.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijdenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef freak1 het volgende:
[..]
wel als daarbij schokkende bewegingen worden gemaakt. dus als je dat lomp doet.
sowieso lijkt het me een interessant experiment gebaseerd op
[..]
en
[..]
of ook fijn in de auto terwijl je verantwoordelijkheid voor passagiers draag
[..]
als TS geen troll is dan weet ik het niet meer
nu ik dat nieuws net heb gelezen van die uni die op Reddit met een AI heeft lopen testen om controversieel te zijn, wellicht is TS ook een AI om een debiele troll te zijn?
quote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijden
Dat moet worden aangevraagd etcquote:Op woensdag 30 april 2025 13:43 schreef Questular het volgende:
Weet je zeker dat je vanuit je huidige functie nevenfuncties mag uitoefenen? Je had daar nogal een pittige mening over volgens mij.
Alles! Het maakt je ongeschikt voor het beroep van taxichauffeur. Vandaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
.ik zie niet in wat dit te maken heeft met taxi rijden
Ik ben het met je eens dat dit niet de meest constructieve topics zijn. Of het iets bijdraagt aan het forum of WGR is ook maar de vraag. Maar FOK! heeft als beleid om zulke topics, die in essentie niet verkeerd zijn en ook niet tegen de policy ingaan open te houden. Dat doe ik dan dus ook maar en probeer met de grove bezem een beetje offtopic geneuzel weg te vegen. Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg. En bovenal voorkomt het dat we voor de zoveelste keer deze discussie over het al dan niet sluiten van dergelijke topics gaan voeren, want het is vaak genoeg gebleken dat we het dan toch niet allemaal met elkaar eens worden.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef freak1 het volgende:
@:noodgang @:coolguy @:rene
omdat ik wel geloof in open en bloot discussie voeren;
deze user die continu dit soort ongeloofwaardige topics opent, niet om daadwerkelijk juridisch advies of een ander advies te krijgen, maar gewoon om de verveling een halt toe te roepen of zijn aantal posts op te krikken.. hoe lang blijft het moderatie team een podium geven aan dit soort figuren?
toegegeven, het bedenkelijke niveau en de gedachtenkronkels van dit soort topics zorgen altijd voor een glimlach of 2, maar het voegt ook niets toe. zo zijn er nog wel een aantal andere users die dit soort bagger like clockwork openen en verder niets toevoegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2025 17:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat dit niet de meest constructieve topics zijn. Of het iets bijdraagt aan het forum of WGR is ook maar de vraag. Maar FOK! heeft als beleid om zulke topics, die in essentie niet verkeerd zijn en ook niet tegen de policy ingaan open te houden. Dat doe ik dan dus ook maar en probeer met de grove bezem een beetje offtopic geneuzel weg te vegen. Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg. En bovenal voorkomt het dat we voor de zoveelste keer deze discussie over het al dan niet sluiten van dergelijke topics gaan voeren, want het is vaak genoeg gebleken dat we het dan toch niet allemaal met elkaar eens worden.![]()
Dus wat mij betreft:
- offtopic gedoe/dingen die tegen de policy ingaan een TR zetten
- vermoeiende topics die nergens toe leiden negeren; of
- even een mail sturen naar forum@fok.nl om aan te geven dat je t er niet mee eens bent en hopen dat er iets mee gedaan wordt
Ik kan als moderator de policy zoals die is opgesteld niet verdedigen, aangezien ik geen onderdeel ben geweest van de totstandkoming. Wel is het aan ons om die uit te voeren.ja snap je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar er is een select groepje wat hier loopt te vervuilen. consequent. en het leid uiteindelijk gewoon tot klier gedrag. ik maak mij er schuldig aan. je krijgt er kliekjes vorming van want je weet dat de discussie toch niet inhoudelijk met een TS as pedaalemmerzak gevoerd kan worden. en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. en de voglende user die wel een goede vraag heeft? die laat het maar zitten..en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:26 schreef noodgang het volgende:
Het liefst heb ik dat er gewoon niemand reageert die inhoudelijk niks aan het topic heeft toe te voegen, want dan is de lol er misschien ooit vanaf, of zakt het topic vanzelf weg.
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staanquote:Op woensdag 30 april 2025 17:47 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gelukkig is er een VERgaarbak voor topics die eigenlijk niet de policy overtreden, maar ook niet echt iets toevoegen aan het betreffende (sub)forum...
dit.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staan
soms wordt er hier met zoveel domheid gepost dat ik uit naam van darwinisme me toch geroepen voel te reageren. en het is sterker dan mezelf. ook al weet ik dat ik daar aan moet werken...quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.
Hoewel het mij persoonlijk steeds beter afgaat die kutkicks compleet te negeren![]()
Nee hoor, ik mag gewoon de theorie- en praktijkexamens voor taxi doen bij het cbr. Net zoals jij.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Alles! Het maakt je ongeschikt voor het beroep van taxichauffeur. Vandaar.
(treurig dat jij dat niet inziet)
Ja maar ik wil ook wel een backup voor als mijn huidige baan niet blijft bevallen zegmaarquote:Op woensdag 30 april 2025 15:07 schreef Feola het volgende:
Ach, niemand hoeft zich zorgen te maken, hij gaat dit toch allemaal niet regelen. En dit naast je baan gaan doen levert je geen reet op. Teveel moeite.
Ga gewoon lekker thuis blowen man, en tevreden zijn met je verveeldheid. Heeft niemand last van je en veel chiller voor jezelf.
Wat heeft dit precies te maken met taxi rijden naast een bestaande baan ?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef freak1 het volgende:
@:noodgang @:coolguy @:rene
omdat ik wel geloof in open en bloot discussie voeren;
deze user die continu dit soort ongeloofwaardige topics opent, niet om daadwerkelijk juridisch advies of een ander advies te krijgen, maar gewoon om de verveling een halt toe te roepen of zijn aantal posts op te krikken.. hoe lang blijft het moderatie team een podium geven aan dit soort figuren?
toegegeven, het bedenkelijke niveau en de gedachtenkronkels van dit soort topics zorgen altijd voor een glimlach of 2, maar het voegt ook niets toe. zo zijn er nog wel een aantal andere users die dit soort bagger like clockwork openen en verder niets toevoegen..
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:44 schreef freak1 het volgende:
[..]
ja snap je wel.
maar er is een select groepje wat hier loopt te vervuilen. consequent. en het leid uiteindelijk gewoon tot klier gedrag. ik maak mij er schuldig aan. je krijgt er kliekjes vorming van want je weet dat de discussie toch niet inhoudelijk met een TS as pedaalemmerzak gevoerd kan worden. en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. en de voglende user die wel een goede vraag heeft? die laat het maar zitten..
Hoezo vind je het moeilijk om niet te reageren ? Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, het lullige is, als dat gebeurt en z'n topic dreigt op te drogen, dan komt de TS in kwestie vaak zelf wel weer met een provocerende kutkick. Je weet wel, zo'n eentje waarbij het moeilijk is om niet te reageren.
Hoewel het mij persoonlijk steeds beter afgaat die kutkicks compleet te negeren![]()
Leuk en aardig maar wederom mis ik de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
dit.
[..]
soms wordt er hier met zoveel domheid gepost dat ik uit naam van darwinisme me toch geroepen voel te reageren. en het is sterker dan mezelf. ook al weet ik dat ik daar aan moet werken...
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren. Dus wat los je er precies mee op ?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan rest de vraag waarom de topics van TS daar nog niet staan
of, een uitgangspunt moet zijn dat een toic een vraag heeft die beantwoord wordt, dat TS behulpzaam daarin meewerkt en niet het 15de riedeltje van precies hetzelfde is waarin TS enkel loopt te zuigen. daar zijn andere subfora voor. je doet niets maar dan ook niets met antwoorden op een vraag los van tegenspreken. als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren. Dus wat los je er precies mee op ?
Uitgangspunt moet zijn ; als een topic je niet bevalt , reageer dan niet en zet een tr.
als er ook maar 10 procent waar is van je PoHi dan maakt alles daaraan je ongeschikt om uberhaupt met mensen om te gaan laat staan een beroep in de dienstensector waar alles valt of staat met klantenservice. los daarvan probeer je ook nog eens om taxi regels te werken en weet ik zeker dat jij vragen bij het CBR niet eerlijk hebt beantwoord o.a. over de hoeveelheid drugs en alcohol die je gebruikt want dan was er wel een vervolg onderzoek geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar wederom mis ik de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.
zie hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik mis de connectie met taxi rijden naast een bestaande baan.
zie hierbovenquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat heeft dit precies te maken met taxi rijden naast een bestaande baan ?
dat is niet waar, je wilt aandacht in dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook wel een backup voor als mijn huidige baan niet blijft bevallen zegmaar
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)l-of-drugsverslavingquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag gewoon de theorie- en praktijkexamens voor taxi doen bij het cbr. Net zoals jij.
Dan lijkt me dat een mooi compromis voor nuquote:Op donderdag 1 mei 2025 08:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik vind een verplaatsing naar VER niet zo erg maar het zijn precies dezelfde mensen die dan gaan reageren.
Niks hiervan is tegen de forumregels. Wat jij doet wel. Je post off topic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:40 schreef freak1 het volgende:
ken je het concept van multiquote? dan kun je toch reageren, blijft het overzichtelijk en lijkt je pohi niet een grote opkrik actie.
[..]
of, een uitgangspunt moet zijn dat een toic een vraag heeft die beantwoord wordt, dat TS behulpzaam daarin meewerkt en niet het 15de riedeltje van precies hetzelfde is waarin TS enkel loopt te zuigen. daar zijn andere subfora voor. je doet niets maar dan ook niets met antwoorden op een vraag los van tegenspreken. als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan.
Kan je even op de site van het cbr aantonen waar iets staat waar ik niet aan voldoen qua eisen voor taxi chauffeur ?quote:[..]
als er ook maar 10 procent waar is van je PoHi dan maakt alles daaraan je ongeschikt om uberhaupt met mensen om te gaan laat staan een beroep in de dienstensector waar alles valt of staat met klantenservice. los daarvan probeer je ook nog eens om taxi regels te werken en weet ik zeker dat jij vragen bij het CBR niet eerlijk hebt beantwoord o.a. over de hoeveelheid drugs en alcohol die je gebruikt want dan was er wel een vervolg onderzoek geweest.
Ik heb echter geen alcohol of drugsverslavingquote:[..]
zie hierboven
[..]
zie hierboven
[..]
dat is niet waar, je wilt aandacht in dit topic.
[..]
https://www.cbr.nl/nl/rij(...)l-of-drugsverslaving
Als je een goede moderator was geweest had je de off topic posts hier gewoon weggehaald en de mensen gevraagd om deze discussie in het feedback topic te voeren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat een mooi compromis voor nu![]()
Je lost er niks structureels mee op, maar je lost er wel mee op dat we deze discussie voor de zoveelste keer in WGR aan het voeren zijn
Wat een ongelofelijke lulhannes ben jij zelf off topic gaan en dan de vrijwillige moderator nog gaan afzeiken ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:48 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je een goede moderator was geweest had je de off topic posts hier gewoon weggehaald en de mensen gevraagd om deze discussie in het feedback topic te voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |