Zijn jullie weer gezellig aan de klets?quote:
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm, jawel?
logische reeks posts volgen?
Niets heel raars denk ik?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk wel naar op zoek?
quote:
uhuhquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Beter dan aan de rode klats?quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn jullie weer gezellig aan de klets?
Wat aardig van zequote:
schollie begrijpt mijquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de vraag gewoon was 'hoeveel zou je voor een hoer betalen'
Daar gaan we het niet over hebbenquote:
*schuift een glaasje chocolademelk naar Etto toequote:
Ik wil dit ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets heel raars denk ik?
Verliefd worden, iemand met wie ik m'n soms rare gedachtes wil en kan delen, die me begrijpt of op zijn minst een poging doet. Iemand die ik ook wil leren begrijpen en samen mee wil zijn.
Ik weet niet hoe ik dat verder moet omschrijven dan dat denk jm.
Dingen zijn ook niet zo snel raar, er zijn wel een tigtal opties en variaties van wat mensen willen en naar op zoek zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets heel raars denk ik?
Verliefd worden, iemand met wie ik m'n soms rare gedachtes wil en kan delen, die me begrijpt of op zijn minst een poging doet. Iemand die ik ook wil leren begrijpen en samen mee wil zijn.
Ik weet niet hoe ik dat verder moet omschrijven dan dat denk jm.
ik vrees erg slechtquote:
Ik luister de laatste tijd best vaak naar die band die ik in november live ga zien. Die Mental Health bespreekbaar maken als speerpunt heeftquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, komt op papier ook meteen heftig over. Met muziek erbij is toch anders
Wut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.
Toen was de opmerking vis een optie.
toen zei jij er op stampen dus dacht ik dat hij na het betalen op jou zou stampen want hij heeft je toch gekocht.
Kan ook niet, jk moet al naar de visboerquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
ja dat dus.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg hoeveel zwab voor jou zou betalen omdat hij zich aangesproken voelde.
Toen was de opmerking vis een optie.
toen zei jij er op stampen dus dacht ik dat hij na het betalen op jou zou stampen want hij heeft je toch gekocht.
wut 2.0quote:
lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, jullie liggen netjes op een lijntje
Dit is gelukkig echt een totaal samenhangend verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook niet, jk moet al naar de visboer
bestaat de optie 'geen mening, is gewoon wat het is' ook? dan kies ik die!quote:
Etto KrokEtto!quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssie, esssssssssssssssssssssie
"het is wat het is" is een standaard uitspraak van een stel van dat programma "het roer om" dat naar spanje is gegaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bestaat de optie 'geen mening, is gewoon wat het is' ook? dan kies ik die!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |