Dit ja!quote:
Waarom ga jij er serieus op in?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef dick_laurent het volgende:
Oh lord. daar gaan we weer hoor.
"Ik heb een auto maar rijd er eigenlijk vrijwel nooit in, dus ik zoek een manier om voor zo goed als gratis toch te kunnen rondrijden dmv km-vergoeding".Gast, echt... waar ben je mee bezig. Je had ook geen auto kunnen kopen, en nu en dan een auto kunnen lenen van familie/vrienden... of desnoods af en toe eentje huren (was je nog steeds goedkoper uit geweest dan aanschaf en bezit)
![]()
Dus hierbij serieus advies (waar je toch zoals altijd niks mee gaat doen) verkoop je auto, gebruik dit geld voor een deelauto of huur-abbo a la Mywheels dan kan je rijden wanneer je zin hebt zonder dat je aan alle kosten zoals wegenbelasting, verzekering en onderhoud vd auto vast zit.
Ok zo? Want het spijt me zeer, maar ik gok dat er nog weinigen zijn die heel veel zin hebben om je wederom van serieus advies te gaan voorzien
Omdat als ik het topic direct dicht tyf ik de beschuldiging krijg dat ik het topic "geen kans" geef.quote:
Die beschuldiging zou je dan alleen van TS krijgen, en daar moet je schijt aan hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat als ik het topic direct dicht tyf ik de beschuldiging krijg dat ik het topic "geen kans" geef.
Hou Dick zou je misschien een iets neutralere toon kunnen aanslaan in je bericht ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:53 schreef dick_laurent het volgende:
Oh lord. daar gaan we weer hoor.
"Ik heb een auto maar rijd er eigenlijk vrijwel nooit in, dus ik zoek een manier om voor zo goed als gratis toch te kunnen rondrijden dmv km-vergoeding".Gast, echt... waar ben je mee bezig. Je had ook geen auto kunnen kopen, en nu en dan een auto kunnen lenen van familie/vrienden... of desnoods af en toe eentje huren (was je nog steeds goedkoper uit geweest dan aanschaf en bezit)
![]()
Dus hierbij serieus advies (waar je toch zoals altijd niks mee gaat doen) verkoop je auto, gebruik dit geld voor een deelauto of huur-abbo a la Mywheels dan kan je rijden wanneer je zin hebt zonder dat je aan alle kosten zoals wegenbelasting, verzekering en onderhoud vd auto vast zit.
Ok zo? Want het spijt me zeer, maar ik gok dat er nog weinigen zijn die heel veel zin hebben om je wederom van serieus advies te gaan voorzien
Ik heb me hiervoor aangemeld bij de anwb nog niet gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef marc0871 het volgende:
Goed, om er maar een serieuze reactie tegenaan te gooien. Er zijn er misschien meer met zo'n vraag.
Er zijn vrijwilligersorganisaties die ouderen, moeilijk ter been zijnde en licht gehandicapte mensen tegen een lichte vergoeding heen en weer rijden.
Sommigen hebben hulpmiddelen nodig, dus een heel kleine auto is misschien niet echt handig. Maar daar kan rekening mee worden gehouden.
Je zou zoiets kunnen proberen. Ben je nog maatschappelijk verantwoord bezig ook.
Ok. Dan is vaker er in gaan rondrijden is de enige optie die je hebt, en hiermee heb je je eigen vraag direct beantwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hou Dick zou je misschien een iets neutralere toon kunnen aanslaan in je bericht ?
Ik kan mijn auto verkopen maar daar ga ik dan enorm verlies op draaien. Du moment dat ik hem de garage uit reed ging er al meteen 30% van de prijs af. Dus dat lijkt me kapitaalvernietiging.
Dus helaas is dat geen optie, ik zal de auto houden tot het einde van diens levensduur.
Verder gefantaseer over "je had hem nooit moeten kopen " heb ik nu natuurlijk niets meer aan want hij staat er al.
Waarom koop je in godsnaam een nieuwe auto als je erin rijden niet kunt betalenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:32 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hou Dick zou je misschien een iets neutralere toon kunnen aanslaan in je bericht ?
Ik kan mijn auto verkopen maar daar ga ik dan enorm verlies op draaien. Du moment dat ik hem de garage uit reed ging er al meteen 30% van de prijs af. Dus dat lijkt me kapitaalvernietiging.
Dus helaas is dat geen optie, ik zal de auto houden tot het einde van diens levensduur.
Verder gefantaseer over "je had hem nooit moeten kopen " heb ik nu natuurlijk niets meer aan want hij staat er al.
Dit mag in het feedback topic, niet hier. Ga je ook nog even modereren @dick_laurent ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Die beschuldiging zou je dan alleen van TS krijgen, en daar moet je schijt aan hebben
De rest van fok! zou je dankbaar zijn wanneer je zijn topics meteen wegknikkert.
Ik kan de maandlasten van de auto wel betalen hoor maar ik vind de bezine hier in Nederland heel duur. En ik ga uit mezelf maar zelden ergens heen. En ik moet ook af en toe fietsen want anders word ik te dik. Dus vandaar dat ik de auto helaas toch maar weinig gebruik blijkt nu.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam een nieuwe auto als je erin rijden niet kunt betalen
Maar zou je niet iets kunnen bezorgen of zo zodat je vergoeding krijgt ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Dan is vaker er in gaan rondrijden is de enige optie die je hebt, en hiermee heb je je eigen vraag direct beantwoord.
Mag ik hem op de openbare weg parkeren als hij geschorst is ik heb geen oprit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:01 schreef BertV het volgende:
Je kunt ook de andere kant op, minder geen km's maken:
Schorsen van het kenteken. Scheelt wegenbelasting en verzekering.
Of de auto niet schorsen en uitlenen. (wel je verzekeringsvoorwaarden checken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |