SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Heb genoeg maagden geholpen, iemand anders mag het overnemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je alleen aanbieden voor maagden die willen leren hoe ze vrouwen tevreden moeten stellen
hahahahaha ik snap je hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb genoeg maagden geholpen, iemand anders mag het overnemen
lol dit klinkt zo fout
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je alleen aanbieden voor maagden die willen leren hoe ze vrouwen tevreden moeten stellen
hoeveel zou jij betalen er voor?quote:
ja en 450 is echt fantastisch!quote:
Ik zou nooit betalen voor seks.quote:
Straks gaan ze nog erop stampen want ze hebben het toch gekochtquote:
Ben je te verleiden met vis?quote:
Ik wel want seksspeeltjes vallen niet gratis op de matquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nooit betalen voor seks.
Heb er principieel niets op tegen, maar dat is niet de soort interactie waar ik naar op zoek ben.
mag van mij, want ze hebben het gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog erop stampen want ze hebben het toch gekocht
ja hoor, wil je me verleiden?quote:
gaat ook niet om te zoeken. gaat om ervaring opdoen zodat je niveau krijgt om zelf te ZZPenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb er principieel niets op tegen, maar dat is niet de soort interactie waar ik naar op zoek ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
*Hobbelt naar visboerquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag van mij, want ze hebben het gekocht
wel dood aub
[..]
ja hoor, wil je me verleiden?*wordt verlegen hihihihahotjes
euh niet zo he?!?! normaal doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag van mij, want ze hebben het gekocht
wel dood aub
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Emily doet het echt primaquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
TWOOOOO FACEE CAUGHT IN THE MIDDDLEEEEEEEEEEEEE, CAUGHT IN THE MIDDDDLEEEE
TOOOO LATEEE COUNTING TO ZEROOOO, COUNTING TO ZEROOOOOO
Ik ben meer fan van deze Linkin Park dan van de vorige denk ik eerlijk gezegd![]()
The answer to life, the universe, and everythingquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?
Ik ben er pas morgenochtendquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die is dicht popje
[..]
pardon
en pardon, normaal???
als je dat weet, geef het even doorquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe, and everything
ja, knap hoorquote:
waarom niet? spoiler? ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is niet verstandig om de tekst van het lied wat hier nu opstaat hier te posten....
Het is 42quote:
ze hebben jou dan gekocht he.... daar mogen ze niet op stampen. en helemaal niet dood stampen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die is dicht popje
[..]
pardon
en pardon, normaal???
3!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life, the universe, and everything
ohquote:
Ja daarna moet ik nog naar jou hobbelen danquote:
.. Het ging toch over visquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben jou dan gekocht he.... daar mogen ze niet op stampen. en helemaal niet dood stampen.
Volgens de nederlandse wetgeving normaal doen.
Oh dat klinkt wel oke, dan is het hier rond het middag of hoe laat denk je dat je dan aankomt? Dan maak ik er lekkere hapjes bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarna moet ik nog naar jou hobbelen dan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom niet? spoiler? ben nu wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat nu opstaat is wel weer beter en hoeft niet in spoiler
Looking down into those eyes
I know
I'll be lost and never found again
Kiss me once and I will surely melt and die
Kiss me twice and I will never leave your side
Dreams Come True
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Het ging toch over visnoem je mij nu vis? Zeg je nu dat ik stink?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoiets denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel oke, dan is het hier rond het middag of hoe laat denk je dat je dan aankomt? Dan maak ik er lekkere hapjes bij
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]ah ja oke, maar soms zijn die teksten lekker om je emoties er even uit te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat nu opstaat is wel weer beter en hoeft niet in spoiler
Looking down into those eyes
I know
I'll be lost and never found again
Kiss me once and I will surely melt and die
Kiss me twice and I will never leave your side
Dreams Come True
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Ik denk het, heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus over een paar jaar weet ik alles over mn leven?
ze werken in omgekeerde volgordequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 21:29 een mail gehad van PostNL over het pakketje dat vandaag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd zou worden. Dat ze het pakketje hebben ontvangen.
Ja dat is wel het idee jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dus over een paar jaar weet ik alles over mn leven?
Fijn.quote:
jta.. postnlquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 21:29 een mail gehad van PostNL over het pakketje dat vandaag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd zou worden. Dat ze het pakketje hebben ontvangen.
ah daar ben jequote:
Super mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beeer
[..]
zeker
Als ik het doe, doe ik het goed. Al vakantie vanaf 19 april
[..]
Ga’m straks laten tatoeëren
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.
Toen was de opmerking vis een optie.
toen zei jij er op stampen dus dacht ik dat hij na het betalen op jou zou stampen want hij heeft je toch gekocht.
Hier ben ik.quote:
Oh dat zeker. maar dan schreeuw ik liever thuis mee, dan ze hier op het forum te posten..quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah ja oke, maar soms zijn die teksten lekker om je emoties er even uit te gooien
quote:
Het broccoli adviesbureau is naast aan het juichen, ook de wave aan het doenquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed ik ga zo een broccoli burger eten.
euhm, jawel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenwant je zei dit niet
Precies.quote:
het was wel mijn gesprekquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, hahahah ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand dit zo heeft begrepenwant je zei dit niet
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
quote:
Snap ik, komt op papier ook meteen heftig over. Met muziek erbij is toch andersquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dat zeker. maar dan schreeuw ik liever thuis mee, dan ze hier op het forum te posten..
in je velletje?quote:
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?quote:
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm, jawel?
logische reeks posts volgen?
Niets heel raars denk ik?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?
quote:
uhuhquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Beter dan aan de rode klats?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Wat aardig van zequote:
schollie begrijpt mijquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'
Daar gaan we het niet over hebbenquote:
*schuift een glaasje chocolademelk naar Etto toequote:
Ik wil dit ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets heel raars denk ik?
Verliefd worden, iemand met wie ik m'n soms rare gedachtes wil en kan delen, die me begrijpt of op zijn minst een poging doet. Iemand die ik ook wil leren begrijpen en samen mee wil zijn.
Ik weet niet hoe ik dat verder moet omschrijven dan dat denk jm.
Dingen zijn ook niet zo snel raar, er zijn wel een tigtal opties en variaties van wat mensen willen en naar op zoek zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets heel raars denk ik?
Verliefd worden, iemand met wie ik m'n soms rare gedachtes wil en kan delen, die me begrijpt of op zijn minst een poging doet. Iemand die ik ook wil leren begrijpen en samen mee wil zijn.
Ik weet niet hoe ik dat verder moet omschrijven dan dat denk jm.
ik vrees erg slechtquote:
Ik luister de laatste tijd best vaak naar die band die ik in november live ga zien. Die Mental Health bespreekbaar maken als speerpunt heeftquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, komt op papier ook meteen heftig over. Met muziek erbij is toch anders
Wut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen zei jij er op stampen dus dacht ik dat hij na het betalen op jou zou stampen want hij heeft je toch gekocht.
Kan ook niet, jk moet al naar de visboerquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
ja dat dus.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
wut 2.0quote:
lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, jullie liggen netjes op een lijntje
Dit is gelukkig echt een totaal samenhangend verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook niet, jk moet al naar de visboer
bestaat de optie 'geen mening, is gewoon wat het is' ook? dan kies ik die!quote:
Etto KrokEtto!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssie, esssssssssssssssssssssie
"het is wat het is" is een standaard uitspraak van een stel van dat programma "het roer om" dat naar spanje is gegaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bestaat de optie 'geen mening, is gewoon wat het is' ook? dan kies ik die!
ik ook idealiter maar hoeft niet voor seks. Mijn ontmaagding was ook alles behalve liefde, ik wilde gewoon neuken ja tochquote:
Ik had een lange dagquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is gelukkig echt een totaal samenhangend verhaal.
Ik heb uit nieuwsgierigheid dat 1x geprobeerd, seks zonder liefdequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook idealiter maar hoeft niet voor seks. Mijn ontmaagding was ook alles behalve liefde, ik wilde gewoon neuken ja toch
Ik lees hier dat je niet de enige bent.quote:
Herkenbare tekst is fijn he, voel je je niet zo alleenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd best vaak naar die band die ik in november live ga zien. Die Mental Health bespreekbaar maken als speerpunt heeft
Klein voorbeeldje waar ik mezelf wel in herken
I really wish that I could cry right now
I really wish that I could let this out
Million thoughts in my head and they all want me dead
I’m too good at holding them down
Lang bij mij niet, maar leuk is inderdaad andersquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier dat je niet de enige bent.
Ben nooit alleen hierquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees hier dat je niet de enige bent.
ik heb niet bepaald een roomse reputatie hierquote:
neem het maar tot je.....quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak even een nieuw glas wijn om dit topic tot mij te kunnen nemen
Ik denk dat de kans dat jij Pausin wordt sowieso al niet zo groot isquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet bepaald een roomse reputatie hier
Hangt er vanaf wat je referentiekader isquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet bepaald een roomse reputatie hier
Ik zou niet per se zeggen dat dat een harde voorwaarde is. Dingen kunnen ook gewoon leuk zijn. Maar ik interpreteerde "waar ben je naar op zoek" als het punt waar ik uiteindelijk terecht zou willen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dingen zijn ook niet zo snel raar, er zijn wel een tigtal opties en variaties van wat mensen willen en naar op zoek zijn![]()
Oh, je wil ontmaagd worden door een geliefde? Duidelijk toch. Fijn om dat helder te hebben voor jezelf lijkt me
hele dikke grote feitquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij Pausin wordt sowieso al niet zo groot is
beetje warm?quote:
hier soms ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja die teksten zijn wel erg 113-ish.
Maar die nummers zijn zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dat is een goede opmerking wel.....quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je referentiekader is
klopt.quote:
Erkenningquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
beetje warm?
[..]
hier soms ooken haatdragend en van 'fuck jullie allemaal!!!' maar dan kan ik daarna weer door
Dit is ook echt een van mijn favorietjesEven dat nummer checken op Spotify, kan ik het meteen eventueel toevoegen aan playlists...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik kreeg vandaag te horen dat ik wonderbaarlijk warme handen had.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koude klauwtjes
Ik ga maar ff T zz
Wonderbaarlijke opmerking welquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag te horen dat ik wonderbaarlijk warme handen had.
ik weet niet beter dan dat de handen het laatste koud worden. mn tenen het eerste en mn bovenbenen als tweede met een kleine achterstand op de tenen
ja.quote:
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
en ze kon in 1 keer het infuus raak prikken dus ik vond haar wel lief
dat is altijd erg fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.
das minder fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mja. Stap 1 op het pad van waar ik heen wil is geloven dat ik de moeite waard ben. Gaat steeds beter. Alhoewel voornamelijk m'n lichaam en mijn ideëen daarover wat in de weg zit.
ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het broccoli adviesbureau is naast aan het juichen, ook de wave aan het doen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd erg fijn
[..]
das minder fijn
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaatquote:
Komt er ook eentje binnen, hoorquote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt er ook eentje binnen, hoor
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaat
Blijf er ook altijd gefascineerd naar kijken
Jij bent een binnenkomer?quote:
ik zeg altijd: "prik maar, dont care als je het maar goed doet"quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.
Dit was de eerste keer dat dat werkte
Wat werkt, dat werktquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.
Dit was de eerste keer dat dat werkte
is je wasmachine al uitgedraaid?quote:
Ja zo lekker is het nu buiten niet meerquote:
Ja superlachen, ken er precies 0 van, zal wel weer van die toing toing toing smurfenherrie zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Playlist · lvanwouden · 524 items · 7.8K saves
@:Uitstraling
Je krijgt een euro als je deze playlist helemaal afluistert
524 nummers, succes.
Ik voel me de laatste tijd beter, maar af en toe zie ik mezelf en dan denk ik, wie houd ik voor de gek?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd erg fijn
[..]
das minder fijn
Ja, het is nu ook een beetje te laat om nog buiten te gaan spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo lekker is het nu buiten niet meer
Misschienquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlachen, ken er precies 0 van, zal wel weer van die toing toing toing smurfenherrie zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste tijd beter, maar af en toe zie ik mezelf en dan denk ik, wie houd ik voor de gek?
daarna nog in de droger ook dus?quote:
Ah, was ook niet heel duidelijk inderdaad. Maar bedoelde eerste keer, denk dat we in the end bijna allemaal liefde willenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou niet per se zeggen dat dat een harde voorwaarde is. Dingen kunnen ook gewoon leuk zijn. Maar ik interpreteerde "waar ben je naar op zoek" als het punt waar ik uiteindelijk terecht zou willen komen.
ohh, ben benieuwd wat je er van vindt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even dat nummer checken op Spotify, kan ik het meteen eventueel toevoegen aan playlists...
Ik las het woordje 'geen' niet en ik dacht: huh?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wel herkenbaar hoor trouwens, ik heb ook geen illusie dat mn looks een hart kunnen overwinnen
Dat helpt wel, en je eigen gedachtes niet gebruiken als 'dus zo denkt iedereen' want jij bent jij en niet iedereenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mja. Stap 1 op het pad van waar ik heen wil is geloven dat ik de moeite waard ben. Gaat steeds beter. Alhoewel voornamelijk m'n lichaam en mijn ideëen daarover wat in de weg zit.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het woordje 'geen' niet en ik dacht: huh?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Het begon zo goed vandaag en nu zit ik me eenzaam te voelen. Mweh.
Gold dat maar voor meer HAHAHAquote:
Blijkbaar ook een lange dag gehadquote:
wijze woorden van een minimuisquote:
Kwam door die Duitser die er voor zatquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens wil ik mensen (haha mensen) die stug 60 km/h blijven rijden waar je 80 km/h mag, per direct direct in de zon lanceren.
The fuck, wat is dat vervelend.
@:Wereldgozer
lol, trek je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaat
Blijf er ook altijd gefascineerd naar kijken
Voelde je je aangesproken?quote:
een heldag vooralquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar ook een lange dag gehad
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weerquote:
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, was ook niet heel duidelijk inderdaad. Maar bedoelde eerste keer, denk dat we in the end bijna allemaal liefde willen
Hoge nood hequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weer
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, trek je dat?
Mijn aderen zijn goed zichtbaar dus ze hebben hier nooit zo'n moeite. Ik heb schijnbaar wel hele kleine aders? Ze moeten altijd een kleiner naaldje pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?quote:
Dat lijkt mij ook realistischer (voor iedereen, niet specifiek voor jou)quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
in dat geval kan het ook zonder skipakquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]gaan wij nu lepeltjelepletje liggen in skipak?
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130quote:
moet je @mschol vragenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?
NiznOnlyFansquote:
130 waar je 80 mag ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat helpt wel, en je eigen gedachtes niet gebruiken als 'dus zo denkt iedereen' want jij bent jij en niet iedereen
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.quote:
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
bloed moetquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
Is goed Frantic.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
Bloemkool soms ook.quote:
werken ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleertquote:
oke beter gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week gewoon weer 5 dagen moeten werken
Tijd voor die promotie zodat ik 32 uur kan gaan werken
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaarquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
i did not need that mental imagequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Kan ook beiden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, super interessant vond ik dat.
Werd ooit een keer geopereerd onder plaatselijke verdoving en ik vond het gewoon jammer dat ik dat niet kon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie nu voor me dat jij moet huilen en dat iemand je wil troosten dat het allemaal wel meevalt en dat jij dan boos doet omdat je het niet mag zien![]()
Baby darling doll face honey
Vroemvroem bitchesquote:
u gaat reizen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tas is al zo goed als ingepaktLekker slapen en morgen uitslapen
![]()
moeten is dwangquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaar
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
heb een tweepersoons dekbedovertrek op het éénpersoons logeerbed geflikkerd vanmiddag. dus ik vermoed dat ik het fris ga krijgen aankomende nachtquote:
Zo leer ik nog eens wat vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Whutquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Ik had .. dinsdag ofzo, zo'n lelijke mini op mn bumper en we reden op een landweggetje waar zo'n beetje 1,5 auto op past met van die rot bermen van steen. Als je daarop rijdt om een ander te laten passeren dan hoor je RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Goed we dwalen af, maar je mag daar 60 en hij zat te drukken.quote:
32 uur voor jezelf werken en de overige 8 uur om aan een goed doel schenken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?
Sommigen wel en het is net wat je referentiekader van 'oud' isquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gehandicapten worden toch nooit zo oud?
Ohh, wat goed!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Ik heb een lijstje met herinneringen van momenten die daarbij helpen.
is gewoon biologie van het menselijk lichaam, watje (geen pussy)quote:
En daar houden we niet van.quote:
Mijn vrije tijd is het goede doelquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
32 uur voor jezelf werken en de overige 8 uur om aan een goed doel schenken?
Ik weenie maar iedere keer denk ik 'ja maar wacht je bent zwak, je hebt narcose gehad'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een tweepersoons dekbedovertrek op het éénpersoons logeerbed geflikkerd vanmiddag. dus ik vermoed dat ik het fris ga krijgen aankomende nacht
Dat viel allemaal best wel meequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu voor me dat jij moet huilen en dat iemand je wil troosten dat het allemaal wel meevalt en dat jij dan boos doet omdat je het niet mag zien![]()
de mannelijke biologie is not needed in my brainquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is gewoon biologie van het menselijk lichaam, watje (geen pussy)
Van dat lokale poldervolk dat op een grindpad nog 130 rijdt omdat ze dat wel vinden kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had .. dinsdag ofzo, zo'n lelijke mini op mn bumper en we reden op een landweggetje waar zo'n beetje 1,5 auto op past met van die rot bermen van steen. Als je daarop rijdt om een ander te laten passeren dan hoor je RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Goed we dwalen af, maar je mag daar 60 en hij zat te drukken.
MAAT, de weg is onoverzichtelijk, het is druk op die landweg en je mag niet harder. Dus de hele weg 55 gereden
jawel maar dan alleen met krek op bedquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat viel allemaal best wel mee
Ging natuurlijk wel stampvoetend naar buiten, dat begrijp je.
ik niet? maar ik zal wel stuk zijn dan ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja maar wacht even, dit hebben jullie nooit gehad?![]()
Ja, ik vond het totaal ongehoord en was een beetje ontstemd toen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van dat lokale poldervolk dat op een grindpad nog 130 rijdt omdat ze dat wel vinden kunnen
IK HEB HET GEMIST!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
OMG @:RECCE HEB JE HET GEMIST
HEB JE HET GEZIEN
???quote:
Staan ook twee herinneringen met jou op trouwens.quote:
Ik ben heel slecht in dat soort dingen regelmatig bijwerken. Het zou beter zijn, maar ik ben er niet consistent in.quote:Ik wil weer een dagboekje bijhouden met de positieve dingen. Gewoon heel klein, maar je vergeet die dingen zo snel en als ik mn oude boekjes pak waarin ik dat deed word ik eigenlijk altijd vrolijk
Nou nou nouquote:
Oh, ok. Dan neem ik het terugquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mannelijke biologie is not needed in my brain
Eens, en als je kan leven van 32 uur, fucking chillquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben figuurlijk gewoon deaud na 8 uur werken en na 40 uur werken lig ik soort van zaterdag nog steeds op apegapen en kom ongeveer zondagavond weer tot leven en tja dan is de werkdag weer.
32 uur is beter veel beter.
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weenie maar iedere keer denk ik 'ja maar wacht je bent zwak, je hebt narcose gehad'doe ziek zwak en misselijk!!
En hoezo slaap je op het logeerbed
Ik zou ook voor 32 uur tekenen als het kanquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben figuurlijk gewoon deaud na 8 uur werken en na 40 uur werken lig ik soort van zaterdag nog steeds op apegapen en kom ongeveer zondagavond weer tot leven en tja dan is de werkdag weer.
De zesjescultuur.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze je gelijk heel zwaar spul meegegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.
scheelt dat je geen krek bent en dus niet op je gestampt wordt en daar dood door bent.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
straks is het niet waarquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet? maar ik zal wel stuk zijn dan ofzo?
Mijn leven is gelukkig niet jouw levenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mannelijke biologie is not needed in my brain
Nee!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja maar wacht even, dit hebben jullie nooit gehad?![]()
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.quote:
Wat ik begreep is dat je minder moet poepen dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee!
Misschien kom ik niet vaak genoeg klaar, of poep ik niet ambitieus genoeg. Maar kan niet zeggen dat ik dit ooit gemerkt heb.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
IK HEB HET GEMIST!!!!![]()
![]()
Ik was aan het koken en moest opschieten om naar de binnenstad te gaan vanavond.
krek wil lepeltje lepeltje liggen maar niet in skipakquote:
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn leven is gelukkig niet jouw leven
Oh oke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
krek wil lepeltje lepeltje liggen maar niet in skipak
geen idee of het heel zwaar spul is... of dat zij denken dat ik een watje ben ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze je gelijk heel zwaar spul meegegeven?
dat is wat onaangenaamquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat je minder moet poepen dus
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tien dagen Rome is wel lang. Kon je die allemaal vullen? Wij gingen volgens mij vijf dagen en hadden op dag vijf wel moeite om te bedenken wat we nou nog wilden doenmoet wel zeggen dat we eigenlijk geen een moment ergens hebben gezeten oid, dat zou ik nu wel doen.
Maarja, dat dus. Jammer. Die ervaring had ik ook bij de nachtwacht in het Rijks overigens, beetje zelfde idee.
En jaaaa, dat was leuk![]()
in mijn herinnering was dat wel een redelijke beklimming?
Een van favoriete hobby'squote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders ging ik morgen wel gezellig rotte eieren gooien naar nabestaanden op een crematie.
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordtquote:
\o/quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.
Wil je ook meepraten over het onderwerp hier?quote:
Vrij normaal gifje voor zijn doen welquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdrage.
dat is al heel wat, volgens mij hadden ze bij mij misschien geld voor de eftelingquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.Er was wel echt genoeg te zien om tien dagen te vullen hoor. Maar we hadden ook een bus, dus we konden makkelijk overal naartoe.
Ja, die koepel was een redelijke beklimming en het werd ook steeds smaller. Er liep een dikke vrouw achter ons en we waren bezorgd dat die vast zou komen te zitten en dat wij dan niet meer naar beneden zouden kunnen.
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
wat ik trouwens wel weet is dat mannen niet kunnen plassen en poepen tegelijk, wat bij een vrouw bijna niet tegen te houden is.
dus misschien kan ejaculeren dan ook niet eens
Past wel bij het gespreksonderwerp verder.quote:
Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook meepraten over het onderwerp hier?
Ook leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al heel wat, volgens mij hadden ze bij mij misschien geld voor de efteling
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan ook twee herinneringen met jou op trouwens.
[..]
Ik ben heel slecht in dat soort dingen regelmatig bijwerken. Het zou beter zijn, maar ik ben er niet consistent in.
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logischquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.
Begrijpelijk.quote:
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspulquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of het heel zwaar spul is... of dat zij denken dat ik een watje ben ofzo
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.quote:
ik kijk de laatste tijd regelmatig QI compilaties... van 5u achter elkaar enzo... en daar kwam dat in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
Mijn god.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordt
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..quote:
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee!
Misschien kom ik niet vaak genoeg klaar, of poep ik niet ambitieus genoeg. Maar kan niet zeggen dat ik dit ooit gemerkt heb.
Tweelingen kweken en daarmee experimenterenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Was dat de middelbare school?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..
ik weet niet eens of ze uiteindelijk zijn gegaan, ik kan het mij niet herinneren
niet vandaag!!! knurft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
[..]
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logisch
Maar als je bij je ouders ligt, heb je me nu uitgenodigd om bij je ouders lepeltjelepeltje te komen liggen zonder skipak? We kinkshamen niet, we kinkshamen niet
uhuquote:
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
basisschool was een tripje naar drente waar ik niet mee naartoe mocht en vervolg opleiding deed volgens mij helemaal niks
Die keer dat ik iedereen kwijt was geraakt tijdens oud en nieuw, en jij ineens weer in de menigte verscheen omdat je op zoek was gegaan en me letterlijk aan m'n hand mee terugtrok naar de groep.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
Ja, weet niet goed waar dat nou aan ligt eigenlijk.quote:En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
mij ook en naproxenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspul
toen: totaal niet..quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekker
En mensen die geen koffie drinken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachtenquote:
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mensen die geen koffie drinken?
Nou ja, niet heel veel gemist dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toen: totaal niet..
nu (in het geval van basisschool) had het misschien wel beter geweest als ik mee was gegaan voor de ervaring
maar verder geen behoefte aan gehad
Ga maar alvast een graf uitzoeken. Helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ah, gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
Ik ga alvast een blindengeleidenhond aanschaffen.quote:
Oh ik zit meestal maar op 2 per dagquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachten
Ik ben zo'n superieur persoonquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.
Je bent zelf vieze prut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinken
Nee precies, als je geen pijn hebt dat spul niet nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.
Met stoelpoten -essence ?quote:
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, watquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.Er was wel echt genoeg te zien om tien dagen te vullen hoor. Maar we hadden ook een bus, dus we konden makkelijk overal naartoe.
Ja, die koepel was een redelijke beklimming en het werd ook steeds smaller. Er liep een dikke vrouw achter ons en we waren bezorgd dat die vast zou komen te zitten en dat wij dan niet meer naar beneden zouden kunnen.
Daar ging m'n theequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op 1 kopje koffie per dag en heel soms 2.
3 lijkt mij niet zo verstandig.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, niet heel veel gemist dan.
Op de basisschol gingen we voornamelijk naar dierentuinen, bossen (om spelletjes te doen?? en naar Drievliet. Ik denk dat we vast ook wel een keer naar de Efteling zijn geweest en daar keilde een jongetje van een steen af en ik weet dat nu nog![]()
dat hadden wij dus volgens mij helemaal niet.. maar weet het niet zeker meer en kan het mij ook totaal niet herinnerenquote:Op de middelbareschool hadden we werkweek en mochten we naar het buitenland en we gingen ook een keer langlaufen ergens![]()
luxe hoor.. als ik dit allemaal hoor ben ik naar budget scholen gegaan ofzoquote:De vervolgopleiding had een introkamp (iets met kamperen, zhe horreur) en we gingen toen naar Berlijn in een bus waar de airco aan stond en het was november ofzo![]()
Best veel tripjes als ik er zo over nadenk.
Jawel, ik ging ook zo lang naar Zwitserland, maar daar zat ook 17 uur in een fucking bus bij in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, wat![]()
Dat is toch niet gebruikelijk, zo lang?
mannen kunnen ook gewoon zitten hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
Ja soms 4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |