SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat doe ik ook met de godin, maar die heeft maar 165 pkquote:Op zondag 27 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe het soms bij inhaalacties. Even kort gas open en dan er voorbij.
Jij mag datquote:Op zondag 27 april 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Disclaimer: ik mocht dit van Dotteke
Dat zat er niet tussen. Wel een hoop andere zooi. Was een mooie dag/avond en nacht.quote:
Morguhquote:
Hey Haagsquote:
Uitgerekt in bedquote:Op zondag 27 april 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even lekker de benen gestrekt
Beidequote:Op zondag 27 april 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitgerekt in bedof een wandeling gemaakt
Dan zijn ze in ieder geval goed gestrektquote:
SLaap ze en sweet dreamsquote:
Nogal ja, straks soepel op de motorquote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn ze in ieder geval goed gestrekt
En aan het einde van de rit weer stief zijnquote:Op zondag 27 april 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogal ja, straks soepel op de motor
Grote kans wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En aan het einde van de rit weer stief zijn
Dan zou ik sparenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Ik heb vorig jaar geen cent van mijn spaarrekening nodig gehad om Californië en de Olympische Spelen te betalen, dat is het niet. Maar die twee bij elkaar opgeteld zijn de ¤5000 voorbij gegaan. Was het echt dik en dun waard, maar dat moet ik niet ieder jaar gaan doen als ik nog een beetje wil kunnen sparen. Crypto werkt ook niet echt mee.quote:
Dollarkoers is alleen maar aan het dalenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Is die oranje malloot toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
De komende jaren ga ik echt niet naar dat landquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
Vorige keer al over geschrevenquote:Op zondag 27 april 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ze-soms-meer-waard
quote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat je kan 3d printen @:dezwabber![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.quote:
Wacht, je kan wel matches krijgen?quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Nou dan krijg ik vast ook geen matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Breeze vind ik persoonlijk het fijnst. Als ik matches zou krijgen dan
Alsof je dat krijgt te zien op een foto.quote:Op zondag 27 april 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt één heel groot voordeel dat ik niet heb
quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht, je kan wel matches krijgen?
Nou weet ik stiekem wel dat mijn eerste foto gewoon ruk is, maar tegelijkertijd is het ook de beste eerste foto die ik heb
Paiq.quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.
Online speeddaten, tuurlijk bestaat datquote:
Oh dat vind ik helemaal niet zo aantrekkelijk klinken.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
voor sommige zal het vast een succes zijn
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja. Dat scheelt een hoop qua matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de foto kan je vast wel zien dat je vrouwelijk bent.
Ja dat vind ik dus echt onzin.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
daarom zou het mij ook niet trekken als optie, zo'n app..quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
Ik heb het wel geprobeerd hoor, met Paiq en pepper of zoiets. Maar het draait al heel snel uit op "wie wijst wie het eerst af". In feite kwam heel de blauwtjeskermis van de middelbare school gewoon in versneld tempo opnieuw langs. Dus ik was daar vrij snel klaar mee.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.
Goed hoor USquote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten,
1. Feestend met een biertje in de handquote:
Ja maar het is bijna onmogelijk om tegenwoordig op een andere manier iemand vinden. En nee ik heb er geen haast mee maar het zou toch wel leuk zijn op den duur.quote:Op zondag 27 april 2025 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zou het mij ook niet trekken als optie, zo'n app..
niet dat ik er ook maar enigsinds behoefte aan heb, maar dat is weer wat anders
Alternatief als in hoe ben ik ben?quote:Op zondag 27 april 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Feestend met een biertje in de hand
2. Vijf lagen make-up
3. Alternatieve types
Zomaar drie dingen die voor mij eigenlijk al zo goed als genoeg zijn om verder te gaan.
uitgaan is toch nog steeds een ding?quote:Op zondag 27 april 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is bijna onmogelijk om tegenwoordig op een andere manier iemand vinden. En nee ik heb er geen haast mee maar het zou toch wel leuk zijn op den duur.
Samen Op Zolder.quote:Op zondag 27 april 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tv-programma 'introvert zoekt introvert'
Want dat is het ook gewoon.
Maar jij bent liefquote:
Ieder z'n ding.quote:
Dat is van alle tijdenquote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
En je hebt echt geen idee wat voor types er soms voorbij komen
Blijkbaar wel. Wij zijn verstandiger geworden.quote:
Ik zat meer aan alternatief te denken qua kleding en muziek.quote:
Kan je toch nog steeds lief zijn?quote:Op zondag 27 april 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat meer aan alternatief te denken qua kleding en muziek.
Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.quote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds lief zijn?
Nee, die ene keer is niet heel representatief neequote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.
en dan?quote:Op zondag 27 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop nog maar 9 nachtjes slapen
Your mileage may vary!quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.quote:
Hier geloof ik je ook wel weer in ja.quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoeltquote:Op zondag 27 april 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Haar lengte:
30cm groter
Zouden vrouwen van 2,20m bestaan?
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Een TV-programma.quote:Op zondag 27 april 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tv-programma 'introvert zoekt introvert'
Want dat is het ook gewoon.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.
Maar you do you.
Een gratis huis in deze economie? Sign me up.quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
en als de introvert al een huis heeft?quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
een leefkelder, een leefzolderquote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat dan naar een ander koppel.quote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Is alleen voor mensen die zich opgeven voor het programmaquote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Bedoel je niet FOK!stok?quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?
Gaat er meer op dat dat mij één van de honderden maakt, dus de speld in de hooiberg.quote:Op zondag 27 april 2025 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is geen concurrentie, ze zijn gewoon vervelend. Op die betaalde werd je automatisch gematcht met mensen met vergelijkbare leeftijd, interesses, opleidingsniveau en inkomen, dat scheelde echt heel wat tijd en energie. En waren best goede matches eigenlijk.
Ik heb altijd basic gehad dacht ik.quote:Op zondag 27 april 2025 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
HET ADDERTJE
@:TheStigsDutchCousin
Oh nou laat maar dan.quote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
Dit klopt wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Als je al een beetje normaal een gesprek op gang kan houden dan kom je al vrij snel uit die hooiberg.
en vrouwen niet zien als prooi waar je als eerste bij moet zijn want anders heeft de concurrentie de klauwen er al in zittenquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg niet eens matchesquote:Op zondag 27 april 2025 12:57 schreef Elvi het volgende:
Die kunnen z'n pohi zien.quote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
En kat en een muis, vind het wel een leuke combiquote:Op zondag 27 april 2025 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar NatteKat is er geen dame of fok voor je?
Misschien is er een dame die ook geobserveerd is door de temperatuur in huis. Je weet het nietquote:
Ja als een man meteen over zijn "meest duistere fantasie" of "bitcoins" gaat praten dan haken de meesten wel af.quote:
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens matches
Maar als ik al moedeloos wordt van al die Instagram modepoppetjes die 80% van de profielen vormen, kan ik me voorstellen dat het andersom nog een tandje erger is.
Schitterend.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En kat en een muis, vind het wel een leuke combi
denken we dan aan honderden of duizenden?quote:Op zondag 27 april 2025 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schitterend.
Denk dat natte het 1 week volhoudt en dat hij daarna verdwijnt net zoals alle andere
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijnquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
denken we dan aan honderden of duizenden?
Stiekem willen alle mannen wel een coole robot.quote:Op zondag 27 april 2025 13:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat zijn bots. Maar dat is ook wel wat de gemiddelde man wil.
new meaning to the term bodycountquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel missende mannen er zijn
Dat komt omdat zij wel begrijpend kunnen lezenquote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, als na een vakantie boeken je rekening al leeg is
Zou wel handig zijn als die robot ook het huishouden kan doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem willen alle mannen wel een coole robot.
Alle exen die nog leven konden of nog vluchten of waren gewoon leuke personenquote:
Heb ik de robotstofzuiger al voor. Maar dat ding is zo dom dat ie zichzelf laatst opgesloten heeft in m'n slaapkamerquote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als die robot ook het huishouden kan doen natuurlijk.
ja daar maakt nk geen kans op iddquote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alle exen die nog leven konden of nog vluchten of waren gewoon leuke personen
quote:Op zondag 27 april 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij wel begrijpend kunnen lezen
quote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Mijn spaarrekening was ook leeg toen ik die Californiëreis boekte, dus ik had ook geen keus
Daarvoor zei ik nog dat ik die vakantie niet met mijn spaargeld betaald hebquote:
Gefeliciteerd/squote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor zei ik nog dat ik die vakantie niet met mijn spaargeld betaald heb
Ergo: ik verdien genoeg om niet lang te hoeven sparen voor zulke vakanties.
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komenquote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach het valt ook wel mee hoor. Heb zelf best wat dates gehad die gewoon leuk warenquote:Op zondag 27 april 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
als ik dit allemaal zo lees is het maar goed dat ik mij er nooit aan ga wagen
Heb ik ook al een verklaring voor gegeven.quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komen
Dat je moet sparen voor een vakantie is al genoeg voor een echte golddigger om geen interesse te hebben natuurlijk. Niet dat je verder zo iemand zou moeten willen, lijkt me een helquote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
absoluut.quote:
vast.. maar als ik dan hoor over bots en matches, nee dan pas ik daar totaal niet bij..quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het valt ook wel mee hoor. Heb zelf best wat dates gehad die gewoon leuk waren
Het hoeft ook niet natuurlijk. Maar wilde maar even aangeven dat het ook niet allemaal kommer en kwel isquote:Op zondag 27 april 2025 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vast.. maar als ik dan hoor over bots en matches, nee dan pas ik daar totaal niet bij..
sowieso is wildvreemden ontmoeten een redelijke no-go voor mij tenzij het perse moet
oh, die zou ik zeker niet aantrekken dan, ik moet uberhaupt mn best doen om te sparenquote:Op zondag 27 april 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je moet sparen voor een vakantie is al genoeg voor een echte golddigger om geen interesse te hebben natuurlijk. Niet dat je verder zo iemand zou moeten willen, lijkt me een hel
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?quote:Op zondag 27 april 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel een geheel lege spaarrekening. dus geen golddiggers die daar op af komen
FOK!quote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?
FOK! blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke datingsite moet je je spaarrekening opgeven?
quote:
Ja das wel zo maar ontmoet dan toch niet de juiste mensen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je best veel onderneemt daar en dus veel mensen ontmoet voor mijn gevoel
Die is naar Bangkok verhuisd. Tenminste in Japan heb ik hem niet gezien :pquote:Op zondag 27 april 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is je sweaty stalker in Thailand uit beeld?
Ja. Geinig ontwerp.quote:Op zondag 27 april 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is naar Bangkok verhuisd. Tenminste in Japan heb ik hem niet gezien :p
Had je dat filmpje van die 3d fans gezien
Kun je tegenwoordig net een half kopje thee van kopenquote:Op zondag 27 april 2025 13:16 schreef Elvi het volgende:
Ik vond het wel altijd heel grappig dat sommige mannen dachten dat elke vrouw een golddigger was die achter hun geld aan zat en zat die vent gewoon in de bijstandnaar welke gold moeten we diggen
Die 3,10 op je rekening?
Dat is wel een mooie voldoende ja.quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer moeten we je taggen, als het weer 7/10 is of hoger?
Ohja whaha. Ik kreeg altijd "je bent toch een dikke kuthoer" ja maar toch likete je al m'n foto's en vertelde je me binnen 5 minuten al wat je allemaal met me wilde doen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig net een half kopje thee van kopen![]()
Ik vond het grappig triest dat als je zegt geen interesse te hebben of niet binnen een dag reageert, je een "kuthoer" bent
waarom is het nu maar een zesje?quote:Op zondag 27 april 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie voldoende ja.
Ja dat zie je op kakhiel langskomen en ik vraag me af of dat dan in scène is gezet ofzo. Dan laat zij subtiel weten dat er geen klik is, hij dramt door, zij wordt duidelijker en dan is ze een domme kut en kan hij veel andere en mooiere meiden krijgen. Wat voor arme stakker weten zulke kerels uiteindelijk te strikken?quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het grappig triest dat als je zegt geen interesse te hebben of niet binnen een dag reageert, je een "kuthoer" bent
Ik ben helemaal niet op zoek.quote:Op zondag 27 april 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut.
lezen hoe mensen op zoek zijn naar dates is vermakelijk
Allemaal duivels.quote:Op zondag 27 april 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het 7/10 @:cherrylips
Geitjes gras aan het voerenZe staan lekker te smekken.
[ afbeelding ]
Wel een goede filter. Mensen voor wie die telefoon is vastgegroeid aan hun hand word je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 27 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je steeds direct terug moet appen. Als je iemand echt echt leuk vindt dan app je vanzelf wel sneller terug, maar die kerels verwachten dat je ook met hem appt als je in een restaurant zit of op een verjaardag. Niet iedereen heeft die telefoon steeds in z'n klauwen.
jij bent ook niet de enige die het over datingsapps hadquote:
daar zijn vrouwen ook goed in...quote:Op zondag 27 april 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je steeds direct terug moet appen. Als je iemand echt echt leuk vindt dan app je vanzelf wel sneller terug, maar die kerels verwachten dat je ook met hem appt als je in een restaurant zit of op een verjaardag. Niet iedereen heeft die telefoon steeds in z'n klauwen.
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.quote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zie je op kakhiel langskomen en ik vraag me af of dat dan in scène is gezet ofzo. Dan laat zij subtiel weten dat er geen klik is, hij dramt door, zij wordt duidelijker en dan is ze een domme kut en kan hij veel andere en mooiere meiden krijgen. Wat voor arme stakker weten zulke kerels uiteindelijk te strikken?
staat genoteerdquote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
Jawel?quote:Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent ook niet de enige die het over datingsapps had
Als iemand interesse heeft in je maakt diegene wel tijd om te reageren is i.i.g mijn ervaring, maar zelfs dan moet je niks verwachten of je verwachtingspatroon naar beneden gooien.quote:Op zondag 27 april 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.quote:Op zondag 27 april 2025 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld regelmatig voorkomen, maar ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat chats op dat soort sites allemaal gecreëerd zijn voor dat soort sites.
maar niet de enige die er over sprakquote:
Iedereen is man!quote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel benquote:Op zondag 27 april 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rule no 1. There are no women on the internet.
Een muis natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Een entiteit om te vrezen.quote:Op zondag 27 april 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmmm oke. Ga ik mij afvragen wat ik dan wel ben
Okequote:Op zondag 27 april 2025 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet de enige die er over sprak
en nee ik had het dus niet over jou.
quote:
Met deze antwoorden kan ik levenquote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja graag een herinnering vanavond dat ik lakens weer op mijn bed doe
ik ga het niet vertellenquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
en waarom is het alweer 14:00 geweest, wat is dat voor slechte grap
Komt door de klokquote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
Echt he.quote:Op zondag 27 april 2025 14:02 schreef mschol het volgende:
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DANquote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt he.
Tijd vliegt. Gisteren leek de tijd niet voorbij te gaan, nu kuch je 2 keer en is't laat.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
STOP IN GODSNAAM MET KUCHEN DAN
We gaan er allemaal aan zo!
quote:
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?quote:Op zondag 27 april 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:recce ik was weer met zo'n ppropeller vliegtuig gevlogen gisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.quote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber. Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kanquote:Op zondag 27 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dezwabber Tweede laag stuc gedaan vanochtend, want het was zo hard als maar kan. Nu al droog en geschuurd. Je voelt geen verschil meer met de muur. Benieuwd als morgenavond de verf er op gaat of er nog iets van terug te zien is
ja een beetje maar vond het niet storendquote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede filmpjes! Maakt die propeller veel lawaai?
wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend de andere helft van de tredes gedaan bij de trap, zal blij zijn als ik morgen weer normaal de trap op en af kan
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een beetje maar vond het niet storend
Jaja 180 korrel papier op de vlakspaan getapet, want waarom dure spullen kopen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Geschuurd zelfs al. Zal wel goedkomen dan.
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezetquote:
zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 27 april 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je 'm de volgende keer vervangen door die 3D-geprinte fans? Dat is vrolijker!
zo zoquote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
Zit de trapleuning aan de goede kant?quote:Op zondag 27 april 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een trapleuning gemonteerd en de tredes in een verse laag parketlak gezet
goede vraagquote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de trapleuning aan de goede kant?
Jaquote:
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur borenquote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de trapleuning aan de goede kant?
ik reken het goedquote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur boren
Wat is daar raar aanquote:
preciesquote:Op zondag 27 april 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is tenslotte een trapleuning en geen muurleuning.
je ziet toch wel een mooie glans?quote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaDie trapleuning heeft wel 11,5 jaar geduurd, maar dat terzijde
Die tredes lakken was gewoon weer eens nodig, jammer alleen dat je er amper iets van ziet omdat het transparante lak is
quote:Op zondag 27 april 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op de tredes geschroefd, scheelde in de muur boren
Hopen dat 't gewoon uit te praten valt waar 't ook over gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Volgende week komt mijn bovenbuurvrouw langs waar ik soort van gezeik mee heb nu (waar ik mee naar Electric Callboy zou gaan). Denk dat het wel goed komt.
Ja hoop ik ook. Maar heb wel gezegd dat we in het echt moeten praten en niet via de app want dat werkt niet.quote:Op zondag 27 april 2025 14:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hopen dat 't gewoon uit te praten valt waar 't ook over gaat.
3 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsWat doet die paal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is zo ongelofelijk vlak altijd. Je vult toch de intonatie van de tekst in voor een anderquote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. Maar heb wel gezegd dat we in het echt moeten praten en niet via de app want dat werkt niet.
Matte glans, maar die zie je alleen als het donker is en de lamp aanstaatquote:
Geen idee, die stond er al, misschien dat die vroeger door liep naar boven en de zijkant dicht was en er een deur voor de trap zat?quote:
staanquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 zelfsah hmm ja okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die correlatie ontgaat mijquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandigquote:
Gewoon ductape pakkenquote:Op zondag 27 april 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de pleisters zijn op, dus ik ga terug in bed liggen
Leuk voor buitenquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel pleisters, want ik ben sterk onhandig
Duhquote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en naar de winkel gaan om nieuwe te halen is minder goed idee dan nu voortaan je hele leven op bed door te brengen?
Het is heerlijk wandelweer, perfecte temperatuur, zonnig en een licht briesjequote:Op zondag 27 april 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt afgrijselijk mooi weer buiten. Blauwe lucht met wat decoratieve wolkjes, zon, paardjes in de wei, bloempjes in de berm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 27 april 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Even eeuhm ... Apeldoorn bellen?quote:
In Apeldoorn woedt zondagmiddag een grote brand bij een verhuisbedrijf aan de 1e Wormenseweg. De vlammen slaan uit het dak van de bedrijfshallen. Het bedrijf ligt in een woonwijk.
https://www.nu.nl/binnenl(...)inder-door-rook.html
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.Waarschijnlijk krijgt die camera al kortsluiting bij 2 druppeltjes waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
nee helemaal niet maar ben zo moequote:
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?quote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag bij Beekse Bergen op Safari geweest
Mijn buurvrouw heeft een camera opgehangen omdat er dus iemand in onze schuur komt om fietsen te jatten maar dit lijkt me heel makkelijk te saboteren als je wil.Sommige mensen zouden een klusverbod moeten krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aapquote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh welke beestjes heb je allemaal gezien?
Welke heb je allemaal meegenomen?quote:Op zondag 27 april 2025 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanalles. Rode panda, poema, leeuw, panter, olifant, giraffe, ijsvogel, zebra, aap
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteelquote:Op zondag 27 april 2025 15:33 schreef Haags het volgende:
Bohhh ik heb geslapen dames en heren. Koekoek
Denk alleen dat ik vanavond onmogelijk in slaap val
Ik had juist te weinig geslapen. Iets te diep doorgehaald vannachtquote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteel
Krijg ik als ik te veel heb geslapen.
Ik moet dat ook nog doenquote:Op zondag 27 april 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Zoveel onkruid.Nog best zwoegen in de zon zo. Volgende keer als het zulk mooi weer is wat vroeger op de dag gaan.
geen kaas?quote:Op zondag 27 april 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zag ik net vlinder in de AH, enige dat ze kocht was 10 pakken chocomel en een zakje borrelnoten @:ettovanbelgie
quote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik voel me echt belabberd momenteel
Krijg ik als ik te veel heb geslapen.
De ziekenhuizen gaven zelf al aan dat koningsdag drukker is voor zequote:
Daarom koningsdag verbieden.quote:Op zondag 27 april 2025 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
De ziekenhuizen gaven zelf al aan dat koningsdag drukker is voor ze
Beter bij de oorzaak aanpakken en daarom avondklok voor mannenquote:
Neenee, in Nederland pakken we alleen maar het symptoom aan. Dus vuurwerk verbieden, en koningsdag verbieden.quote:Op zondag 27 april 2025 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter bij de oorzaak aanpakken en daarom avondklok voor mannen
Ah dus je erkent dat mannen het probleem zijnquote:Op zondag 27 april 2025 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neenee, in Nederland pakken we alleen maar het symptoom aan. Dus vuurwerk verbieden, en koningsdag verbieden.
Vraag even of die blonde muis nog ergens hulp bij nodig heeft.quote:Op zondag 27 april 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
gratis curly fries
dure arachideolie
maar kan iig weer frituren
nu bouwmarkt voor verf en toebehoren
Nee, ik redeneer enkel vanuit jouw standpunt.quote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus je erkent dat mannen het probleem zijn
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt prachtig. De meeste grote havens in de VS zijn momenteel praktisch leeg schijnbaar. Havens waar normaal 60 containerschepen per dag aanmeren zien er nu maar een handjevol.
We zijn er nog niet, maar dat land gaat echt gigantisch naar de tering op de korte termijn als dat zo door gaat
Ik heb binnenkort alleen nog iets van een tafelzaag oid nodigquote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag even of die blonde muis nog ergens hulp bij nodig heeft.
Ja. Maar wij KUNNEN voor onszelf zorgen. Even een kwestie van DOEN.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze een groot deel van de wereld mee het ravijn in nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |