht. Het is echter nog niet de langste plaatsnaam in de wereld. Dat is Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, beter bekend als de Thaise hoofdstad Bankok.
Overigens is er, op de naam na, niet zo veel bijzonders aan het dorp. Toch trekt het dorp erg veel toeristen, die naar het dorp komen om een foto te maken bij het plaatsnaambord bij het treinstation en om vervolgens hun paspoort te laten afstempelen in het bezoekerscentrum.
ik weet niet wat je bedoeld met normaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elkaar als mensen behandelen, ook als je enkel seks hebt, is toch gewoon normaal?
Lekker lang voorspelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig hebben gaat ipv eigen orgasme.
Ik kap mannen vaak af, zij beginnen vaak op een soort rare turbo stand waarbij ik denk 'ja op deze manier kom je snel klaar maar geniet ik er niet van dus laat dan maar???' volgens mij snappen ze dat niet
gewoon een draaiend kruispunt maken. dan hoef je niet door een lus heenquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, moet je telkens een heel lang eind door een lus sjorren iedere keer.
nee als je frisdrank laat bezorgen krijg je gewoon een beker met een dekseltje en die zetten ze dan in zo'n tray en dan hopen ze dat dat in de tas rechtop blijft staan en zo.quote:
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoeld met normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |