Kees Luijckx vindt dit niet leukquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echt goede analisten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor tochquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echt goede analisten.
Deze zijn paars allen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft de kerstman de zwarte pieten geadopteerd?
Van mij hoeft het niet altijd zo voetbalinhoudelijk (goh). Van der Vaart heeft vaak een afwijkende mening en humor, Kieft is lekker nuchter en Pieter Black kan het dan voetbalinhoudelijk wel goed duiden (kan ik dat een beetje na-roeptoeteren in de kroeg).quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste twee vind ik ook echt waardeloos.
Pastoor is prima. Als analist.
Alleen Pieter Zwart en Alex Pastoor doen er toe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste twee vind ik ook echt waardeloos.
Pastoor is prima. Als analist.
Lentin is ook een goed ventje ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen Pieter Zwart en Alex Pastoor doen er toe.
Lentin Goodijk kan er wel mee door als Ajax-watcher, hoewel hij eerder dit seizoen nog live werd vernederd door Jordan.
Van Halst begon ooit als expert computeranimatie toevoegen op de beeldenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verlangt toch naar het gouden duo Perez/Van Halst
Meest iconische piero-analist blijft Marc van Hintum. Kort, krachtig and never forgotten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Halst begon ooit als expert computeranimatie toevoegen op de beelden
Naaimaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Brunsssjjj Fernanssjjjj, bestaat er een vervelendere en meer over het paard getilde speler?
Eh, ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Brunsssjjj Fernanssjjjj, bestaat er een vervelendere en meer over het paard getilde speler?
Guitige orenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Kieft nuchter noemen is zeggen dat Van Grunsven een mooi gebit heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet altijd zo voetbalinhoudelijk (goh). Van der Vaart heeft vaak een afwijkende mening en humor, Kieft is lekker nuchter en Pieter Black kan het dan voetbalinhoudelijk wel goed duiden (kan ik dat een beetje na-roeptoeteren in de kroeg).
Viniciusquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Je hangt in het verledenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Kieft nuchter noemen is zeggen dat Van Grunsven een mooi gebit heeft.
Die vond ik bij PSV niet zo goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |