lolquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor. Zeker met 0 releases eind dit jaar vanuit de rest van de gaming markt.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Done deal.
https://www.reddit.com/r/(...)_coming_may_26_2026/
Dan kunnen ze nog een keer uitstellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Eind mei is wel een waardeloze tijd om een game te releasen, helemaal geen game weer, veel te lang licht
Heb ik toch even gelijk gekregen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit gevoel deel ik graag, ik blijf erbij dat 2026 het jaar wordt
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waardeloos weer. En kom niet aan met verfijnen want de enige reden dat wij pas na 13 jaar een nieuwe GTA mogen verwachten zit hem in de eindeloze geldkoe GTA:O. En dan nu gewoon een jaar uitstellen.
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.
Nogmaals er stonden 0 releases gepland voor eind dit jaar. De kans was gewoon zeker aanwezig dat die het ging halen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
???? Het leek er gewoon op dat ze het gingen halen hoor. Zeker met 0 releases eind dit jaar vanuit de rest van de gaming markt.
Zipportal in GAM / GTA VI #6 26 mei 2026quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met suicide hotline erbij, gewoon.
@:Zipportal
@:Coco
Bethesda belt. Met TES 6quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
2,5 jaar na je eerste trailer je game releasen
TES6: hold my beer 😱quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
2,5 jaar na je eerste trailer je game releasen
Half-Life 3quote:
Yepquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:48 schreef Friday12 het volgende:
7 jaar geleden al toch? Die trailer van TES 6
Ja, oeps.quote:
Ja, dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Als het nog een halfjaar extra duurt, so be it.
Nou, zeg datquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?quote:Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Mja dat was meer een teaser toch? Zo van, hey het bestaatquote:
Hoezo een jaar? Het spel zou eind dit jaar uitkomen en nu is het een halfjaar later, in meiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?
[..]
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze zag ik niet aankomen. Toch is de ophef overdreven. Je hebt nu een concrete datum, dat is ook wat waard.
ik bedoel, Fall 2025 is een periode van 2 maanden.
feestdagen 2026quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.
Maargoed laten we er vanuit gaan dat ie in mei komt dan
Nou dan maar op ps5 kopen en tegen die tijd op pc mijn piratenhoed op zettenquote:
Grand Theft Auto 6 gecertificeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe televisies 2026 line-up komt dus uit voor GTA VI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |