Ik weet nog met wat voor dingen ik in m'n hoofd zat in die periode. En wat voor vragen ik af en toe nog steeds heb omdat ik gewoon dingen niet durfde te zeggen of te vragen toen. Apart om op terug te kijken, maar ergens ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltje
hahahahaik kan mijn middelbare leraren ook echt veel beter herinneren dan die van beroepsonderwijs. Bepaalde trekjes die ze hadden en hoe ze je aankeken enzo
ik zit al op bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo is het hier zo druk en gezellig, ik wil naar bed en moet nog afwassen
ow ja ik heb nog een maandkalenderdinges op de koelkast hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muur
Ja, alleen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaal
Je leert ook leren door dingen te leren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
Ik kom je klappen killquote:
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..
Jij en welk legerquote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat zou ook zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezen
dit kan gewoon toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik ook gaan jullie eerstquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het niet minder zieligklinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M’n alter egoquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaud
Leef jij nog of is dit je geest die aan het typen is ?
quote:
in een grijs verleden daar nog wel eens gepostquote:
Smexyquote:
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
"Nee, jij moet eerst ophangen.. hihihihi."quote:
Nu nog?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog met wat voor dingen ik in m'n hoofd zat in die periode. En wat voor vragen ik af en toe nog steeds heb omdat ik gewoon dingen niet durfde te zeggen of te vragen toen. Apart om op terug te kijken, maar ergens ook wel grappig.
Kijk uit we hebben te maken met een kwajongen hierquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is maar goed dat ik voorzichtig met je ben
Huil0nnnquote:
zei niemand ooitquote:
Smooth.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halen
Behalve ikquote:
Volgens mij moesten ouders het bij ons sowieso zelf betalen, of gedeeltelijk? Geen idee meer. Misschien wilden ze het ook daarom betaalbaarder houden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, wat jammer zeg. Waarom kozen ze daarvoor? Ik weet dat soms mensen het zelf moeten betalen en dan lukt niet iedereen dat en dan schaffen ze alles maar af oid
![]()
Ik zou er best nog een keer heen willen. Maar het is niet een stad waar ik mezelf heel vaak naar zie terugkeren.quote:Wel jammer, ben je daar toch en dan doe je het zo half. Dat is zo zonde. Parijs trekt me nou echt niet, zal vast mooi zijn en genoeg te zien net zoals zoveel steden denk ik maar weenie. Misschien komt het door het reisje
Oja vrijdag. Je lijkt wel een ambtenaarquote:
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:
zo voel ik me op vrijdag soms ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja vrijdag. Je lijkt wel een ambtenaar
Dat denk ik wel, of iig bepaalde interesse want ben ook die kant opgegaan met studiequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idk![]()
Ik kan ook heel goed nog mijn basisschoolleraren herinnerenCompleet gestoord, maar goed
Bedankt voor de mental imagequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik rol meurend mn nest uit om half 9 op thuiswerkdagen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden
Ik ben een werkpaard wat van luxe houd.
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik maar het goede voorbeeld geven dan.
Weltrusten allemaal, lekker slapen![]()
*Hinniktquote:
ik heb 1 basisschoollerares waar ik probeer elkaar op verjaardag nog langs te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idk![]()
Ik kan ook heel goed nog mijn basisschoolleraren herinnerenCompleet gestoord, maar goed
Wie?quote:
Hier een worrrrtol. Huuu peerdquote:
ik zit op de bankquote:
ik moet hier om lachen omdat ik heel flauw wil zeggen 'ja goh' maar snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je leert ook leren door dingen te leren.
Ahwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 basisschoollerares waar ik probeer elkaar op verjaardag nog langs te gaan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
Maar ik wil SLOBBERRRRRRRquote:
OKE DOEI!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]oke hier nog op reageren, ja aaaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van die mensen die echt hun leven geven eigenlijk. Wel echt kut als zo'n docent ooit scholieren krijgt die daar wel misbruik van maken
Baby darling doll face honey
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halen
Oh ik lig er niet wakker van of zo. Maar als ik er op terugkijk waren er gewoon wat dingen waarvan ik denk, huh?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog?dat is wel intens hoor zwab, het is.. jaren geleden
Of nouja, als het geen beladen vragen zijn oid dan is het niet erg natuurlijk
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)quote:
Wat staan je neusgaten ver openquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik wil SLOBBERRRRRRR
*maait met been
je kan op mijn bed gaan liggen. schoon opgemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavond
Werkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)
heftig joh, ga je iets leuks doen?![]()
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Ik heb vroeger van een basisschoollerares van groep 2 haar koekje opgegeten en ik dacht slim te zijn door alleen de randjes op te eten, maar helaas had ze het door. Ja je moet ook geen eten binnen mijn handbereik laten slingeren en nog steeds niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rum
maar dat stel ik maar uit tot morgen
maar morgen zal KSC wel weer bende krekels zijn
Oddly specific, maar thanks slobberslobberslobberquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat staan je neusgaten ver open
Oké oké, hier een vers emmertje
Nu klinkt het alsof je heel veel broers en zussen hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehad
en daar ging het dus al mis
Iedereen heeft een leven in het weekend?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
je gaat het bijna denken hequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven in het weekend?
Nee, dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?quote:
Blijven donerenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wat gaat het snel. Ik mis de helft denk ik.
iedereen is wel erg overdreven..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohquote:
Kijk de gemiddelde fokker:quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Is het dan echt zo dood in het weekend hier dan?
(Ja ik ben er dan vaak niet)
Vond dat afgelopen weekend wel meevallenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is helaas veelal een door-de-weekse SC
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?quote:
Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk de gemiddelde fokker:
https://www.instagram.com/reel/DJRnp0RCybN/
Oke, iedereen geen leven het afgelopen weekendquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vond dat afgelopen weekend wel meevallen
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt toch wel sociale contacten en af en toe logees enz?
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja ik heb wel eens mn collega waar ik langs ga ja
logees al een tijd niet meer
vermoord de rookmelderquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
Lig ik net in bed… is die kut rookmelder leeg en loopt te piepen
nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja in hoeverre vind je het erg dat je 'geen leven' hebt?
pak een hamerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
OH DANquote:
kill it with firequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
quote:
Zo agressief julliequote:
Piep!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.quote:
geef jij eens een niet agressieve suggestiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |