jij moet je slurf in je reet stekenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van.
Bilbo had gewoon met 2 vingers in de neus moeten winnen en moet zich diep schamen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Engelse clubs het serieus (moeten) nemen maakt niemand kans helaas.
Tsja ze waren ook gewoon beter, tot die 0-1 heeft United maar 1 kans gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bilbo had gewoon met 2 vingers in de neus moeten winnen en moet zich diep schamen.
Een NLse top 3 team in goede doen ,en met een beetje geluk, kan een United/Spurs wel hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Engelse clubs het serieus (moeten) nemen maakt niemand kans helaas.
Desondanks zou dit ManU in Nederland na een wedstrijdje of 28 al wel zeker zijn van het kampioenschap.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een NLse top 3 team in goede doen ,en met een beetje geluk, kan een United/Spurs wel hebben.
De rest van de topteams in de EL zijn ongeveer gelijkwaardig
dit is niet de finale...quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:48 schreef PSVCL het volgende:
United al jaren shit in eigen competitie maar ze weten wel bijna elk jaar een prijs te pakken (fa cups, carabao cup, uefa cups) , doen ze netjes
Vorig seizoen niet... daarom moeten PSV/ajax/feyenoord moeten in goede doen zijn , dan zouden ze bij de favorieten horen voor UEFA cup winstquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desondanks zou dit ManU in Nederland na een wedstrijdje of 28 al wel zeker zijn van het kampioenschap.
Spurs gaat weer choken in de finale, United weet hoe je zoiets wintquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is niet de finale...
ze hebben nog niets
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spurs gaat weer choken in de finale, United weet hoe je zoiets wint
De bal is rond en finales zijn lelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.
Hoop dat Spurs wint, als beloning voor het Lucas Moura doelpunt tegen ajax, en zodat ze arsenalshit belachelijk kunnen makenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie United niet winnen van Spurs eigenlijk.
Tsja, Tottenham lijkt me daar nu niet echt de geschikte club voor. Maar ik vind dat het bij Tottenham iets minder ligt aan wanbeleid maar gewoon aan een pechseizoen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoop dat Spurs wint, als beloning voor het Lucas Moura doelpunt tegen ajax, en zodat ze arsenalshit belachelijk kunnen maken
Zeker United had er natuurlijk allang uit moeten/kunnen liggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
PL clubs zijn nu dus ook al te goed voor de EL.
Ag ag ag.
Er is een case te maken voor geel omdat hij aan het eind van de vasthoudactie dat zo lang heeft gedaan dat er een verdediger bij trekt, maar dit is wat mij betreft een duidelijke rode prent. Er is geen twijfel over dat er iemand bij de UEFA zit die United door moet hebben.quote:
Die voorronde overleeft Feyenoord wel.quote:
Directe plaatsing is altijd beter.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die voorronde overleeft Feyenoord wel.
Ik heb echt een kutavond zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |