Taxichauffeurs worden ook nogal eens boos in het verkeer.quote:Op maandag 28 april 2025 16:35 schreef Cupfighter het volgende:
Dit strookt niet met je topics dat je snel boos bent in het verkeer etc als je niet blowt
Ik zou eerst daar aan gaan werken voordat je werk zoekt waarin verwacht wordt dat je zo vlot en veilig mogelijk van A naar B moet met een klant
Kan, toch lijkt het met niet verstandig in jouw situatie, maar je moet het zelf wetenquote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Taxichauffeurs worden ook nogal eens boos in het verkeer.
Verder bestuur ik geen motorvoertuig onder invloed van cannabis aangezien dit niet is toegestaan.
Daar zit ook een medische keuring bij voor een taxipas waarom zou jij met je diepte zicht beperkingen daar wel doorheen gaan komen..quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben ook goedgekeurd om auto te rijden waarom zou ik geen taxi mogen rijden ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar zit ook een medische keuring bij voor een taxipas waarom zou jij met je diepte zicht beperkingen daar wel doorheen gaan komen..
Dit is iets anders dan daadwerkelijk beroepschauffeur worden.quote:Op maandag 28 april 2025 17:25 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zie dit topic:
PTA / Vergoed meer autokilometers maken
Antwoord is duidelijk.
Als hobby taxichauffeur met gratis ritjes kan je wel wat vrienden maken.quote:Op maandag 28 april 2025 17:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit is iets anders dan daadwerkelijk beroepschauffeur worden.
Ja, dit lijkt me echt iets waar we een verslaafde op zijn blauwe ogen over moeten geloven.quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Verder bestuur ik geen motorvoertuig onder invloed van cannabis aangezien dit niet is toegestaan.
Ja ik sta daar dan ook voor ingeschreven maar er zijn helemaal niet veel beschikbare ritten.quote:Op maandag 28 april 2025 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hobby taxichauffeur met gratis ritjes kan je wel wat vrienden maken.
En vijanden, wegens de oneerlijke concurrentie…
Waarom niet ? Jij zal toch ook wel eens autorijden ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me echt iets waar we een verslaafde op zijn blauwe ogen over moeten geloven.
Als je zo nodig iets wil bijverdienen naast je baan, doe dat dan niet achter het stuur van een motorvoertuig. Verzin iets dat je achter je pc kan doen, of ga achter de bar staan.
Toch heb ik in een keer mijn rijbewijs B behaald en rijd ik zonder problemen rond. Hoe kan dat dan ?quote:Op maandag 28 april 2025 17:36 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Je bent ongeschikt
Dat toon je met al je topics en al je reacties wel aan.
Kijk dan maar uit voor de toon van je stem!quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wel met het topic.quote:Op maandag 28 april 2025 16:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit heeft niet te maken met de OP.
Groot gelijk. Lekker doen. Laat iedereen maar lullenquote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef paardendokter het volgende:
Zorg dat je als taxichauffeur een netwerk om je heen bouwt. Bijvoorbeeld, je hebt een klant met een mooi Rolex-klokkie dat je dan wat matties appt die die man bij het uitstappen van zijn klokkie af helpen. Daar verdienen veel taxichauffeurs een extra centje mee. Het is echt een heerlijk wereldje rond die taxiboys.
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).
Fixedquote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als ik een taxi bestel is mijn verwachting niet dat ik in een naar wiet ruikende en vloekende chauffeur in een Opel Corsa Suzuki Swift eindig, biddend dat ik mijn bestemming haal.
Nou nee, iets wits in zakjes...quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.
Mijn inschatting was gebaseerd op zijn pohi, ik had verder geen idee. Dan was ik nog positief ingesteld.quote:
Uit zijn pohi:quote:Op maandag 28 april 2025 22:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mijn inschatting was gebaseerd op zijn pohi, ik had verder geen idee. Dan was ik nog positief ingesteld.
Cameratje erin en streamen, zou zomaar eens een hit kunnen zijnquote:Op maandag 28 april 2025 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Dat zullen gezellige taxiritjes worden.
Wel even je beeldscherm een kwartslag draaienquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Cameratje erin en streamen, zou zomaar eens een hit kunnen zijn
Dashcam een optie? En dan podcasts opnemen met de passagiersquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
TAXIquote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Of een fake taxi, dat er twee (dwergen) liggen te krikken op zijn achterbank.quote:Op maandag 28 april 2025 22:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nee, die gaan doorgaans in de Pilaren over de tafel .....quote:Op maandag 28 april 2025 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handgeschreven gedichten van Adriaan Roland Holst. Dat is echt een hype these days.
Het is Eeuwigelaan. Aan elkaar. Onthoud dat Blom!quote:Op maandag 28 april 2025 20:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Ze rijden af en aan op de Eeuwige Laan, hierzo in Bergen. Alleen om klanten af te zetten die iets komen brengen (en halen).
Hangt van de passagier af.quote:Op maandag 28 april 2025 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Dat zullen gezellige taxiritjes worden.
Kan wel uitdagend zijn als er dronken aggressieve passagiers zijn denk ik. Maar ja dat hoort bij dat werk.quote:Op maandag 28 april 2025 18:33 schreef sigme het volgende:
Geen betere manier om te leren autorijden dan .. autorijden.
En van mijn vrienden die taxichauffeur geweest zijn heb ik begrepen dat dat zeer leerzaam was op allerlei vlakken, en dat lijkt me best nuttig voor TS.
Ik heb echt geen medelijden met mensen die een taxi bestellen.
Tsja, met een rolex om je pols gaan rondlopen is ook niet heel erg slim. Als je daarmee wil pronken, stop hem in je binnenzak en doe hem pas om zodra je op bestemming bent (bijvoorbeeld een heel sjiek feestje met cocaïnesnuivers of zo).quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef paardendokter het volgende:
Zorg dat je als taxichauffeur een netwerk om je heen bouwt. Bijvoorbeeld, je hebt een klant met een mooi Rolex-klokkie dat je dan wat matties appt die die man bij het uitstappen van zijn klokkie af helpen. Daar verdienen veel taxichauffeurs een extra centje mee. Het is echt een heerlijk wereldje rond die taxiboys.
Er zijn eisen aan het voertuig voor taxi's, het moet onder andere een bepaalde breedte hebben. Opel corsa wordt hem denk ik niet.quote:Op maandag 28 april 2025 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Als ik een taxi bestel is mijn verwachting niet dat ik in een naar wiet ruikende en vloekende chauffeur in een Opel Corsa eindig, biddend dat ik mijn bestemming haal.
Waarom?quote:Op maandag 28 april 2025 21:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou nee, iets wits in zakjes...
On Topic: TS, beter een andere nevenklus zoeken.
Mag ik die hier dan ook delen?quote:Op maandag 28 april 2025 22:54 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Dashcam een optie? En dan podcasts opnemen met de passagiers
Van mij mogen de mensen best vingeren op de achterbank hoorquote:Op maandag 28 april 2025 23:14 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Of een fake taxi, dat er twee (dwergen) liggen te krikken op zijn achterbank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |