lolquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor. Zeker met 0 releases eind dit jaar vanuit de rest van de gaming markt.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Done deal.
https://www.reddit.com/r/(...)_coming_may_26_2026/
Dan kunnen ze nog een keer uitstellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Eind mei is wel een waardeloze tijd om een game te releasen, helemaal geen game weer, veel te lang licht
Heb ik toch even gelijk gekregen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit gevoel deel ik graag, ik blijf erbij dat 2026 het jaar wordt
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waardeloos weer. En kom niet aan met verfijnen want de enige reden dat wij pas na 13 jaar een nieuwe GTA mogen verwachten zit hem in de eindeloze geldkoe GTA:O. En dan nu gewoon een jaar uitstellen.
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.
Nogmaals er stonden 0 releases gepland voor eind dit jaar. De kans was gewoon zeker aanwezig dat die het ging halen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor. Zeker met 0 releases eind dit jaar vanuit de rest van de gaming markt.
Zipportal in GAM / GTA VI #6 26 mei 2026quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met suicide hotline erbij, gewoon.
@:Zipportal
@:Coco
Bethesda belt. Met TES 6quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
2,5 jaar na je eerste trailer je game releasen
TES6: hold my beer 😱quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
2,5 jaar na je eerste trailer je game releasen
Half-Life 3quote:
Yepquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:48 schreef Friday12 het volgende:
7 jaar geleden al toch? Die trailer van TES 6
Ja, dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Als het nog een halfjaar extra duurt, so be it.
Nou, zeg datquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?quote:Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Mja dat was meer een teaser toch? Zo van, hey het bestaatquote:
Hoezo een jaar? Het spel zou eind dit jaar uitkomen en nu is het een halfjaar later, in meiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?
[..]
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze zag ik niet aankomen. Toch is de ophef overdreven. Je hebt nu een concrete datum, dat is ook wat waard.
ik bedoel, Fall 2025 is een periode van 2 maanden.
feestdagen 2026quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.
Maargoed laten we er vanuit gaan dat ie in mei komt dan
Nou dan maar op ps5 kopen en tegen die tijd op pc mijn piratenhoed op zettenquote:
Grand Theft Auto 6 gecertificeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe televisies 2026 line-up komt dus uit voor GTA VI
Want?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boosheid en verdriet vechten om voorrang na de bekendmaking van dit vreselijke nieuws. Feitelijk heeft Rockstar in 13 jaar tijd dus alleen RDR2 uitgebracht? Ik snap daar helemaal niks van.
Alsof de heer 'Document1' van het Fok! forum bij Rockstar Games in de keuken kan kijken en kan beoordelen of de game al dan niet klaar is om in mei 2026 gereleased te worden. Je lult net zo slap als de rest van het internet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:18 schreef Document1 het volgende:
Ik snap niks van al dat gejank. Iedereen met een hersencel of twee wist toch wel dat dit uitgesteld ging worden? Ik zie herfst 2026 ook nog wel gebeuren.
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat om de 2 jaar een game droppen er niet meer bij is. Een beetje zelfde effect bij series waar nu soms 2-3 jaar tussen seizoenen zit.
Eens,maarje kan ook te vergaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gtaquote:
Uh nou... Op 3 generaties consoles een laatste deel releasen voor je met het volgende deel komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gta
In dertien jaar tijd één nieuw project releasen is weer het andere uiterste. Ik kan mij niet voorstellen dat sportwagens voor GTA Online ontwerpen om hyperactieve basisschoolkinderen geld uit de zak te kunnen kloppen zoveel tijd in beslag neemt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Heb liever een game waarbij het langer duurt en een goede game is dan een gehaast project om maar om de 2 jaar iets uit te brengen. Kwaliteit over kwantiteit.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Laat ze die game maar lekker tot in de eeuwigheid delayen.
Leuk om al die emo wannabe gangsters te zien janken.
En Rockstar doet altijd lang over hun games.
Ik heb het dan ook over vroeger of vinden we Vice City en San Andreas ook allemaal gehaaste prut hier?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:26 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee niet echt, 13 jaar doen over een game zou niet een goede norm zijn. Stel dat die ontwikkeling doorzet en GTA 7 pas weer 25 jaar later zou komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat vind ik dan eerder bij elder scrolls dan gta
Ze hebben Red Dead Online ook helemaal laten verstoffen. Geen idee hoeveel capaciteit GTA online nou daadwerkelijk nodig had. Mag wel hopen dat die ontwikkeling van dingen bijkopen ver van de hoofdgame wegblijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In dertien jaar tijd één nieuw project releasen is weer het andere uiterste. Ik kan mij niet voorstellen dat sportwagens voor GTA Online ontwerpen om hyperactieve basisschoolkinderen geld uit de zak te kunnen kloppen zoveel tijd in beslag neemt.
Whatquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Zoek een op over hoelang ze hebben gedaan over san andreasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Je kan het terugzoeken, bij de allereerste aankondiging zei ik al in dit topic dat ze herfst 2025 nooit gingen halen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alsof de heer 'Document1' van het Fok! forum bij Rockstar Games in de keuken kan kijken en kan beoordelen of de game al dan niet klaar is om in mei 2026 gereleased te worden. Je lult net zo slap als de rest van het internet.
2 jaarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoek een op over hoelang ze hebben gedaan over san andreas
So what? Dat is nergens op gebaseerd. Golft je pa met Dan Houser of zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het terugzoeken, bij de allereerste aankondiging zei ik al in dit topic dat ze herfst 2025 nooit gingen halen.
Ze zijn gestopt met crunchen na RDR2 volgens Jason Squote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef DKUp het volgende:
Bijna 13 jaar na GTA V
Bijna 8 jaar na RDR2
"Ze doen er altijd lang over..."
![]()
Krijg je ervan als je veel te veel tijd in GTA Online steekt.
Tot en met GTA V kreeg je gewoon regelmatig verschillende Rockstar games.
Teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
So what? Dat is nergens op gebaseerd. Golft je pa met Dan Houser of zo?
Het slaat nergens op om te zeggen dat mensen die dachten dat de game in 2025 zou releasen maar "twee hersencellen hebben". Niemand hier heeft de informatie om te kunnen beoordelen of de game vijf maanden eerder of later gereleased kan worden. We lullen allemaal maar een beetje in de ruimte, inclusief jij.
Komt wel weer terug met AI.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:13 schreef Momo het volgende:
Toch wel jammer dat om de 2 jaar een game droppen er niet meer bij is. Een beetje zelfde effect bij series waar nu soms 2-3 jaar tussen seizoenen zit.
GTA online was gewoon een financiële beslissing, daar konden ze met relatief weinig inspanning bakken met geld mee binnen slepenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:23 schreef DKUp het volgende:
Bijna 13 jaar na GTA V
Bijna 8 jaar na RDR2
"Ze doen er altijd lang over..."
![]()
Krijg je ervan als je veel te veel tijd in GTA Online steekt.
Tot en met GTA V kreeg je gewoon regelmatig verschillende Rockstar games.
Die enge griezel heeft met zijn nare stukjes over dit soort dingen de industrie verneukt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met crunchen na RDR2 volgens Jason S
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
GTA
Precies. Alsof een ander was gestopt met online terwijl het een miljard per jaar binnen haaltquote:Op maandag 5 mei 2025 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA online was gewoon een financiële beslissing, daar konden ze met relatief weinig inspanning bakken met geld mee binnen slepen
Je zou toch denken dat ze het op een gegeven moment wel beu zijn met al die bakken met geld binnenharkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Precies. Alsof een ander was gestopt met online terwijl het een miljard per jaar binnen haalt
Wel godverregodverrequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze het op een gegeven moment wel beu zijn met al die bakken met geld binnenharken
Dat is mijn doel helemaal niet. Hoe dom moet je wel niet zijn om dat uit dit hele verhaal te halen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe triest is je leven buiten Fok! als dit je doel is in een game topic?
Wat is dan je 'doel'???quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is mijn doel helemaal niet. Hoe dom moet je wel niet zijn om dat uit dit hele verhaal te halen?
Gta 5 een kutspelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:42 schreef augurk2025 het volgende:
San Andreas is nog altijd de beste GTA.
gta 5 is gewoon een kutspel maar een melkkoe dus logisch dat ze zo lang daarmee doorgingen.
Benieuwd naar gta 6.
Hoe je als kutspel toch het op 1 na best verkochte spel ooit kan wordenquote:
Ik reageer op die jan tosti die blijkbaar op mij reageert omdat hij niet tegen een andere mening kan en dan ben ik aan het zuigen ja?quote:
Goed sfeertje wel, beetje een combo van Vice City en IVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |