abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217115040
Hallo allemaal

Ik zoek naar manieren om meer auto te kunnen rijden zonder dat dit financieel gezien te duur wordt voor mij. Want momenteel staat mijn auto mooi te wezen voor de deur maar eigenljk gebruik ik hem vrijwel nooit. Dus vandaar vroeg ik me af of iemand manieren weet om kilometers te maken tegen kilometervergoeding?

Ik ga maar zelden naar kantoor omdat het een remote functie betreft (áls ik ga is het wel een redelijk eindje rijden overigens), dus voor werk hoef ik niet echt te rijden. Nieuw werk zoeken gaat niet omdat ik slecht ben in solliciteren dus die optie valt al af.

Een chauffeurspas halen en uber rijden lijkt me leuk, maar mijn auto is te klein om mee uber te mogen rijden helaas en al bijna te oud. Bovendien moet je dan door allerlei keuringen etc.

Zijn er nog andere manieren om meer kilometers te maken terwijl je wel vergoeding krijgt?
pi_217115152
1 2 3
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217115167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:32 schreef 215 het volgende:
1 2 3
Ga je hier nog extra uitleg bij geven of laat je het hierbij ?
pi_217115174
4 5 6
pi_217115191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:32 schreef 215 het volgende:
1 2 3
Dit ja! :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_217115966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef ditiswatikvind het volgende:
4 5 6
HOEDJE!
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 12:53:08 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217116237
Oh lord. daar gaan we weer hoor.

"Ik heb een auto maar rijd er eigenlijk vrijwel nooit in, dus ik zoek een manier om voor zo goed als gratis toch te kunnen rondrijden dmv km-vergoeding". :') Gast, echt... waar ben je mee bezig. Je had ook geen auto kunnen kopen, en nu en dan een auto kunnen lenen van familie/vrienden... of desnoods af en toe eentje huren (was je nog steeds goedkoper uit geweest dan aanschaf en bezit) :|W

Dus hierbij serieus advies (waar je toch zoals altijd niks mee gaat doen) verkoop je auto, gebruik dit geld voor een deelauto of huur-abbo a la Mywheels dan kan je rijden wanneer je zin hebt zonder dat je aan alle kosten zoals wegenbelasting, verzekering en onderhoud vd auto vast zit.

Ok zo? Want het spijt me zeer, maar ik gok dat er nog weinigen zijn die heel veel zin hebben om je wederom van serieus advies te gaan voorzien
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:12:59 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217116461
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
HOEDJE!
Van papier?
pi_217116505
pi_217116850
Goed, om er maar een serieuze reactie tegenaan te gooien. Er zijn er misschien meer met zo'n vraag.
Er zijn vrijwilligersorganisaties die ouderen, moeilijk ter been zijnde en licht gehandicapte mensen tegen een lichte vergoeding heen en weer rijden.
Sommigen hebben hulpmiddelen nodig, dus een heel kleine auto is misschien niet echt handig. Maar daar kan rekening mee worden gehouden.
Je zou zoiets kunnen proberen. Ben je nog maatschappelijk verantwoord bezig ook.
pi_217116918
Verhuur je auto via Snappcar
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  donderdag 20 maart 2025 @ 14:01:47 #12
37248 BertV
Klei indiaan
pi_217117012
Je kunt ook de andere kant op, minder geen km's maken:
Schorsen van het kenteken. Scheelt wegenbelasting en verzekering.

Of de auto niet schorsen en uitlenen. (wel je verzekeringsvoorwaarden checken)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_217117297
quote:
9s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef dick_laurent het volgende:

"Ik heb een auto maar rijd er eigenlijk vrijwel nooit in, dus ik zoek een manier om voor zo goed als gratis toch te kunnen rondrijden dmv km-vergoeding". :') Gast, echt... waar ben je mee bezig. Je had ook geen auto kunnen kopen, en nu en dan een auto kunnen lenen van familie/vrienden... of desnoods af en toe eentje huren (was je nog steeds goedkoper uit geweest dan aanschaf en bezit) :|W

Dus hierbij serieus advies (waar je toch zoals altijd niks mee gaat doen) verkoop je auto, gebruik dit geld voor een deelauto of huur-abbo a la Mywheels dan kan je rijden wanneer je zin hebt zonder dat je aan alle kosten zoals wegenbelasting, verzekering en onderhoud vd auto vast zit.

Ok zo? Want het spijt me zeer, maar ik gok dat er nog weinigen zijn die heel veel zin hebben om je wederom van serieus advies te gaan voorzien
Waarom ga jij er serieus op in? :')
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 14:22:47 #14
Dick Laurent Is Dead
pi_217117334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:21 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Waarom ga jij er serieus op in? :')
Omdat als ik het topic direct dicht tyf ik de beschuldiging krijg dat ik het topic "geen kans" geef. :')
pi_217117344
quote:
16s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Omdat als ik het topic direct dicht tyf ik de beschuldiging krijg dat ik het topic "geen kans" geef. :')
Die beschuldiging zou je dan alleen van TS krijgen, en daar moet je schijt aan hebben

De rest van fok! zou je dankbaar zijn wanneer je zijn topics meteen wegknikkert.
pi_217117398
quote:
9s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef dick_laurent het volgende:

Hou Dick zou je misschien een iets neutralere toon kunnen aanslaan in je bericht ?

Ik kan mijn auto verkopen maar daar ga ik dan enorm verlies op draaien. Du moment dat ik hem de garage uit reed ging er al meteen 30% van de prijs af. Dus dat lijkt me kapitaalvernietiging.

Dus helaas is dat geen optie, ik zal de auto houden tot het einde van diens levensduur.

Verder gefantaseer over "je had hem nooit moeten kopen " heb ik nu natuurlijk niets meer aan want hij staat er al.
pi_217117414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef marc0871 het volgende:
Goed, om er maar een serieuze reactie tegenaan te gooien. Er zijn er misschien meer met zo'n vraag.
Er zijn vrijwilligersorganisaties die ouderen, moeilijk ter been zijnde en licht gehandicapte mensen tegen een lichte vergoeding heen en weer rijden.
Sommigen hebben hulpmiddelen nodig, dus een heel kleine auto is misschien niet echt handig. Maar daar kan rekening mee worden gehouden.
Je zou zoiets kunnen proberen. Ben je nog maatschappelijk verantwoord bezig ook.
Ik heb me hiervoor aangemeld bij de anwb nog niet gehoord.

Er was ook een optie om in de auto van een maatschappelijke organisatie te rijden (dus niet die van mij ) maar ik vind dat je daarvoor een ervaren bestuurder moet zijn en dat ben ik nu nog niet. Al gaat het wel beter dan toen ik net mijn rijbewijs had. Dus dat is pas voor later. Mijn eigen auto voel ik me zelfverzekerder in.
  Moderator donderdag 20 maart 2025 @ 14:35:52 #18
Dick Laurent Is Dead
pi_217117420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hou Dick zou je misschien een iets neutralere toon kunnen aanslaan in je bericht ?

Ik kan mijn auto verkopen maar daar ga ik dan enorm verlies op draaien. Du moment dat ik hem de garage uit reed ging er al meteen 30% van de prijs af. Dus dat lijkt me kapitaalvernietiging.

Dus helaas is dat geen optie, ik zal de auto houden tot het einde van diens levensduur.

Verder gefantaseer over "je had hem nooit moeten kopen " heb ik nu natuurlijk niets meer aan want hij staat er al.
Ok. Dan is vaker er in gaan rondrijden is de enige optie die je hebt, en hiermee heb je je eigen vraag direct beantwoord.
  donderdag 20 maart 2025 @ 14:36:08 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217117425
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]

Waarom koop je in godsnaam een nieuwe auto als je erin rijden niet kunt betalen :{
pi_217117427
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Die beschuldiging zou je dan alleen van TS krijgen, en daar moet je schijt aan hebben

De rest van fok! zou je dankbaar zijn wanneer je zijn topics meteen wegknikkert.
Dit mag in het feedback topic, niet hier. Ga je ook nog even modereren @dick_laurent ?
pi_217117434
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Waarom koop je in godsnaam een nieuwe auto als je erin rijden niet kunt betalen :{
Ik kan de maandlasten van de auto wel betalen hoor maar ik vind de bezine hier in Nederland heel duur. En ik ga uit mezelf maar zelden ergens heen. En ik moet ook af en toe fietsen want anders word ik te dik. Dus vandaar dat ik de auto helaas toch maar weinig gebruik blijkt nu.
  donderdag 20 maart 2025 @ 14:37:38 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217117437
Verhuur je dashcam en koop van de winst benzine en een betere dashcam. Winwin. :+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217117443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ok. Dan is vaker er in gaan rondrijden is de enige optie die je hebt, en hiermee heb je je eigen vraag direct beantwoord.
Maar zou je niet iets kunnen bezorgen of zo zodat je vergoeding krijgt ?
pi_217117454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 14:01 schreef BertV het volgende:
Je kunt ook de andere kant op, minder geen km's maken:
Schorsen van het kenteken. Scheelt wegenbelasting en verzekering.

Of de auto niet schorsen en uitlenen. (wel je verzekeringsvoorwaarden checken)
Mag ik hem op de openbare weg parkeren als hij geschorst is ik heb geen oprit.
pi_217117456
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 13:55 schreef Bzzzzt het volgende:
Verhuur je auto via Snappcar
Goed idee ik ga dat eens uitzoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')