Morgen wel naar de kapper. Dan gaat het wintervachtje er weer af.quote:
Bergen beklimmenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Crack_ het volgende:
Zwitserland?!?!!? Wat deed je daar met school dan
even een full body wax?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen wel naar de kapper. Dan gaat het wintervachtje er weer af.
Oke, goed verhaal.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, heb ik allemaal niet bijgehoudenMaar sowieso elk kwartaal wel ergens heen, volgens mij om-en-om NL en buitenland. Ook nog met de boot naar Newcastle, maar toen had ik teveel gedronken
Ik weet niet of zijn kapper dat ook wil doenquote:
Je wilde eigenlijk ergens anders heen varen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, heb ik allemaal niet bijgehoudenMaar sowieso elk kwartaal wel ergens heen, volgens mij om-en-om NL en buitenland. Ook nog met de boot naar Newcastle, maar toen had ik teveel gedronken
toen waren je benen ineens niet meer zichtbaar!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bergen beklimmen![]()
Alleen viel er zo'n dom wijf van de berg af en die had mij en nog iemand anders meegenomen in haar val. Zij mee de traumaheli in (niets ernstigs, maar ze was op haar hoofd gevallen oid) en ik werd opgehaald door een auto, dus ik hoefde niet meer te lopen. En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
Ik vond die 17 uur (oid) al een hel met zo'n bus vol met.. mensenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee? Ik was wel helemaal gesloopt daarna.We gingen ook met de bus naar Rome. De heenweg was bijna 24 uur of zo.
Ja logisch, met een klas ook. Ik denk niet dat ze dit tegenwoordig nog doen? Kan me daar niks bij voorstellen in ieder gevalquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee? Ik was wel helemaal gesloopt daarna.We gingen ook met de bus naar Rome. De heenweg was bijna 24 uur of zo.
Yes. Haha, ja, die wetenschapster gaf wel allerlei onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat een paar kopjes per dag correleert met minder hart- en vaatziekten en kankers, maar de conclusie was toch dat we echt maar heel moeilijk te weten komen of iets gezond is of dat er andere factoren in het spel zijn waardoor dat zo lijkt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ben je naar die lezing geweest. Nice!En ja, koffie is heel lastig. Ik gebruik die vaak als voorbeeld als het over onderzoek gaat omdat er bij koffie echt al heel veel uitspraken zijn gedaan (hoger risico op dit dat zus zo) en later teruggetrokken want was tochhhhh iets anders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bergen beklimmen![]()
Alleen viel er zo'n dom wijf van de berg af en die had mij en nog iemand anders meegenomen in haar val. Zij mee de traumaheli in (niets ernstigs, maar ze was op haar hoofd gevallen oid) en ik werd opgehaald door een auto, dus ik hoefde niet meer te lopen. En mijn spierwitte broek was een legerbroek geworden
Niet geklikt.quote:
ik vond 6 uur bus naar parijs ooit al een hel (ruim na mn schoolperiode trouwens); langer dan had ik mijzelf wat aangedaanquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die 17 uur (oid) al een hel met zo'n bus vol met.. mensen
Ja, die had thuis wel wat te vertellenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]avontuurtje wel voor haar, met de traumaheli mee
![]()
Rolde je van de berg af?
Ook niet gekliktquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sorry ik deed ook de verkeerde
Bekijk deze YouTube-video
Begrijpelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond 6 uur bus naar parijs ooit al een hel; langer dan had ik mijzelf wat aangedaan
Hehehe ja dat is wel mooi, heel verhaal en dan 'maar zeker weten we het niet'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes. Haha, ja, die wetenschapster gaf wel allerlei onderzoeksresultaten waaruit blijkt dat een paar kopjes per dag correleert met minder hart- en vaatziekten en kankers, maar de conclusie was toch dat we echt maar heel moeilijk te weten komen of iets gezond is of dat er andere factoren in het spel zijn waardoor dat zo lijkt.
Oh moest het een lang verhaal zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, goed verhaal.
Lekker kort ook.
Op een 50 weg voor de volledigheidquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik twee keer direct heb geschreven, dus ik wilde dat wel heel direct doen blijkbaar![]()
Wel leuk al je dan dat gezicht ziet veranderen van: oh mijn bumperkleef werkt niet.
Ik heb gemixte gevoelens over die avond in z'n geheel. De wiet van eerder viel al helemaal niet goed dus ik stond al een beetje in depressie weg te zakken, en dan sta je daar ineens in je eentje in een massa feestende mensen. Had beter gekund zeg maar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die eerste had ik ook in mn hoofdmaar ik was toen ook echt een beetje boos
![]()
ik vond dat echt heel stom. Volgens mij wil echt niemand in zn eentje ergens verdwaald staan op een feest, dus ja eh maargoed
Ja.quote:
gelijk genezen van busreizen en betaal nu graag desnoods 100 euro extra voor de treinquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BegrijpelijkBussen zijn ook gewoon niet meer te doen
Ik denk dat ik nog liever lopend naar Parijs ga
van een berg is wel echt nare val, beetje zoals van een trap maar dan vaak nog lelijker vanwege die stenen en rotsen. Brrrquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die had thuis wel wat te vertellen![]()
En ja ik werd door haar meegetrokken, want ik had helemaal niet door dat zij van die berg afviel, dus ik kon mezelf ook niet schrap zetten.
Ik denk ze die reis nog wel doen met gymnasiumklassen. Van de terugreis kan ik me niets meer herinneren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja logisch, met een klas ook. Ik denk niet dat ze dit tegenwoordig nog doen? Kan me daar niks bij voorstellen in ieder geval
De terugweg zal wel lekker rustig zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |