Taxichauffeurs worden ook nogal eens boos in het verkeer.quote:Op maandag 28 april 2025 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dit strookt niet met je topics dat je snel boos bent in het verkeer etc als je niet blowt
Ik zou eerst daar aan gaan werken voordat je werk zoekt waarin verwacht wordt dat je zo vlot en veilig mogelijk van A naar B moet met een klant
Kan, toch lijkt het met niet verstandig in jouw situatie, maar je moet het zelf wetenquote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Taxichauffeurs worden ook nogal eens boos in het verkeer.
Verder bestuur ik geen motorvoertuig onder invloed van cannabis aangezien dit niet is toegestaan.
Daar zit ook een medische keuring bij voor een taxipas waarom zou jij met je diepte zicht beperkingen daar wel doorheen gaan komen..quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben ook goedgekeurd om auto te rijden waarom zou ik geen taxi mogen rijden ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar zit ook een medische keuring bij voor een taxipas waarom zou jij met je diepte zicht beperkingen daar wel doorheen gaan komen..
Dit is iets anders dan daadwerkelijk beroepschauffeur worden.quote:Op maandag 28 april 2025 17:25 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zie dit topic:
PTA / Vergoed meer autokilometers maken
Antwoord is duidelijk.
Als hobby taxichauffeur met gratis ritjes kan je wel wat vrienden maken.quote:Op maandag 28 april 2025 17:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit is iets anders dan daadwerkelijk beroepschauffeur worden.
Ja, dit lijkt me echt iets waar we een verslaafde op zijn blauwe ogen over moeten geloven.quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Verder bestuur ik geen motorvoertuig onder invloed van cannabis aangezien dit niet is toegestaan.
Ja ik sta daar dan ook voor ingeschreven maar er zijn helemaal niet veel beschikbare ritten.quote:Op maandag 28 april 2025 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hobby taxichauffeur met gratis ritjes kan je wel wat vrienden maken.
En vijanden, wegens de oneerlijke concurrentie…
Waarom niet ? Jij zal toch ook wel eens autorijden ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me echt iets waar we een verslaafde op zijn blauwe ogen over moeten geloven.
Als je zo nodig iets wil bijverdienen naast je baan, doe dat dan niet achter het stuur van een motorvoertuig. Verzin iets dat je achter je pc kan doen, of ga achter de bar staan.
Toch heb ik in een keer mijn rijbewijs B behaald en rijd ik zonder problemen rond. Hoe kan dat dan ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:36 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Je bent ongeschikt
Dat toon je met al je topics en al je reacties wel aan.
Kijk dan maar uit voor de toon van je stem!quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wel met het topic.quote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit heeft niet te maken met de OP.
Groot gelijk. Lekker doen. Laat iedereen maar lullenquote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef paardendokter het volgende:
Zorg dat je als taxichauffeur een netwerk om je heen bouwt. Bijvoorbeeld, je hebt een klant met een mooi Rolex-klokkie dat je dan wat matties appt die die man bij het uitstappen van zijn klokkie af helpen. Daar verdienen veel taxichauffeurs een extra centje mee. Het is echt een heerlijk wereldje rond die taxiboys.
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).
Fixedquote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als ik een taxi bestel is mijn verwachting niet dat ik in een naar wiet ruikende en vloekende chauffeur in een Opel Corsa Suzuki Swift eindig, biddend dat ik mijn bestemming haal.
Nou nee, iets wits in zakjes...quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.
Mijn inschatting was gebaseerd op zijn pohi, ik had verder geen idee. Dan was ik nog positief ingesteld.quote:
Uit zijn pohi:quote:Op maandag 28 april 2025 22:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mijn inschatting was gebaseerd op zijn pohi, ik had verder geen idee. Dan was ik nog positief ingesteld.
Cameratje erin en streamen, zou zomaar eens een hit kunnen zijnquote:Op maandag 28 april 2025 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Dat zullen gezellige taxiritjes worden.
Wel even je beeldscherm een kwartslag draaienquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Cameratje erin en streamen, zou zomaar eens een hit kunnen zijn
Dashcam een optie? En dan podcasts opnemen met de passagiersquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
TAXIquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Of een fake taxi, dat er twee (dwergen) liggen te krikken op zijn achterbank.quote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nee, die gaan doorgaans in de Pilaren over de tafel .....quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.
Het is Eeuwigelaan. Aan elkaar. Onthoud dat Blom!quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).
Hangt van de passagier af.quote:Op maandag 28 april 2025 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Dat zullen gezellige taxiritjes worden.
Kan wel uitdagend zijn als er dronken aggressieve passagiers zijn denk ik. Maar ja dat hoort bij dat werk.quote:Op maandag 28 april 2025 18:33 schreef sigme het volgende:
Geen betere manier om te leren autorijden dan .. autorijden.
En van mijn vrienden die taxichauffeur geweest zijn heb ik begrepen dat dat zeer leerzaam was op allerlei vlakken, en dat lijkt me best nuttig voor TS.
Ik heb echt geen medelijden met mensen die een taxi bestellen.
Tsja, met een rolex om je pols gaan rondlopen is ook niet heel erg slim. Als je daarmee wil pronken, stop hem in je binnenzak en doe hem pas om zodra je op bestemming bent (bijvoorbeeld een heel sjiek feestje met cocaïnesnuivers of zo).quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef paardendokter het volgende:
Zorg dat je als taxichauffeur een netwerk om je heen bouwt. Bijvoorbeeld, je hebt een klant met een mooi Rolex-klokkie dat je dan wat matties appt die die man bij het uitstappen van zijn klokkie af helpen. Daar verdienen veel taxichauffeurs een extra centje mee. Het is echt een heerlijk wereldje rond die taxiboys.
Er zijn eisen aan het voertuig voor taxi's, het moet onder andere een bepaalde breedte hebben. Opel corsa wordt hem denk ik niet.quote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als ik een taxi bestel is mijn verwachting niet dat ik in een naar wiet ruikende en vloekende chauffeur in een Opel Corsa eindig, biddend dat ik mijn bestemming haal.
Waarom?quote:Op maandag 28 april 2025 21:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou nee, iets wits in zakjes...
On Topic: TS, beter een andere nevenklus zoeken.
Mag ik die hier dan ook delen?quote:Op maandag 28 april 2025 22:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Dashcam een optie? En dan podcasts opnemen met de passagiers
Van mij mogen de mensen best vingeren op de achterbank hoorquote:Op maandag 28 april 2025 23:14 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Of een fake taxi, dat er twee (dwergen) liggen te krikken op zijn achterbank.
Als je denkt dat de Opel Corsa het grootste probleem is, think again.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Er zijn eisen aan het voertuig voor taxi's, het moet onder andere een bepaalde breedte hebben. Opel corsa wordt hem denk ik niet.
Wat dan wel ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als je denkt dat de Opel Corsa het grootste probleem is, think again.
Ach niets toch jij gaat gewoon de beste taxichauffeur te wereld worden sneller dan Max Verstappen, scherp sturend professioneel klant vriendelijk, een luisterend oor voor de klant enz.....quote:
Het betreft een functie die onder mijn opleidingsniveau ligt dus dat zou moeten lukken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach niets toch jij gaat gewoon de beste taxichauffeur te wereld worden sneller dan Max Verstappen, scherp sturend professioneel klant vriendelijk, een luisterend oor voor de klant enz.....
Te hard rijden hoort er wel een beetje bij als taxichauffeur en boetes moet je dan gewoon zien als noodzakelijke kostenpost.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook bij het functieprofiel van taxichauffeur. Chauffeurs die boos zijn op de politie omdat ze een bekeuring krijgen voor te hard rijden of op de stoep rijden oid, zelfreflectie ontbreekt daar vaak, bij deze user net zo.
okay dus een theoretische master is heel geschikt voor een vooral praktisch beroep.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat ik niet zou voldoen aan de startkwalificatie voor taxichauffeur (of tenminste om aan mijn theorie- en praktijkexamens te beginnen). Dat is echter aantoonbaar onjuist, daar ik in het bezit ben van een WO masterdiploma. Vandaar.
Je kan het ook zonder opleiding doen, dus waarom zou het mét opleiding dan niet kunnen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:29 schreef dop het volgende:
[..]
okay dus een theoretische master is heel geschikt voor een vooral praktisch beroep.
Ik ga niet zeggen dat je het niet zou kunnen, ken je niet goed genoeg maar ik durf de bewering wel aan dat lang niet elke wo master geschikt is om taxi chauffeur te worden.
Kan iedereen taxi chauffeur worden of heb je er toch specifiek vaardigheden voor nodig?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder opleiding doen, dus waarom zou het mét opleiding dan niet kunnen?
Ik zag geen speciale eisen toen ik me hierover inlas behalve uiteraard rijbewijs B hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:02 schreef dop het volgende:
[..]
Kan iedereen taxi chauffeur worden of heb je er toch specifiek vaardigheden voor nodig?
Je moet weer een apart theorie- en praktijkexamen afleggen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik zag geen speciale eisen toen ik me hierover inlas behalve uiteraard rijbewijs B hebben.
Hoezo hoef je niet veel na te denken?quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik denk dat ik voor nu wat meer ervaring op ga proberen te doen als vrijwilliger (AutoMaatje en andere lokale initiatieven om tegen slechts kmvergoeding mensen rond te rijden) en dan ga ik eens zo een proefles taxi doen.
Ik denk dat het voor nu nog een beetje vroeg is omdat ik nog niet zo heel erg lang in bezit ben van rijbewijs B.
Maar het lijkt me serieus een leuk beroep om te doen, en je hoeft niet zoveel na te denken ook.
Klopt TVT, TAT, TVP etc.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet weer een apart theorie- en praktijkexamen afleggen.
Je wil in Amsterdam/DenHaag gaan rijden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Omdat het gewoon autorijden is dat gaat redelijk vanzelf
Beetje stratenkennis is voor een taxichauffeur ook wel handig. Met Google Maps alleen kom je niet zo heel ver.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil in Amsterdam/DenHaag gaan rijden.
Je hebt mensen bij je in de auto.
Soms willen die een praatje maken.
Soms ook in een andere taal.
Voor Amsterdam moet je aparte theorie- en praktijkexamens doen voor de taxi.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je wil in Amsterdam/DenHaag gaan rijden.
Je hebt mensen bij je in de auto.
Soms willen die een praatje maken.
Soms ook in een andere taal.
He je hoefde toch geen opleiding te doen voor taxichauffeur zoals je eerder beweerde.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Klopt TVT, TAT, TVP etc.
Misschien dat ik over een jaartje hier toch eens over ga informeren.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder opleiding doen, dus waarom zou het mét opleiding dan niet kunnen?
Zou toeteren ook tot afstraffing leiden?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef freak1 het volgende:
bijna dit prachttopic gemist!
met de PoHi van TS over alle irritaties in verkeer, het net hebben van een rijbewijs, het verveeld zijn na 2 tellen, het drugsgebruik , alles bij elkaar opgeteld kan het geowon niet anders dan dat TS een beroepstroll is.
en zo niet, dan is dit iemand die never nooit niet gaat slagen voor een taxi examen. mocht er nu pasen en pinksteren op een dag vallen dat de hel ook nog eens bevriest en TS haalt toch de benodigde papiertjes zal hij binnen een dag bij elke taxi centrale naar buiten geknikkerd worden met het auto rij gedrag..
@:pedaalemmerzak je weet dat de ritregistraties, of die nu in de auto zitten of de telefoon waar uber/Bolt of wat dan ook op staat, doen aan metingen he? dus te hard, te zacht, binnendoorweggetjes die eigenlijk niet mogen etc. etc. worden keihard afgestraft. en je krijgt en rating. dat zal vast en zeker goed gaan bij jou.
Ook als je met 110 invoegt op de a 4 ipv 100 ?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef freak1 het volgende:
bijna dit prachttopic gemist!
met de PoHi van TS over alle irritaties in verkeer, het net hebben van een rijbewijs, het verveeld zijn na 2 tellen, het drugsgebruik , alles bij elkaar opgeteld kan het geowon niet anders dan dat TS een beroepstroll is.
en zo niet, dan is dit iemand die never nooit niet gaat slagen voor een taxi examen. mocht er nu pasen en pinksteren op een dag vallen dat de hel ook nog eens bevriest en TS haalt toch de benodigde papiertjes zal hij binnen een dag bij elke taxi centrale naar buiten geknikkerd worden met het auto rij gedrag..
@:pedaalemmerzak je weet dat de ritregistraties, of die nu in de auto zitten of de telefoon waar uber/Bolt of wat dan ook op staat, doen aan metingen he? dus te hard, te zacht, binnendoorweggetjes die eigenlijk niet mogen etc. etc. worden keihard afgestraft. en je krijgt en rating. dat zal vast en zeker goed gaan bij jou.
Ga gewoon über rijden en kom hier dan over een paar maanden klagen dat de recensies van jou niet zoals verwacht zijn..quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ook als je met 110 invoegt op de a 4 ipv 100 ?
Hahah wat is dit nou voor een wereldvreemde opmerking?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het betreft een functie die onder mijn opleidingsniveau ligt dus dat zou moeten lukken.
wel als daarbij schokkende bewegingen worden gemaakt. dus als je dat lomp doet.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ook als je met 110 invoegt op de a 4 ipv 100 ?
enquote:Hallo allemaal
Ik ben etnisch Zeeuws en afkomstig uit de regio Zeeuws Vlaanderen
Ik ben ook zo autistisch als een deur
Vaak heb ik dat mensen kwaad op mij worden omdat ik iets zeg. Ze zeggen dan dat mijn toon onvriendelijk en aggressief is en worden kwaad, lopen boos weg etc.
Wat is de beste manier om hiermee om te gaan ?
of ook fijn in de auto terwijl je verantwoordelijkheid voor passagiers draagquote:Hallo allemaal
Ik heb perioden dat ik heel erg veel blow, en perioden dat ik weinig tot niet blow.
Afgelopen periode moest ik voor een heel erg saaie assessment leren dus ik zat dagelijks te blowen
Nu wil ik weer stoppen omdat het ook veel roken is zegmaar (rook voorgedraaide). Maar dan merk ik dat ik een veel korter lontje heb dan wanneer ik wel blow.
Dan wil ik ook nog wel eens gaan schreeuwen in het verkeer of zo uit frustratie dat soort dingen. Daarom ga ik na een "nuchtere " periode zonder wiet meestal weer blowen na een tijdje.
Herkent iemand dit en hoe ga je daar zelf mee om ?
als TS geen troll is dan weet ik het niet meerquote:Je voelt je lichamelijk moe. - Dit heb ik altijd al
Je voelt je geestelijk moe. Je hebt moeite om je aandacht erbij te houden en/of dingen te onthouden. - Heb ik ook altijd al. Onthouden lukt als ik wat voor een examen moet stampen bijvoorbeeld rijbewijs theorie, maar na een paar dagen is die kennis dan weer weg.
Je bent prikkelbaar. ...- Dit ben ik ook altijd al al zal ik niet snel echt fysiek iemand aanvallen of zo want dat kost moeite
Je piekert veel. - Dit doe ik ook altijd al continu
Je huilt snel. - Ik huil nooit. Betekent dat dan dat ik geen burn out heb?
Je kunt niet tegen drukte of lawaai. - Als ik genoeg alcohol drink wel, anders kan ik er niet tegen.
Je voelt je onrustig of gejaagd. - Dit heb ik soms maar niet continu.
Je slaapt slecht. - Dit heb ik als ik veel pieker
.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijdenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef freak1 het volgende:
[..]
wel als daarbij schokkende bewegingen worden gemaakt. dus als je dat lomp doet.
sowieso lijkt het me een interessant experiment gebaseerd op
[..]
en
[..]
of ook fijn in de auto terwijl je verantwoordelijkheid voor passagiers draag
[..]
als TS geen troll is dan weet ik het niet meer
nu ik dat nieuws net heb gelezen van die uni die op Reddit met een AI heeft lopen testen om controversieel te zijn, wellicht is TS ook een AI om een debiele troll te zijn?
quote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijden
Dat moet worden aangevraagd etcquote:Op woensdag 30 april 2025 13:43 schreef Questular het volgende:
Weet je zeker dat je vanuit je huidige functie nevenfuncties mag uitoefenen? Je had daar nogal een pittige mening over volgens mij.
Alles! Het maakt je ongeschikt voor het beroep van taxichauffeur. Vandaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijden
Ik ben het met je eens dat dit niet de meest constructieve topics zijn. Of het iets bijdraagt aan het forum of WGR is ook maar de vraag. Maar FOK! heeft als beleid om zulke topics, die in essentie niet verkeerd zijn en ook niet tegen de policy ingaan open te houden. Dat doe ik dan dus ook maar en probeer met de grove bezem een beetje offtopic geneuzel weg te vegen. Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg. En bovenal voorkomt het dat we voor de zoveelste keer deze discussie over het al dan niet sluiten van dergelijke topics gaan voeren, want het is vaak genoeg gebleken dat we het dan toch niet allemaal met elkaar eens worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef freak1 het volgende:
@:noodgang @:coolguy @:rene
omdat ik wel geloof in open en bloot discussie voeren;
deze user die continu dit soort ongeloofwaardige topics opent, niet om daadwerkelijk juridisch advies of een ander advies te krijgen, maar gewoon om de verveling een halt toe te roepen of zijn aantal posts op te krikken.. hoe lang blijft het moderatie team een podium geven aan dit soort figuren?
toegegeven, het bedenkelijke niveau en de gedachtenkronkels van dit soort topics zorgen altijd voor een glimlach of 2, maar het voegt ook niets toe. zo zijn er nog wel een aantal andere users die dit soort bagger like clockwork openen en verder niets toevoegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dit niet de meest constructieve topics zijn. Of het iets bijdraagt aan het forum of WGR is ook maar de vraag. Maar FOK! heeft als beleid om zulke topics, die in essentie niet verkeerd zijn en ook niet tegen de policy ingaan open te houden. Dat doe ik dan dus ook maar en probeer met de grove bezem een beetje offtopic geneuzel weg te vegen. Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg. En bovenal voorkomt het dat we voor de zoveelste keer deze discussie over het al dan niet sluiten van dergelijke topics gaan voeren, want het is vaak genoeg gebleken dat we het dan toch niet allemaal met elkaar eens worden.![]()
Dus wat mij betreft:
- offtopic gedoe/dingen die tegen de policy ingaan een TR zetten
- vermoeiende topics die nergens toe leiden negeren; of
- even een mail sturen naar forum@fok.nl om aan te geven dat je t er niet mee eens bent en hopen dat er iets mee gedaan wordt
Ik kan als moderator de policy zoals die is opgesteld niet verdedigen, aangezien ik geen onderdeel ben geweest van de totstandkoming. Wel is het aan ons om die uit te voeren.ja snap je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er is een select groepje wat hier loopt te vervuilen. consequent. en het leid uiteindelijk gewoon tot klier gedrag. ik maak mij er schuldig aan. je krijgt er kliekjes vorming van want je weet dat de discussie toch niet inhoudelijk met een TS as pedaalemmerzak gevoerd kan worden. en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. en de voglende user die wel een goede vraag heeft? die laat het maar zitten..en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:26 schreef noodgang het volgende:
Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg.
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staanquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gelukkig is er een VERgaarbak voor topics die eigenlijk niet de policy overtreden, maar ook niet echt iets toevoegen aan het betreffende (sub)forum...
dit.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staan
soms wordt er hier met zoveel domheid gepost dat ik uit naam van darwinisme me toch geroepen voel te reageren. en het is sterker dan mezelf. ook al weet ik dat ik daar aan moet werken...quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.
Hoewel het mij persoonlijk steeds beter afgaat die kutkicks compleet te negeren![]()
Nee hoor, ik mag gewoon de theorie- en praktijkexamens voor taxi doen bij het cbr. Net zoals jij.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Alles! Het maakt je ongeschikt voor het beroep van taxichauffeur. Vandaar.
(treurig dat jij dat niet inziet)
Ja maar ik wil ook wel een backup voor als mijn huidige baan niet blijft bevallen zegmaarquote:Op woensdag 30 april 2025 15:07 schreef Feola het volgende:
Ach, niemand hoeft zich zorgen te maken, hij gaat dit toch allemaal niet regelen. En dit naast je baan gaan doen levert je geen reet op. Teveel moeite.
Ga gewoon lekker thuis blowen man, en tevreden zijn met je verveeldheid. Heeft niemand last van je en veel chiller voor jezelf.
Wat heeft dit precies te maken met taxi rijden naast een bestaande baan ?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef freak1 het volgende:
@:noodgang @:coolguy @:rene
omdat ik wel geloof in open en bloot discussie voeren;
deze user die continu dit soort ongeloofwaardige topics opent, niet om daadwerkelijk juridisch advies of een ander advies te krijgen, maar gewoon om de verveling een halt toe te roepen of zijn aantal posts op te krikken.. hoe lang blijft het moderatie team een podium geven aan dit soort figuren?
toegegeven, het bedenkelijke niveau en de gedachtenkronkels van dit soort topics zorgen altijd voor een glimlach of 2, maar het voegt ook niets toe. zo zijn er nog wel een aantal andere users die dit soort bagger like clockwork openen en verder niets toevoegen..
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:44 schreef freak1 het volgende:
[..]
ja snap je wel.
maar er is een select groepje wat hier loopt te vervuilen. consequent. en het leid uiteindelijk gewoon tot klier gedrag. ik maak mij er schuldig aan. je krijgt er kliekjes vorming van want je weet dat de discussie toch niet inhoudelijk met een TS as pedaalemmerzak gevoerd kan worden. en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. en de voglende user die wel een goede vraag heeft? die laat het maar zitten..
Hoezo vind je het moeilijk om niet te reageren ? Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.
Hoewel het mij persoonlijk steeds beter afgaat die kutkicks compleet te negeren![]()
Leuk en aardig maar wederom mis ik de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
dit.
[..]
soms wordt er hier met zoveel domheid gepost dat ik uit naam van darwinisme me toch geroepen voel te reageren. en het is sterker dan mezelf. ook al weet ik dat ik daar aan moet werken...
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren. Dus wat los je er precies mee op ?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staan
of, een uitgangspunt moet zijn dat een toic een vraag heeft die beantwoord wordt, dat TS behulpzaam daarin meewerkt en niet het 15de riedeltje van precies hetzelfde is waarin TS enkel loopt te zuigen. daar zijn andere subfora voor. je doet niets maar dan ook niets met antwoorden op een vraag los van tegenspreken. als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren. Dus wat los je er precies mee op ?
Uitgangspunt moet zijn ; als een topic je niet bevalt , reageer dan niet en zet een tr.
als er ook maar 10 procent waar is van je PoHi dan maakt alles daaraan je ongeschikt om uberhaupt met mensen om te gaan laat staan een beroep in de dienstensector waar alles valt of staat met klantenservice. los daarvan probeer je ook nog eens om taxi regels te werken en weet ik zeker dat jij vragen bij het CBR niet eerlijk hebt beantwoord o.a. over de hoeveelheid drugs en alcohol die je gebruikt want dan was er wel een vervolg onderzoek geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar wederom mis ik de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.
zie hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.
zie hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat heeft dit precies te maken met taxi rijden naast een bestaande baan ?
dat is niet waar, je wilt aandacht in dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook wel een backup voor als mijn huidige baan niet blijft bevallen zegmaar
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)l-of-drugsverslavingquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag gewoon de theorie- en praktijkexamens voor taxi doen bij het cbr. Net zoals jij.
Dan lijkt me dat een mooi compromis voor nuquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren.
Niks hiervan is tegen de forumregels. Wat jij doet wel. Je post off topic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:40 schreef freak1 het volgende:
ken je het concept van multiquote? dan kun je toch reageren, blijft het overzichtelijk en lijkt je pohi niet een grote opkrik actie.
[..]
of, een uitgangspunt moet zijn dat een toic een vraag heeft die beantwoord wordt, dat TS behulpzaam daarin meewerkt en niet het 15de riedeltje van precies hetzelfde is waarin TS enkel loopt te zuigen. daar zijn andere subfora voor. je doet niets maar dan ook niets met antwoorden op een vraag los van tegenspreken. als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.
Kan je even op de site van het cbr aantonen waar iets staat waar ik niet aan voldoen qua eisen voor taxi chauffeur ?quote:[..]
als er ook maar 10 procent waar is van je PoHi dan maakt alles daaraan je ongeschikt om uberhaupt met mensen om te gaan laat staan een beroep in de dienstensector waar alles valt of staat met klantenservice. los daarvan probeer je ook nog eens om taxi regels te werken en weet ik zeker dat jij vragen bij het CBR niet eerlijk hebt beantwoord o.a. over de hoeveelheid drugs en alcohol die je gebruikt want dan was er wel een vervolg onderzoek geweest.
Ik heb echter geen alcohol of drugsverslavingquote:[..]
zie hierboven
[..]
zie hierboven
[..]
dat is niet waar, je wilt aandacht in dit topic.
[..]
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)l-of-drugsverslaving
Als je een goede moderator was geweest had je de off topic posts hier gewoon weggehaald en de mensen gevraagd om deze discussie in het feedback topic te voeren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat een mooi compromis voor nu![]()
Je lost er niks structureels mee op, maar je lost er wel mee op dat we deze discussie voor de zoveelste keer in WGR aan het voeren zijn
Wat een ongelofelijke lulhannes ben jij zelf off topic gaan en dan de vrijwillige moderator nog gaan afzeiken ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je een goede moderator was geweest had je de off topic posts hier gewoon weggehaald en de mensen gevraagd om deze discussie in het feedback topic te voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |