Tijd is sowieso een raar ietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, in mijn beleving was het niet zo lang elke keer
Oh oke, want zeker tijdens mijn studie waren de 10 daagse excursies echt te kort hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar mijn referentiekader is 1 dag parijs. Dan is dat echt extreem lang
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, inderdaad.![]()
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Parijs maar helemaal oversla, tegenwoordig
Ik ga m'n tanden poetsen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Komt dat als een verrassing danquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je bent wel snel over te halen
Kijk nou wat je aanrichtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassingquote:
De banlieues, de kansenwijken van Parijsquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Check
En mn schoolboeken (waarom weet niemand) en meer van dat soort zooi
Volgens mij heb ik zelfs nog het programma van de werkweek in Zwitserland
Preciesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wel leuke herinneringen aan die avond. Maar niet alles ging even goed.
Ik weet ook nog dat je blij was met een leuk rokje dat je meegenomen had die avond.
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het najaar in m'n eentje naar Parijs maar m'n zus wil het niet hebben dat ik alleen ga. Voelt ze zich verplicht om mee te gaan
Ja, één van die leraren was ook helemaal overspannen. Die dacht dat we allemaal complotten tegen 'm aan het smeden waren. Totaal paranoïde was-ie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tien dagen?! Het lijkt me voor die docenten ook zo heftig
Wij gingen één dag naar Parijs?dat ging zo van 'jongens kijk maar even, dit is de eifeltoren. Oke kom, en door. Oke kijk maar even, dit is het louvre. Oke en door' etc etc
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
95 procent kans dat je terugkomt met een chocolade baby'tje.
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agendaquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt soms wat reminders nodig, maar verder nee geen verrassing
Nee, die slaan we over.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De banlieues, de kansenwijken van Parijs
Is nog goed voor het milieu ook nog.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje pindakaas erop en je hebt een lekkere snack.
Soms vraag ik mij af wat er in jouw hoofd gebeurtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor het strengste asielbeleid ooit?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengele 2.0 zou wel bruikbaar zijn en verhelderend kunnen werken.
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, inderdaad.![]()
Superhandig inderdaad. Ik las laatst iets over de dat soort onderzoeken. Heel vaak zijn stoffen getest op muizen of ratten. maar die hebben echt een ander metabolisme. Voor kaneel is bijvoorbeeld een soort angst omdat dat zorgt voor meer tumoren bij muizen, maar die breken kaneel echt anders af. Maar omdat er geen proeven met mensen gedaan kunnen worden, moet je dan toch voorzichtig zijn.
Ja, daar heb je een telefoon voor met onthoud-optiesquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles onthouden hoor, ben geen wandelende agenda
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
Biw, was avondje in theater (Roué Verveer)
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
weet ik veel. bij mijn oma zat er altijd spul in waardoor de permanent niet uitzakte. dat vond ik nooit lekker ruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |