quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rum
maar dat stel ik maar uit tot morgen
maar morgen zal KSC wel weer bende krekels zijn
Oddly specific, maar thanks slobberslobberslobberquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat staan je neusgaten ver open
Oké oké, hier een vers emmertje
Nu klinkt het alsof je heel veel broers en zussen hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehad
en daar ging het dus al mis
Iedereen heeft een leven in het weekend?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
je gaat het bijna denken hequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven in het weekend?
Nee, dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?quote:
Blijven donerenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wat gaat het snel. Ik mis de helft denk ik.
iedereen is wel erg overdreven..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohquote:
Kijk de gemiddelde fokker:quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?
(Ja ik ben er dan vaak niet)
Vond dat afgelopen weekend wel meevallenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?quote:
Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de gemiddelde fokker:
https://www.instagram.com/reel/DJRnp0RCybN/
Oke, iedereen geen leven het afgelopen weekendquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vond dat afgelopen weekend wel meevallen
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga ja
logees al een tijd niet meer
vermoord de rookmelderquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
Lig ik net in bed… is die kut rookmelder leeg en loopt te piepen
nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?
pak een hamerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
OH DANquote:
kill it with firequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
quote:
Zo agressief julliequote:
Piep!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.quote:
geef jij eens een niet agressieve suggestiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |