een heldag vooralquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar ook een lange dag gehad
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weerquote:
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, was ook niet heel duidelijk inderdaad. Maar bedoelde eerste keer, denk dat we in the end bijna allemaal liefde willen
Hoge nood hequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weer
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, trek je dat?
Mijn aderen zijn goed zichtbaar dus ze hebben hier nooit zo'n moeite. Ik heb schijnbaar wel hele kleine aders? Ze moeten altijd een kleiner naaldje pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?quote:
Dat lijkt mij ook realistischer (voor iedereen, niet specifiek voor jou)quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
in dat geval kan het ook zonder skipakquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]gaan wij nu lepeltjelepletje liggen in skipak?
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130quote:
moet je @mschol vragenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?
NiznOnlyFansquote:
130 waar je 80 mag ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat helpt wel, en je eigen gedachtes niet gebruiken als 'dus zo denkt iedereen' want jij bent jij en niet iedereen
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.quote:
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
bloed moetquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
Is goed Frantic.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |