neem het maar tot je.....quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak even een nieuw glas wijn om dit topic tot mij te kunnen nemen
Ik denk dat de kans dat jij Pausin wordt sowieso al niet zo groot isquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet bepaald een roomse reputatie hier
Hangt er vanaf wat je referentiekader isquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet bepaald een roomse reputatie hier
Ik zou niet per se zeggen dat dat een harde voorwaarde is. Dingen kunnen ook gewoon leuk zijn. Maar ik interpreteerde "waar ben je naar op zoek" als het punt waar ik uiteindelijk terecht zou willen komen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dingen zijn ook niet zo snel raar, er zijn wel een tigtal opties en variaties van wat mensen willen en naar op zoek zijn![]()
Oh, je wil ontmaagd worden door een geliefde? Duidelijk toch. Fijn om dat helder te hebben voor jezelf lijkt me
hele dikke grote feitquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij Pausin wordt sowieso al niet zo groot is
beetje warm?quote:
hier soms ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja die teksten zijn wel erg 113-ish.
Maar die nummers zijn zo mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dat is een goede opmerking wel.....quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je referentiekader is
klopt.quote:
Erkenningquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
beetje warm?
[..]
hier soms ooken haatdragend en van 'fuck jullie allemaal!!!' maar dan kan ik daarna weer door
Dit is ook echt een van mijn favorietjesEven dat nummer checken op Spotify, kan ik het meteen eventueel toevoegen aan playlists...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik kreeg vandaag te horen dat ik wonderbaarlijk warme handen had.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koude klauwtjes
Ik ga maar ff T zz
Wonderbaarlijke opmerking welquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag te horen dat ik wonderbaarlijk warme handen had.
ik weet niet beter dan dat de handen het laatste koud worden. mn tenen het eerste en mn bovenbenen als tweede met een kleine achterstand op de tenen
ja.quote:
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
en ze kon in 1 keer het infuus raak prikken dus ik vond haar wel lief
dat is altijd erg fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.
das minder fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mja. Stap 1 op het pad van waar ik heen wil is geloven dat ik de moeite waard ben. Gaat steeds beter. Alhoewel voornamelijk m'n lichaam en mijn ideëen daarover wat in de weg zit.
ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn als mensen goed bloed kunnen prikken.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het broccoli adviesbureau is naast aan het juichen, ook de wave aan het doen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd erg fijn
[..]
das minder fijn
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaatquote:
Komt er ook eentje binnen, hoorquote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt er ook eentje binnen, hoor
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaat
Blijf er ook altijd gefascineerd naar kijken
Jij bent een binnenkomer?quote:
ik zeg altijd: "prik maar, dont care als je het maar goed doet"quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.
Dit was de eerste keer dat dat werkte
Wat werkt, dat werktquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik spreek altijd af. als ik niet kijk dan trek ik ook niet uit reflex mn hand weg en prik jij gewoon in 1 keer goed zonder rare plekken achter te laten.
Dit was de eerste keer dat dat werkte
is je wasmachine al uitgedraaid?quote:
Ja zo lekker is het nu buiten niet meerquote:
Ja superlachen, ken er precies 0 van, zal wel weer van die toing toing toing smurfenherrie zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Playlist · lvanwouden · 524 items · 7.8K saves
@:Uitstraling
Je krijgt een euro als je deze playlist helemaal afluistert
524 nummers, succes.
Ik voel me de laatste tijd beter, maar af en toe zie ik mezelf en dan denk ik, wie houd ik voor de gek?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is altijd erg fijn
[..]
das minder fijn
Ja, het is nu ook een beetje te laat om nog buiten te gaan spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo lekker is het nu buiten niet meer
Misschienquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja superlachen, ken er precies 0 van, zal wel weer van die toing toing toing smurfenherrie zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voel me de laatste tijd beter, maar af en toe zie ik mezelf en dan denk ik, wie houd ik voor de gek?
daarna nog in de droger ook dus?quote:
Ah, was ook niet heel duidelijk inderdaad. Maar bedoelde eerste keer, denk dat we in the end bijna allemaal liefde willenquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou niet per se zeggen dat dat een harde voorwaarde is. Dingen kunnen ook gewoon leuk zijn. Maar ik interpreteerde "waar ben je naar op zoek" als het punt waar ik uiteindelijk terecht zou willen komen.
ohh, ben benieuwd wat je er van vindt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even dat nummer checken op Spotify, kan ik het meteen eventueel toevoegen aan playlists...
Ik las het woordje 'geen' niet en ik dacht: huh?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wel herkenbaar hoor trouwens, ik heb ook geen illusie dat mn looks een hart kunnen overwinnen
Dat helpt wel, en je eigen gedachtes niet gebruiken als 'dus zo denkt iedereen' want jij bent jij en niet iedereenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Mja. Stap 1 op het pad van waar ik heen wil is geloven dat ik de moeite waard ben. Gaat steeds beter. Alhoewel voornamelijk m'n lichaam en mijn ideëen daarover wat in de weg zit.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het woordje 'geen' niet en ik dacht: huh?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
Het begon zo goed vandaag en nu zit ik me eenzaam te voelen. Mweh.
Gold dat maar voor meer HAHAHAquote:
Blijkbaar ook een lange dag gehadquote:
wijze woorden van een minimuisquote:
Kwam door die Duitser die er voor zatquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens wil ik mensen (haha mensen) die stug 60 km/h blijven rijden waar je 80 km/h mag, per direct direct in de zon lanceren.
The fuck, wat is dat vervelend.
@:Wereldgozer
lol, trek je dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het altijd wel knap als dat in 1 keer goed gaat
Blijf er ook altijd gefascineerd naar kijken
Voelde je je aangesproken?quote:
een heldag vooralquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar ook een lange dag gehad
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weerquote:
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, was ook niet heel duidelijk inderdaad. Maar bedoelde eerste keer, denk dat we in the end bijna allemaal liefde willen
Hoge nood hequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde het niet typen, want dacht.... dan ben IK het weer
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, trek je dat?
Mijn aderen zijn goed zichtbaar dus ze hebben hier nooit zo'n moeite. Ik heb schijnbaar wel hele kleine aders? Ze moeten altijd een kleiner naaldje pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?quote:
Dat lijkt mij ook realistischer (voor iedereen, niet specifiek voor jou)quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
in dat geval kan het ook zonder skipakquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]gaan wij nu lepeltjelepletje liggen in skipak?
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130quote:
moet je @mschol vragenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor donderdag?
NiznOnlyFansquote:
130 waar je 80 mag ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want anders rijd ik altijd minstens 110, 120, 130
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat helpt wel, en je eigen gedachtes niet gebruiken als 'dus zo denkt iedereen' want jij bent jij en niet iedereen
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.quote:
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat voor een eerste keer het niet heel verstandig om er zo een enorme lading aan vast te hangen. Dat het met de enige ware persoon moet zijn oid. Al helemaal niet op dit punt in mijn leven.
bloed moetquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
Is goed Frantic.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
Bloemkool soms ook.quote:
werken ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleertquote:
oke beter gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week gewoon weer 5 dagen moeten werken
Tijd voor die promotie zodat ik 32 uur kan gaan werken
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaarquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
i did not need that mental imagequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Kan ook beiden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, super interessant vond ik dat.
Werd ooit een keer geopereerd onder plaatselijke verdoving en ik vond het gewoon jammer dat ik dat niet kon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie nu voor me dat jij moet huilen en dat iemand je wil troosten dat het allemaal wel meevalt en dat jij dan boos doet omdat je het niet mag zien![]()
Baby darling doll face honey
Vroemvroem bitchesquote:
u gaat reizen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tas is al zo goed als ingepaktLekker slapen en morgen uitslapen
![]()
moeten is dwangquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaar
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
heb een tweepersoons dekbedovertrek op het éénpersoons logeerbed geflikkerd vanmiddag. dus ik vermoed dat ik het fris ga krijgen aankomende nachtquote:
Zo leer ik nog eens wat vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Whutquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Ik had .. dinsdag ofzo, zo'n lelijke mini op mn bumper en we reden op een landweggetje waar zo'n beetje 1,5 auto op past met van die rot bermen van steen. Als je daarop rijdt om een ander te laten passeren dan hoor je RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Goed we dwalen af, maar je mag daar 60 en hij zat te drukken.quote:
32 uur voor jezelf werken en de overige 8 uur om aan een goed doel schenken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?
Sommigen wel en het is net wat je referentiekader van 'oud' isquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gehandicapten worden toch nooit zo oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |