AZ O19 had deze UEL gewonnen.quote:
Alle clubs die van United en Tottenham hebben verloren deze Europa League.quote:
AZ had Tottenham thuis door het putje kunnen trekken. Bloed, bloed en nog eens bloed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle clubs die van United en Tottenham hebben verloren deze Europa League.
Lyon had ook MOETEN winnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ had Tottenham thuis door het putje kunnen trekken. Bloed, bloed en nog eens bloed.
AZ wint daarentegen wel de play-offs, zondag. NEC als sluipschutter op de loer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:17 schreef fetX het volgende:
AZ krijgt nog een trap na van @:alaphilippe_
Ik hoop wel dat Twente van NEC wint, NEC dat meteen uitgeschakeld is in de perenleague is niet handig. Heerenveen wint nooit in Alkmaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
AZ wint daarentegen wel de play-offs, zondag. NEC als sluipschutter op de loer.
Van Hoddle?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
toen ik klein was had ik een shirt van tottenham hotspur van le qok sportif
quote:
Ja ik zag pas dat het Wikia was toen ik al had geplaatst.quote:
Heeft de kerstman de zwarte pieten geadopteerd?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zocht ik dus.
Er zijn maar weinig echt goede analisten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere analist die niet Tillman noemt als beste Eredivisie-speler, nemen we niet serieus.
Dit seizoen raken we de bodem.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echt goede analisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |