3-3 penalties 14-15quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Tottenham Hotspur - Manchester United | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-1quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Tottenham Hotspur - Manchester United | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
Moet jouw leven vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Hup Tottenham
Zodat ze arsenal belachelijk kunnen maken en als bedankje voor Lucas Moura
Ik ga de eerste helft wel even meepakken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
Gun iedereen zijn plezier maar gaan mensen dit echt kijken tenzij er veel spektakel blijkt te zijn?
Ik trek hier echt de grens terwijl ik ondertussen Dordt - Willem II kijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga de eerste helft wel even meepakken.
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aanquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik trek hier echt de grens terwijl ik ondertussen Dordt - Willem II kijk.
Jij wint.
Bij dezen noem ik je een liefhebber.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aan
Dé UEFA Europa League finale, die is maar eens per jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
Gun iedereen zijn plezier maar gaan mensen dit echt kijken tenzij er veel spektakel blijkt te zijn?
Ik kan niet voorbij aan de walging van 6 Premier League teams in de CL. Gewoon rustig randje degradatie voetballen en volle focus ELquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:57 schreef Nober het volgende:
1-1, 2-0 n.v.
[..]
Dé UEFA Europa League finale, die is maar eens per jaar.
Er is verder niks op tv.
United dat verliest is altijd genot.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
En de "wedstrijd van je leven" dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat staat hier ook op. En morgen zet ik de playoffs voor Europees voetbal ook op de achtergrond aan
Ik grijp elke mogelijkheid aan om in mijn mancave bier te drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Makamba_ het volgende:
dat deed hij gewoon expres volgens mijquote:
Mannen die een mancave hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik grijp elke mogelijkheid aan om in mijn mancave bier te drinken.
En daarvan speelt er dus volgend seizoen 1 in de Champions League..quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
nummer 16 tegen nummer 17 mijn hemel dat wist ik niet dat het slecht was met deze teams
Ja alsnog ranzig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat deed hij gewoon expres volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |