jij snapt hetquote:
Ik denk dat ik mijn wiskundeboeken nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Omdat het super leuk is eigenlijkOok om te zien wat je toen lastig vond en dat je nu denkt 'ahhh cuuute'.
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Oef.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftig
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Ik heb een papieren agenda van de HEMAquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Toen werden er vast geen nare dingen geroepen of ongepaste gestes gemaakt door de lokale bevolkingquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een hotel ver buiten Parijs omdat we ook naar Disney gingen. Zaten we in de trein naar zo'n buitenwijk, twee blanke meisjes van 22. Genieten.
Welke winkel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een papieren agenda van de HEMA
Had de hema volgens mij nog niet vaak genoeg genoemd deze week.
Wat is er nou mis met mij zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-opties![]()
Ik heb een papieren agenda, want anders ben ik net zoals jij..
Hadden net zo goed niet kunnen gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vond je van Parijs? Die ene dag
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige dat in de weg staat is ethiek.
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Utilitarisme.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Interessantal vraag ik me af of we die proeven met mensen niet gewoon doen, ergens anders, ver weg enzo
ik vind dat hele lastige onderwerpen. Krijg je soms van die vragen 'is het oke om een paar mensen op te offeren om tigtal mensen te redden?'
leuk gehad?quote:
Nee want met die mango tompoucen kwam Ama volgens mij aanzettenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een papieren agenda van de HEMA
Had de hema volgens mij nog niet vaak genoeg genoemd deze week.
Het is niet grappig, maar ik moest wel om je beschrijving lachenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden net zo goed niet kunnen gaandenk dat je nog beter een lange dag had kunnen doen in amsterdam oid dan dit. We zijn ook nergens in geweest want was nergens tijd voor. Drie mensen beroofd in de metro
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, maar dat is dan ook echt je eigen interessegebied. Dat is super leukquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoor
Af en toe even je gebruiksaanwijzing door Google Translate halenquote:
Oeh crunchy chocola met pindakaasquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst in de frituur gooien, bij voorkeur levend, dan heb je versheidsgarantie.
quote:Zoals eerder, stormt er een tram richting vijf mensen. Jijzelf staat hier op een brug waaronder de tram zal passeren en jij kan hem stoppen door iets zwaars op het spoor te laten vallen. Toevalligerwijze staat er een heel dikke man naast je – de enige manier om de tram te stoppen is dan ook om deze man van de brug te duwen op het spoor waardoor hij sterft, maar er vijf levens gered zijn. Moet je dit doen?
mooi!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, vrij harde humor, hou ik wel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |