Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.quote:
Grote kans is ook dat Sony verplicht is om Borderlands 4 te showcasen, als ze de marketing rechten voor GTA 6 willenquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
SOONY vuistdiep.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grote kans is ook dat Sony verplicht is om Borderlands 4 te showcasen, als ze de marketing rechten voor GTA 6 willen
Borderlands 3 heeft het toch goed gedaan, ondanks dat ik de game eigenlijk wel vrij matig vond.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
SOONY vuistdiep.
Borderlands 4 straks met een slechte launch. Ach GTA VI eventueel in oktober of november als het uitstel niet komt.
Borderlands 3 heeft meer dan 18 miljoen verkocht jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Borderlands 3 heeft het toch goed gedaan, ondanks dat ik de game eigenlijk wel vrij matig vond.
En het verhaal en karakters waren zooo kut geschreven. Echt super irritant.
En elke keer de control van je character wegnemen in cutscenes waar je dan weer word genaaid door de 2 baddies.
Maar BL4 gaat het beter doen dan Marathon of Ghosts of Yotei
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van 23 september naar 12 september. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat T2 wakker zou liggen van een Yotei release (want PS exclusive) of flop in de maak Marathon. Morgen een speciale Borderlands SoP en volgende week een Mafia trailer voor T2. Nog nooit was mijn vertrouwen in een 2025 release voor GTA VI zo hoog.
Wat wijst er niet op?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?
Er is een trailer uit 2023. Voor de rest nergens een bevestigd 'iets' daarna. Alleen maar geruchten en oneindige clickbait.quote:
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is een trailer uit 2023. Voor de rest nergens een bevestigd 'iets' daarna. Alleen maar geruchten en oneindige clickbait.
Marathon wordt de nieuwe Concordquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Borderlands 3 heeft meer dan 18 miljoen verkocht ja![]()
Ghost of Tsushima 13 miljoen exemplaren blijkbaar.
Marathon gaat er echt aan
Begrijp me niet verkeerd hier he, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fall 2025 werd in februari nog bevestigd tijdens de earnings call van TakeTwo. Over twee weekjes een nieuwe call, maar volgens mij is er geen reden om aan te nemen dat het anders gaat worden.
De baas van TakeTwo zei laatst nog dat ze marketing dichter in de buurt van de release willen hebben (dat is niet ongewoon)quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat wijst daar op dan?
Het is wachten tot de eerste foto's en filmpjes om sociaal media komt met rijen aan mensen die staan te popelen om die game fysiek te kunnen kopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Niet dat GTA6 enige marketing nodig heeft
Ben ook wel benieuwd in hoeveel dagen ze alle kosten terug verdiend hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is wachten tot de eerste foto's en filmpjes om sociaal media komt met rijen aan mensen die staan te popelen om die game fysiek te kunnen kopen![]()
Weet wel dat deze game natuurlijk alle records gaan verbreken
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2Bquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd in hoeveel dagen ze alle kosten terug verdiend hebben
Wat is het totale budget eigenlijk?
😱quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2B![]()
Laten we uitgaan van 2B budget en 60,- voor een game. 33,3mln spellen moeten ze dus verkopen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik het internet zo lees tussen de 1B en 2B![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |