abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217491771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Er zijn eisen aan het voertuig voor taxi's, het moet onder andere een bepaalde breedte hebben. Opel corsa wordt hem denk ik niet.
Als je denkt dat de Opel Corsa het grootste probleem is, think again.
pi_217492087
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 09:52 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Als je denkt dat de Opel Corsa het grootste probleem is, think again.
Wat dan wel ?
pi_217492158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:46 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Wat dan wel ?
Ach niets toch jij gaat gewoon de beste taxichauffeur te wereld worden sneller dan Max Verstappen, scherp sturend professioneel klant vriendelijk, een luisterend oor voor de klant enz..... _O-
pi_217492192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 10:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ach niets toch jij gaat gewoon de beste taxichauffeur te wereld worden sneller dan Max Verstappen, scherp sturend professioneel klant vriendelijk, een luisterend oor voor de klant enz..... _O-
Het betreft een functie die onder mijn opleidingsniveau ligt dus dat zou moeten lukken.
pi_217492681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat hoort toch ook bij het functieprofiel van taxichauffeur. Chauffeurs die boos zijn op de politie omdat ze een bekeuring krijgen voor te hard rijden of op de stoep rijden oid, zelfreflectie ontbreekt daar vaak, bij deze user net zo. :D
Te hard rijden hoort er wel een beetje bij als taxichauffeur en boetes moet je dan gewoon zien als noodzakelijke kostenpost.
  dinsdag 29 april 2025 @ 12:29:10 #56
545 dop
:copyright: dop
pi_217492684
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:22 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Er werd gesuggereerd dat ik niet zou voldoen aan de startkwalificatie voor taxichauffeur (of tenminste om aan mijn theorie- en praktijkexamens te beginnen). Dat is echter aantoonbaar onjuist, daar ik in het bezit ben van een WO masterdiploma. Vandaar.
okay dus een theoretische master is heel geschikt voor een vooral praktisch beroep.
Ik ga niet zeggen dat je het niet zou kunnen, ken je niet goed genoeg maar ik durf de bewering wel aan dat lang niet elke wo master geschikt is om taxi chauffeur te worden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217492694
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:29 schreef dop het volgende:

[..]
okay dus een theoretische master is heel geschikt voor een vooral praktisch beroep.
Ik ga niet zeggen dat je het niet zou kunnen, ken je niet goed genoeg maar ik durf de bewering wel aan dat lang niet elke wo master geschikt is om taxi chauffeur te worden.
Je kan het ook zonder opleiding doen, dus waarom zou het mét opleiding dan niet kunnen?
  dinsdag 29 april 2025 @ 13:02:06 #58
545 dop
:copyright: dop
pi_217492832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Je kan het ook zonder opleiding doen, dus waarom zou het mét opleiding dan niet kunnen?
Kan iedereen taxi chauffeur worden of heb je er toch specifiek vaardigheden voor nodig?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217492868
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:02 schreef dop het volgende:

[..]
Kan iedereen taxi chauffeur worden of heb je er toch specifiek vaardigheden voor nodig?
Ik zag geen speciale eisen toen ik me hierover inlas behalve uiteraard rijbewijs B hebben.
pi_217492881
Ik denk dat ik voor nu wat meer ervaring op ga proberen te doen als vrijwilliger (AutoMaatje en andere lokale initiatieven om tegen slechts kmvergoeding mensen rond te rijden) en dan ga ik eens zo een proefles taxi doen.

Ik denk dat het voor nu nog een beetje vroeg is omdat ik nog niet zo heel erg lang in bezit ben van rijbewijs B.

Maar het lijkt me serieus een leuk beroep om te doen, en je hoeft niet zoveel na te denken ook.
  dinsdag 29 april 2025 @ 13:11:54 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217492884
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik zag geen speciale eisen toen ik me hierover inlas behalve uiteraard rijbewijs B hebben.
Je moet weer een apart theorie- en praktijkexamen afleggen.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker dinsdag 29 april 2025 @ 13:16:26 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217492899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik denk dat ik voor nu wat meer ervaring op ga proberen te doen als vrijwilliger (AutoMaatje en andere lokale initiatieven om tegen slechts kmvergoeding mensen rond te rijden) en dan ga ik eens zo een proefles taxi doen.

Ik denk dat het voor nu nog een beetje vroeg is omdat ik nog niet zo heel erg lang in bezit ben van rijbewijs B.

Maar het lijkt me serieus een leuk beroep om te doen, en je hoeft niet zoveel na te denken ook.
Hoezo hoef je niet veel na te denken?
pi_217492905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je moet weer een apart theorie- en praktijkexamen afleggen.
Klopt TVT, TAT, TVP etc.

Misschien dat ik over een jaartje hier toch eens over ga informeren.
pi_217492907
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:16 schreef maily het volgende:

[..]
Hoezo hoef je niet veel na te denken?
Omdat het gewoon autorijden is dat gaat redelijk vanzelf
  Spellchecker dinsdag 29 april 2025 @ 13:18:42 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217492911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Omdat het gewoon autorijden is dat gaat redelijk vanzelf
Je wil in Amsterdam/DenHaag gaan rijden.
Je hebt mensen bij je in de auto.
Soms willen die een praatje maken.
Soms ook in een andere taal.
  dinsdag 29 april 2025 @ 13:25:22 #66
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217492930
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:18 schreef maily het volgende:

[..]
Beetje stratenkennis is voor een taxichauffeur ook wel handig. Met Google Maps alleen kom je niet zo heel ver.
Sterker nog, bij serieuze centrales kom je zonder stratenkennistest niet eens binnen.
pi_217492950
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:18 schreef maily het volgende:

[..]
Voor Amsterdam moet je aparte theorie- en praktijkexamens doen voor de taxi.

Of nou ja, in theorie mag je daar taxi rijden met een normale TVP maar dan mag je niet op de tram- en busbaan, dat schiet niet op.
pi_217492954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 13:17 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Klopt TVT, TAT, TVP etc.

Misschien dat ik over een jaartje hier toch eens over ga informeren.
He je hoefde toch geen opleiding te doen voor taxichauffeur zoals je eerder beweerde. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
:')
pi_217497956
bijna dit prachttopic gemist!

met de PoHi van TS over alle irritaties in verkeer, het net hebben van een rijbewijs, het verveeld zijn na 2 tellen, het drugsgebruik , alles bij elkaar opgeteld kan het geowon niet anders dan dat TS een beroepstroll is.

en zo niet, dan is dit iemand die never nooit niet gaat slagen voor een taxi examen. mocht er nu pasen en pinksteren op een dag vallen dat de hel ook nog eens bevriest en TS haalt toch de benodigde papiertjes zal hij binnen een dag bij elke taxi centrale naar buiten geknikkerd worden met het auto rij gedrag..

@pedaalemmerzak je weet dat de ritregistraties, of die nu in de auto zitten of de telefoon waar uber/Bolt of wat dan ook op staat, doen aan metingen he? dus te hard, te zacht, binnendoorweggetjes die eigenlijk niet mogen etc. etc. worden keihard afgestraft. en je krijgt en rating. dat zal vast en zeker goed gaan bij jou.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_217498173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef freak1 het volgende:

met de PoHi van TS over alle irritaties in verkeer, het net hebben van een rijbewijs, het verveeld zijn na 2 tellen, het drugsgebruik , alles bij elkaar opgeteld kan het geowon niet anders dan dat TS een beroepstroll is.

en zo niet, dan is dit iemand die never nooit niet gaat slagen voor een taxi examen. mocht er nu pasen en pinksteren op een dag vallen dat de hel ook nog eens bevriest en TS haalt toch de benodigde papiertjes zal hij binnen een dag bij elke taxi centrale naar buiten geknikkerd worden met het auto rij gedrag..

@:pedaalemmerzak je weet dat de ritregistraties, of die nu in de auto zitten of de telefoon waar uber/Bolt of wat dan ook op staat, doen aan metingen he? dus te hard, te zacht, binnendoorweggetjes die eigenlijk niet mogen etc. etc. worden keihard afgestraft. en je krijgt en rating. dat zal vast en zeker goed gaan bij jou.
Zou toeteren ook tot afstraffing leiden? :D
pi_217498874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef freak1 het volgende:

@:pedaalemmerzak je weet dat de ritregistraties, of die nu in de auto zitten of de telefoon waar uber/Bolt of wat dan ook op staat, doen aan metingen he? dus te hard, te zacht, binnendoorweggetjes die eigenlijk niet mogen etc. etc. worden keihard afgestraft. en je krijgt en rating. dat zal vast en zeker goed gaan bij jou.
Ook als je met 110 invoegt op de a 4 ipv 100 ?
pi_217498918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ga gewoon über rijden en kom hier dan over een paar maanden klagen dat de recensies van jou niet zoals verwacht zijn.. *O*
  woensdag 30 april 2025 @ 12:32:46 #73
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_217499036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 11:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Het betreft een functie die onder mijn opleidingsniveau ligt dus dat zou moeten lukken.
Hahah wat is dit nou voor een wereldvreemde opmerking?
Lachen joh.
  woensdag 30 april 2025 @ 12:38:52 #74
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217499065
Topic gemeld bij het IKFW
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217499109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
wel als daarbij schokkende bewegingen worden gemaakt. dus als je dat lomp doet.

sowieso lijkt het me een interessant experiment gebaseerd op

quote:
Hallo allemaal

Ik ben etnisch Zeeuws en afkomstig uit de regio Zeeuws Vlaanderen

Ik ben ook zo autistisch als een deur

Vaak heb ik dat mensen kwaad op mij worden omdat ik iets zeg. Ze zeggen dan dat mijn toon onvriendelijk en aggressief is en worden kwaad, lopen boos weg etc.

Wat is de beste manier om hiermee om te gaan ?
en
quote:
Hallo allemaal

Ik heb perioden dat ik heel erg veel blow, en perioden dat ik weinig tot niet blow.

Afgelopen periode moest ik voor een heel erg saaie assessment leren dus ik zat dagelijks te blowen

Nu wil ik weer stoppen omdat het ook veel roken is zegmaar (rook voorgedraaide). Maar dan merk ik dat ik een veel korter lontje heb dan wanneer ik wel blow.

Dan wil ik ook nog wel eens gaan schreeuwen in het verkeer of zo uit frustratie dat soort dingen. Daarom ga ik na een "nuchtere " periode zonder wiet meestal weer blowen na een tijdje.

Herkent iemand dit en hoe ga je daar zelf mee om ?
of ook fijn in de auto terwijl je verantwoordelijkheid voor passagiers draag
quote:
Je voelt je lichamelijk moe. - Dit heb ik altijd al
Je voelt je geestelijk moe. Je hebt moeite om je aandacht erbij te houden en/of dingen te onthouden. - Heb ik ook altijd al. Onthouden lukt als ik wat voor een examen moet stampen bijvoorbeeld rijbewijs theorie, maar na een paar dagen is die kennis dan weer weg.
Je bent prikkelbaar. ...- Dit ben ik ook altijd al al zal ik niet snel echt fysiek iemand aanvallen of zo want dat kost moeite
Je piekert veel. - Dit doe ik ook altijd al continu
Je huilt snel. - Ik huil nooit. Betekent dat dan dat ik geen burn out heb?
Je kunt niet tegen drukte of lawaai. - Als ik genoeg alcohol drink wel, anders kan ik er niet tegen.
Je voelt je onrustig of gejaagd. - Dit heb ik soms maar niet continu.
Je slaapt slecht. - Dit heb ik als ik veel pieker
als TS geen troll is dan weet ik het niet meer
nu ik dat nieuws net heb gelezen van die uni die op Reddit met een AI heeft lopen testen om controversieel te zijn, wellicht is TS ook een AI om een debiele troll te zijn?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')