Zo dan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef VoMy het volgende:
Hup Bilbao, Bodo en Djurgardens. Tijd voor een Brexit.
Welke smaak?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor Hertog ijs met slagroom. @:3rr0r
Oh ja, was het vergeten deze week lol, zal het zo doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het F1 forum wachten ze trouwens op jouw Miami topic. Ter info.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt niet waarom die macguire nog steeds basisspeler is bij deze club
het zal wel met zijn transfersom en salaris te maken hebben vermoed ik
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het F1 forum wachten ze trouwens op jouw Miami topic. Ter info.
Dan is het 100% een Engelse finale. Flopshow.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Hoe vaak moet je dit bekijken man, duidelijke pingel.
Moeten hunnie weten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Volgens Engelse commentatoren was het een moordaanslag.
Als de Engelse clubs het serieus (moeten) nemen maakt niemand kans helaas.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:38 schreef PSVCL het volgende:
Bilbo is shit.. had ze hoger ingeschat.
Eigenlijk zouden PSV/Feyenoord en ajax (in normale doen) jaarlijks in de EL moeten spelen, maak je tenminste kans op een mooie prijs. De CL is alleen leuk voor die paar grote wedstrijden
Alleen Fiorentina - Betis kan nog leuk worden zo.quote:
We zijn gisteren te veel verwend.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Fiorentina - Betis kan nog leuk worden zo.
jij moet je slurf in je reet stekenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van.
Bilbo had gewoon met 2 vingers in de neus moeten winnen en moet zich diep schamen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Engelse clubs het serieus (moeten) nemen maakt niemand kans helaas.
Tsja ze waren ook gewoon beter, tot die 0-1 heeft United maar 1 kans gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bilbo had gewoon met 2 vingers in de neus moeten winnen en moet zich diep schamen.
Een NLse top 3 team in goede doen ,en met een beetje geluk, kan een United/Spurs wel hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Engelse clubs het serieus (moeten) nemen maakt niemand kans helaas.
Desondanks zou dit ManU in Nederland na een wedstrijdje of 28 al wel zeker zijn van het kampioenschap.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een NLse top 3 team in goede doen ,en met een beetje geluk, kan een United/Spurs wel hebben.
De rest van de topteams in de EL zijn ongeveer gelijkwaardig
dit is niet de finale...quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:48 schreef PSVCL het volgende:
United al jaren shit in eigen competitie maar ze weten wel bijna elk jaar een prijs te pakken (fa cups, carabao cup, uefa cups) , doen ze netjes
Vorig seizoen niet... daarom moeten PSV/ajax/feyenoord moeten in goede doen zijn , dan zouden ze bij de favorieten horen voor UEFA cup winstquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desondanks zou dit ManU in Nederland na een wedstrijdje of 28 al wel zeker zijn van het kampioenschap.
Spurs gaat weer choken in de finale, United weet hoe je zoiets wintquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is niet de finale...
ze hebben nog niets
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spurs gaat weer choken in de finale, United weet hoe je zoiets wint
De bal is rond en finales zijn lelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.
Hoop dat Spurs wint, als beloning voor het Lucas Moura doelpunt tegen ajax, en zodat ze arsenalshit belachelijk kunnen makenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.
Tsja, Tottenham lijkt me daar nu niet echt de geschikte club voor. Maar ik vind dat het bij Tottenham iets minder ligt aan wanbeleid maar gewoon aan een pechseizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoop dat Spurs wint, als beloning voor het Lucas Moura doelpunt tegen ajax, en zodat ze arsenalshit belachelijk kunnen maken
Zeker United had er natuurlijk allang uit moeten/kunnen liggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
PL clubs zijn nu dus ook al te goed voor de EL.
Ag ag ag.
Er is een case te maken voor geel omdat hij aan het eind van de vasthoudactie dat zo lang heeft gedaan dat er een verdediger bij trekt, maar dit is wat mij betreft een duidelijke rode prent. Er is geen twijfel over dat er iemand bij de UEFA zit die United door moet hebben.quote:
Die voorronde overleeft Feyenoord wel.quote:
Directe plaatsing is altijd beter.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die voorronde overleeft Feyenoord wel.
Ik heb echt een kutavond zoquote:
Betisgodenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Chelsea - Betis als Conference League finale dus.
Het is gewoon de hele avond totaal ruk. Natuurlijk waren die affiches met die Scandinavische clubs al niet veel en die lopen precies zoals je verwacht, maar Athletic is ook totaal niet spannend door die rooie kaart (die terecht was, maar daarvoor was het wel gewoon hands), en Betis - Fiorentina is ook niet echt leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Wat een zaadpot ATH - MUN na het CL geweld van afgelopen dagen
Boeken toe?quote:
https://www.uefa.com/uefa(...)-glimt-vs-tottenham/quote:Referee
Maurizio Mariani ITA
Assistant referee
Alberto Tegoni ITA
Daniele Bindoni ITA
Fourth official
Matteo Marchetti ITA
Video Assistant Referee
Marco Di Bello ITA
Assistant Video Assistant Referee
Michael Fabbri ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)td-vs-athletic-club/quote:Referee
Daniel Siebert GER
Assistant referee
Jan Seidel GER
Rafael Foltyn GER
Fourth official
Tobias Stieler GER
Video Assistant Referee
Christian Dingert GER
Assistant Video Assistant Referee
Sören Storks GER
Het slechtste United in jaren in de finale van de Europa League LOLquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de Williamsen zijn ook nog eens stuk, nee dat wordt niks
En Sancet en Vivian (uiteraard) ook afwezig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de Williamsen zijn ook nog eens stuk, nee dat wordt niks
Voor jou natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Voor alles op het Europese vastelandquote:
Bodo of Glimt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor alles op het Europese vasteland
Hup Betisquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat Sierd Fiorentina - Betis doet
Daar had Frankfurt wel van mogen winnen ja. Maar ik vrees dat ze nog gaan winnen ook.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
Na een uur voetballen nog geen fatsoenlijke aanval van Tottenham gezien, hoe hebben die de halve finale kunnen halen
TV-tip: Fiorentina - Betisquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Maak het eens spannend door de 0-2 te maken
Ja, jammerquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Maak het eens spannend door de 0-2 te maken
Ik zet vast de tv aan, maar daar blijft het wel bij.quote:
Raar om nu al de tv ervoor aan te doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet vast de tv aan, maar daar blijft het wel bij.
Zal ook gewoon een teleurstelling zijn na de spectaculaire degradatie van Willem IIquote:
Nee fok.nlquote:
Die hele Europa League stelt ook geen zak voor. Nummer 15 en 16 uit de Premier League staan in de finale.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het slechtste United in jaren in de finale van de Europa League LOL
Tsja, zo ongeveer elk team in de PL zou dan ook moeiteloos kampioen kunnen worden in de eredivisie of alles onder de 'grote' 4 competities.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die hele Europa League stelt ook geen zak voor. Nummer 15 en 16 uit de Premier League staan in de finale.
Geen clubs meer die afzakken vanuit de CL, plus dat die competitie nu vier meer plekken heeft, zorgt er inderdaad voor dat de EL een stuk zwakker is geworden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die hele Europa League stelt ook geen zak voor. Nummer 15 en 16 uit de Premier League staan in de finale.
Dat betwijfel ik, sowieso de onderste drie niet, die zijn een stuk zwakker dan PSV en Feyenoord. De zeventien clubs daarboven zouden op basis van spelersmateriaal en financiële middelen wel makkelijk kampioen moeten worden, maar je kan nooit de vergelijking helemaal maken in een competitie met een smalle top.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zo ongeveer elk team in de PL zou dan ook moeiteloos kampioen kunnen worden in de eredivisie of alles onder de 'grote' 4 competities.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Slobeend vond de EL nog ontzettend sterk aan het begin van het seizoen, ag @Slobeend .quote:
https://www.uefa.com/uefa(...)ottenham-vs-man-utd/quote:Referee
Felix Zwayer GER
Assistant referees
Robert Kempter GER
Christian Dietz GER
Fourth official
Maurizio Mariani ITA
Video Assistant Referee
Bastian Dankert GER
Assistant Video Assistant Referee 1
Benjamin Brand GER
Assistant Video Assistant Referee 2
Carlos del Cerro Grande ESP
4-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Tottenham Hotspur - Manchester United | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
3-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Aids.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1 (Spurs wns)quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-3 penalties 14-15quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Moet jouw leven vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Hup Tottenham
Zodat ze arsenal belachelijk kunnen maken en als bedankje voor Lucas Moura
Ik ga de eerste helft wel even meepakken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
Gun iedereen zijn plezier maar gaan mensen dit echt kijken tenzij er veel spektakel blijkt te zijn?
Ik trek hier echt de grens terwijl ik ondertussen Dordt - Willem II kijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga de eerste helft wel even meepakken.
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aanquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik trek hier echt de grens terwijl ik ondertussen Dordt - Willem II kijk.
Jij wint.
Bij dezen noem ik je een liefhebber.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aan
Dé UEFA Europa League finale, die is maar eens per jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
Gun iedereen zijn plezier maar gaan mensen dit echt kijken tenzij er veel spektakel blijkt te zijn?
Ik kan niet voorbij aan de walging van 6 Premier League teams in de CL. Gewoon rustig randje degradatie voetballen en volle focus ELquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:57 schreef Nober het volgende:
1-1, 2-0 n.v.
[..]
Dé UEFA Europa League finale, die is maar eens per jaar.
Er is verder niks op tv.
United dat verliest is altijd genot.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
En de "wedstrijd van je leven" dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aan
Ik grijp elke mogelijkheid aan om in mijn mancave bier te drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
dat deed hij gewoon expres volgens mijquote:
Mannen die een mancave hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik grijp elke mogelijkheid aan om in mijn mancave bier te drinken.
En daarvan speelt er dus volgend seizoen 1 in de Champions League..quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
nummer 16 tegen nummer 17 mijn hemel dat wist ik niet dat het slecht was met deze teams
Ja alsnog ranzig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat deed hij gewoon expres volgens mij
Het kan me eigenlijk geen kloot interesseren wie er wint. Het is even treurig, en wordt even pijnlijk in de CL volgend seizoen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Blijkt voor velen een hel te zijn om dit te kijken.
Benieuwd of mijn voorspelling uitkomtquote:
0-0quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beide keepers maken tot nu geen goede indruk
Je hebt oogaids voorspeld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd of mijn voorspelling uitkomtVooralsnog is het best vermakelijk.
Nee, ook de spelers doen heel veel fout. Nu weerquote:
Ja, het is wel vooral vermakelijk op een slechte manier, dus op zich komt die voorspelling nog wel redelijk uit.quote:
AZ O19 had deze UEL gewonnen.quote:
Alle clubs die van United en Tottenham hebben verloren deze Europa League.quote:
AZ had Tottenham thuis door het putje kunnen trekken. Bloed, bloed en nog eens bloed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle clubs die van United en Tottenham hebben verloren deze Europa League.
Lyon had ook MOETEN winnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ had Tottenham thuis door het putje kunnen trekken. Bloed, bloed en nog eens bloed.
AZ wint daarentegen wel de play-offs, zondag. NEC als sluipschutter op de loer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
AZ krijgt nog een trap na van @:alaphilippe_
Ik hoop wel dat Twente van NEC wint, NEC dat meteen uitgeschakeld is in de perenleague is niet handig. Heerenveen wint nooit in Alkmaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ wint daarentegen wel de play-offs, zondag. NEC als sluipschutter op de loer.
Van Hoddle?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
toen ik klein was had ik een shirt van tottenham hotspur van le qok sportif
quote:
Ja ik zag pas dat het Wikia was toen ik al had geplaatst.quote:
Heeft de kerstman de zwarte pieten geadopteerd?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zocht ik dus.
Er zijn maar weinig echt goede analisten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere analist die niet Tillman noemt als beste Eredivisie-speler, nemen we niet serieus.
Dit seizoen raken we de bodem.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echt goede analisten.
Kees Luijckx vindt dit niet leukquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor tochquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze zijn paars allen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft de kerstman de zwarte pieten geadopteerd?
Van mij hoeft het niet altijd zo voetbalinhoudelijk (goh). Van der Vaart heeft vaak een afwijkende mening en humor, Kieft is lekker nuchter en Pieter Black kan het dan voetbalinhoudelijk wel goed duiden (kan ik dat een beetje na-roeptoeteren in de kroeg).quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste twee vind ik ook echt waardeloos.
Pastoor is prima. Als analist.
Alleen Pieter Zwart en Alex Pastoor doen er toe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste twee vind ik ook echt waardeloos.
Pastoor is prima. Als analist.
Lentin is ook een goed ventje ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen Pieter Zwart en Alex Pastoor doen er toe.
Lentin Goodijk kan er wel mee door als Ajax-watcher, hoewel hij eerder dit seizoen nog live werd vernederd door Jordan.
Van Halst begon ooit als expert computeranimatie toevoegen op de beeldenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verlangt toch naar het gouden duo Perez/Van Halst
Meest iconische piero-analist blijft Marc van Hintum. Kort, krachtig and never forgotten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Halst begon ooit als expert computeranimatie toevoegen op de beelden
Naaimaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Brunsssjjj Fernanssjjjj, bestaat er een vervelendere en meer over het paard getilde speler?
Eh, ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Brunsssjjj Fernanssjjjj, bestaat er een vervelendere en meer over het paard getilde speler?
Guitige orenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Kieft nuchter noemen is zeggen dat Van Grunsven een mooi gebit heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet altijd zo voetbalinhoudelijk (goh). Van der Vaart heeft vaak een afwijkende mening en humor, Kieft is lekker nuchter en Pieter Black kan het dan voetbalinhoudelijk wel goed duiden (kan ik dat een beetje na-roeptoeteren in de kroeg).
Viniciusquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Je hangt in het verledenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Kieft nuchter noemen is zeggen dat Van Grunsven een mooi gebit heeft.
Die vond ik bij PSV niet zo goed.quote:
Zeg Jan, kun jij met die Piero machine de moord op Kennedy niet oplossen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Halst begon ooit als expert computeranimatie toevoegen op de beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |