3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekker
En mensen die geen koffie drinken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachtenquote:
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En mensen die geen koffie drinken?
Nou ja, niet heel veel gemist dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
toen: totaal niet..
nu (in het geval van basisschool) had het misschien wel beter geweest als ik mee was gegaan voor de ervaring
maar verder geen behoefte aan gehad
Ga maar alvast een graf uitzoeken. Helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ah, gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
Ik ga alvast een blindengeleidenhond aanschaffen.quote:
Oh ik zit meestal maar op 2 per dagquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
3-5 kopjes per dag lijkt het beste te zijn. Niet meer en niet minder. Met of zonder cafeïne lijkt niet uit te maken. Het moet wel filterkoffie zijn, want anders krijg je wat vetten binnen die niet goed zijn voor je cholesterol.
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die hebben dus meer kans op hart- en vaatziekten en bepaalde soorten kanker.
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd heel voorzichtig met zulk spul, ik weet nog hoe kut het was om destijds met die oxy te stoppen, dat waren een paar zeer onrustige nachten
Ik ben zo'n superieur persoonquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn superieur aan iedereen. alle mensen zijn equal maar niet koffiedrinkende mensen zijn meer equal dan anderen.
Je bent zelf vieze prut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het waard om dat vieze prut niet te hoeven drinken
Nee precies, als je geen pijn hebt dat spul niet nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben dat spul tijdens de operatie ook gegeven. maar wat ik al zei ik heb geen pijn, alleen die pleister die trekt omdat hij op een onmogelijke plek zit daar bij de navel.
Met stoelpoten -essence ?quote:
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, watquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik was met school en we hadden nogal enthousiaste leraren. Terwijl de andere VWO-klassen allemaal gingen zuipen in Praag of zo, gingen wij nerds op een alcoholloze straftocht door Rome en omstreken.Er was wel echt genoeg te zien om tien dagen te vullen hoor. Maar we hadden ook een bus, dus we konden makkelijk overal naartoe.
Ja, die koepel was een redelijke beklimming en het werd ook steeds smaller. Er liep een dikke vrouw achter ons en we waren bezorgd dat die vast zou komen te zitten en dat wij dan niet meer naar beneden zouden kunnen.
Daar ging m'n theequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op 1 kopje koffie per dag en heel soms 2.
3 lijkt mij niet zo verstandig.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, niet heel veel gemist dan.
Op de basisschol gingen we voornamelijk naar dierentuinen, bossen (om spelletjes te doen?? en naar Drievliet. Ik denk dat we vast ook wel een keer naar de Efteling zijn geweest en daar keilde een jongetje van een steen af en ik weet dat nu nog![]()
dat hadden wij dus volgens mij helemaal niet.. maar weet het niet zeker meer en kan het mij ook totaal niet herinnerenquote:Op de middelbareschool hadden we werkweek en mochten we naar het buitenland en we gingen ook een keer langlaufen ergens![]()
luxe hoor.. als ik dit allemaal hoor ben ik naar budget scholen gegaan ofzoquote:De vervolgopleiding had een introkamp (iets met kamperen, zhe horreur) en we gingen toen naar Berlijn in een bus waar de airco aan stond en het was november ofzo![]()
Best veel tripjes als ik er zo over nadenk.
Jawel, ik ging ook zo lang naar Zwitserland, maar daar zat ook 17 uur in een fucking bus bij in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 dagen met school?!?!?!!?! wow, wat![]()
Dat is toch niet gebruikelijk, zo lang?
mannen kunnen ook gewoon zitten hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |