Dan zou ik sparenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Ik heb vorig jaar geen cent van mijn spaarrekening nodig gehad om Californië en de Olympische Spelen te betalen, dat is het niet. Maar die twee bij elkaar opgeteld zijn de ¤5000 voorbij gegaan. Was het echt dik en dun waard, maar dat moet ik niet ieder jaar gaan doen als ik nog een beetje wil kunnen sparen. Crypto werkt ook niet echt mee.quote:
Dollarkoers is alleen maar aan het dalenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Is die oranje malloot toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
De komende jaren ga ik echt niet naar dat landquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
Vorige keer al over geschrevenquote:Op zondag 27 april 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ze-soms-meer-waard
quote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat je kan 3d printen @:dezwabber![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.quote:
Wacht, je kan wel matches krijgen?quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Nou dan krijg ik vast ook geen matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Breeze vind ik persoonlijk het fijnst. Als ik matches zou krijgen dan
Alsof je dat krijgt te zien op een foto.quote:Op zondag 27 april 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt één heel groot voordeel dat ik niet heb
quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht, je kan wel matches krijgen?
Nou weet ik stiekem wel dat mijn eerste foto gewoon ruk is, maar tegelijkertijd is het ook de beste eerste foto die ik heb
Paiq.quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.
Online speeddaten, tuurlijk bestaat datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |