Tijd is sowieso een raar ietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, in mijn beleving was het niet zo lang elke keer
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar mijn referentiekader is 1 dag parijs. Dan is dat echt extreem lang
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, inderdaad.![]()
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Parijs maar helemaal oversla, tegenwoordig
Ik ga m'n tanden poetsen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Komt dat als een verrassing danquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je bent wel snel over te halen
Kijk nou wat je aanrichtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassingquote:
De banlieues, de kansenwijken van Parijsquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Check
En mn schoolboeken (waarom weet niemand) en meer van dat soort zooi
Volgens mij heb ik zelfs nog het programma van de werkweek in Zwitserland
Preciesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wel leuke herinneringen aan die avond. Maar niet alles ging even goed.
Ik weet ook nog dat je blij was met een leuk rokje dat je meegenomen had die avond.
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Ja, één van die leraren was ook helemaal overspannen. Die dacht dat we allemaal complotten tegen 'm aan het smeden waren. Totaal paranoïde was-ie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftig
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agendaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassing
Nee, die slaan we over.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De banlieues, de kansenwijken van Parijs
Is nog goed voor het milieu ook nog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Soms vraag ik mij af wat er in jouw hoofd gebeurtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor het strengste asielbeleid ooit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, inderdaad.![]()
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-optiesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agenda
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Biw, was avondje in theater (Roué Verveer)
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
weet ik veel. bij mijn oma zat er altijd spul in waardoor de permanent niet uitzakte. dat vond ik nooit lekker ruiken.quote:
jij snapt hetquote:
Ik denk dat ik mijn wiskundeboeken nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Omdat het super leuk is eigenlijkOok om te zien wat je toen lastig vond en dat je nu denkt 'ahhh cuuute'.
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Oef.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftig
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Ik heb een papieren agenda van de HEMAquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Toen werden er vast geen nare dingen geroepen of ongepaste gestes gemaakt door de lokale bevolkingquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een hotel ver buiten Parijs omdat we ook naar Disney gingen. Zaten we in de trein naar zo'n buitenwijk, twee blanke meisjes van 22. Genieten.
Welke winkel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een papieren agenda van de HEMA
Had de hema volgens mij nog niet vaak genoeg genoemd deze week.
Wat is er nou mis met mij zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Hadden net zo goed niet kunnen gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vond je van Parijs? Die ene dag
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige dat in de weg staat is ethiek.
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Utilitarisme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
leuk gehad?quote:
Nee want met die mango tompoucen kwam Ama volgens mij aanzettenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar ik moest wel om je beschrijving lachenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden net zo goed niet kunnen gaandenk dat je nog beter een lange dag had kunnen doen in amsterdam oid dan dit. We zijn ook nergens in geweest want was nergens tijd voor. Drie mensen beroofd in de metro
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat is dan ook echt je eigen interessegebied. Dat is super leukquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoor
Af en toe even je gebruiksaanwijzing door Google Translate halenquote:
Oeh crunchy chocola met pindakaasquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.
quote:Zoals eerder, stormt er een tram richting vijf mensen. Jijzelf staat hier op een brug waaronder de tram zal passeren en jij kan hem stoppen door iets zwaars op het spoor te laten vallen. Toevalligerwijze staat er een heel dikke man naast je – de enige manier om de tram te stoppen is dan ook om deze man van de brug te duwen op het spoor waardoor hij sterft, maar er vijf levens gered zijn. Moet je dit doen?
mooi!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, vrij harde humor, hou ik wel van
Oh werkt dat tegenwoordig?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe even je gebruiksaanwijzing door Google Translate halen
Dan komt alles wel goed, denk ik.
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Al denk ik niet dat ethiek het probleem is in dit topic
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, één van die leraren was ook helemaal overspannen. Die dacht dat we allemaal complotten tegen 'm aan het smeden waren. Totaal paranoïde was-ie.We waren vrij braaf eigenlijk. We hadden wel stiekem wat sterke drank en zo, maar het programma was zo druk dat we zonder veel drank al wel in slaap vielen.
Nee, maar gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.
Ik sommige ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn wiskundeboeken nog steeds niet begrijp
Heb je ook een boot dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon roeien met de riemen die je hebt.
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik sommige ook nieten ook nog steeds niet begrijp wat ze bedoelen met 'dit is echt belangrijk voor later!!'
??
Ik denk dat ik Natuurkunde en Scheikunde ook maar oversla.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik sommige ook nieten ook nog steeds niet begrijp wat ze bedoelen met 'dit is echt belangrijk voor later!!'
??
95% van de geleerde stof gebruik ik niet meer volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??
Ja, zo'n klein bootje en dan vaar ik naar de horizon.quote:
Kom net van een verjaardag dus nog geen reeltjes maar ik wil wel ff kijken voor je.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Akkoord
Heb je nog een leuke Insta-reel ?
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat denken nou maar aan mensen met een piemel over.
Een verjaardag op donderdagavond, wat hels.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom net van een verjaardag dus nog geen reeltjes maar ik wil wel ff kijken voor je.
Huh, wat jammer zegquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef.
Wij hadden ook een wat teleurstellende Parijsreis maar dat is wel heel meh. Twee nachten als ik me het goed herinner. We zijn wel de Eiffeltoren in geweest, maar toen gingen we naar het Louvre om dat vervolgens alleen van buiten te bekijken. Centre Pompidou eender.Wel op wat andere leuke plekken geweest. Maar vooral dat wat gratis was of wat je van buiten kon bekijken.
Ik had daar wel naar binnen gewild. Moet dat ooit nog eens doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet leuk, ik kom er niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Utilitarisme.Stel je hebt tien mensen in een ziekenhuis die allemaal een verschillend orgaan nodig hebben om te kunnen overleven. Als er dan een gezond iemand in de wachtkamer zit, is het dan niet ethisch om die te gebruiken voor z'n organen? Dan gaat er maar één iemand dood en anders tien!
Het trolleyprobleem is ook heel leuk in dat kader.
Dit klinkt echt heel stoer, 15?!?!!? tattoo in parijs?! Damnquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:18 schreef CherryLips het volgende:
We waren twee of drie dagen in Parijs. Mochten ook best veel alleen rondlopen.
We zijn met een docent en vijf leerlingen ofzo naar de catacomben geweest. Er was verder geen hond.
Daarna vrije tijd en toen wilde m'n vriendin een tatoeage laten zetten. Was even zoeken en rondvragen maar toen hadden we er eentje in een of andere kelder van een sm-winkel ofzo. Was hartstikke gezelligmaakte ook niet uit dat we pas 15 waren. Ze zocht een plaatje uit en ging zitten. Er was nog iemand die z'n hele rug liet volzetten en een meisje dat een piercing kreeg en niet goed werd. En ze draaiden Rage against the machine, dat weet ik ook nog.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n klein bootje en dan vaar ik naar de horizon.
Ja, was wel zielig, maar hij deed ook wel rare dingen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]ahh dat klinkt echt heel zielig
![]()
Al lijkt die verantwoordelijkheid me ook wel intens hoor, het zou maar misgaan![]()
Het klinkt netjes jaDenk dat de meeste scholieren wel netjes zijn over het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me moeder!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verjaardag op donderdagavond, wat hels.![]()
![]()
![]()
mijn agenda komt van de googlequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is mijn agenda van de boekhandel, met vogeltjes erop.
En daar was iequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"
Oh honey.
Gefeliciteerd met JE MOEDERquote:
Ik zou er iemand anders bijroepen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet leuk, ik kom er niet uit![]()
'doe maar kop of munt, dat is eerlijk'. Wat zou jij doen dan?
oh je leeft gelukkig nogquote:
quote:
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn agenda komt van de google
na 3 jaar braaf een goedkope papieren agenda in huis te hebben en 0 keer gebruikt te hebben heb ik besloten dat ik geen meer koop.
alle dingen zet ik in mn telefoon in de google agenda en dan kan ik het ook nog delen met anderen ook. verrekte handig
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muurquote:
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltjequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Natuurkunde en Scheikunde ook maar oversla.
Denk dat ik niets meer begrijp van al die vergelijkingen die ik ooit heb moeten maken.
Ik zie die blik van de wiskundeleraar nog zo voor me als ik weer eens iets niet snapte.
Een soort combi tussen een eyeroll en een side eye
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaudquote:
ben je geschrokken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Leuke! @Haagsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eindeloos veel croissants en pain au chocolat en pain in da foot
ik moet wel zeggen dat ik het erg handig vind om te weten WAT ik precies bereken. en dat ik zelfs kan hoofdrekenen in de winkel als de kassamiep het nodig vind om me een hand vol terug te geven zonder terug te tellen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Later draag je ook geen rekenmachine in je broekzak mee!"
Oh honey.
Soms 46xquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind persoonlijk een papieren agenda wat handiger.
Kan ik ook min 45 x uit eten per week in zetten enz, want blijkbaar ga ik zoveel uit eten volgens anderen![]()
He @:LTVDK
Niet dat het hier nou zo normaal isquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
Potver ik zat in de klb sc te kijken en ik dacht: wtf is er met de KSC aan de hand
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewustquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
95% van de geleerde stof gebruik ik niet meer volgens mij
Dit is het trauma spreekuurquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
ZEGquote:
Dat is het hier elke dagquote:
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, was wel zielig, maar hij deed ook wel rare dingen.Oh, dit maakt het niet minder zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
Baby darling doll face honey
heb je dat daar ook gevraagd?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |