Half-Life 3quote:
Yepquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:48 schreef Friday12 het volgende:
7 jaar geleden al toch? Die trailer van TES 6
Ja, dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Als het nog een halfjaar extra duurt, so be it.
Nou, zeg datquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het bijna een recht is om een nieuwe GTA te mogen ontvangen.
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja echt zo stom, zo doen meerdere mensen, alsof zij verplicht zijn om ons uberhaupt die game te geven.
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?quote:Het is een game, we zullen zien hoe goed het is.
Op basis van voorgaande Rockstar producten heb ik 100% vertrouwen dat het gewoon een topgame word, die idd de verwachtingen overtreft.
Mja dat was meer een teaser toch? Zo van, hey het bestaatquote:
Hoezo een jaar? Het spel zou eind dit jaar uitkomen en nu is het een halfjaar later, in meiquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit mijn mening is?
[..]
Ja ik ook maar dat staat toch compleet los van de teleurstelling dat GTA een jaar uitgesteld wordt?
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Deze zag ik niet aankomen. Toch is de ophef overdreven. Je hebt nu een concrete datum, dat is ook wat waard.
ik bedoel, Fall 2025 is een periode van 2 maanden.
feestdagen 2026quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar ik las dat ze bij RDR2 en GTAIV ook een concrete datum hadden gegeven en alsnog uitgesteld waren.
Maargoed laten we er vanuit gaan dat ie in mei komt dan
Nou dan maar op ps5 kopen en tegen die tijd op pc mijn piratenhoed op zettenquote:
Grand Theft Auto 6 gecertificeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe televisies 2026 line-up komt dus uit voor GTA VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |