ik zit op de bankquote:
ik moet hier om lachen omdat ik heel flauw wil zeggen 'ja goh' maar snap wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je leert ook leren door dingen te leren.
Ahwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 basisschoollerares waar ik probeer elkaar op verjaardag nog langs te gaan
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
Maar ik wil SLOBBERRRRRRRquote:
OKE DOEI!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]oke hier nog op reageren, ja aaaaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van die mensen die echt hun leven geven eigenlijk. Wel echt kut als zo'n docent ooit scholieren krijgt die daar wel misbruik van maken
Baby darling doll face honey
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halen
Oh ik lig er niet wakker van of zo. Maar als ik er op terugkijk waren er gewoon wat dingen waarvan ik denk, huh?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog?dat is wel intens hoor zwab, het is.. jaren geleden
Of nouja, als het geen beladen vragen zijn oid dan is het niet erg natuurlijk
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)quote:
Wat staan je neusgaten ver openquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik wil SLOBBERRRRRRR
*maait met been
je kan op mijn bed gaan liggen. schoon opgemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dan lig ik vast op tijd in bed vanavond
Werkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oke. Dit helpt opzich wel want nu denk ik 'stel je niet aan' (bij mezelf he)
heftig joh, ga je iets leuks doen?![]()
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww
Ik heb vroeger van een basisschoollerares van groep 2 haar koekje opgegeten en ik dacht slim te zijn door alleen de randjes op te eten, maar helaas had ze het door. Ja je moet ook geen eten binnen mijn handbereik laten slingeren en nog steeds niet.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rum
maar dat stel ik maar uit tot morgen
maar morgen zal KSC wel weer bende krekels zijn
Oddly specific, maar thanks slobberslobberslobberquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat staan je neusgaten ver open
Oké oké, hier een vers emmertje
Nu klinkt het alsof je heel veel broers en zussen hebtquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk al mn broers en zussen hebben haar ook als docent gehad
en daar ging het dus al mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |