SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat doe ik ook met de godin, maar die heeft maar 165 pkquote:Op zondag 27 april 2025 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe het soms bij inhaalacties. Even kort gas open en dan er voorbij.
Jij mag datquote:Op zondag 27 april 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Disclaimer: ik mocht dit van Dotteke
Dat zat er niet tussen. Wel een hoop andere zooi. Was een mooie dag/avond en nacht.quote:
Morguhquote:
Hey Haagsquote:
Uitgerekt in bedquote:Op zondag 27 april 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even lekker de benen gestrekt
Beidequote:Op zondag 27 april 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitgerekt in bedof een wandeling gemaakt
Dan zijn ze in ieder geval goed gestrektquote:
SLaap ze en sweet dreamsquote:
Nogal ja, straks soepel op de motorquote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn ze in ieder geval goed gestrekt
En aan het einde van de rit weer stief zijnquote:Op zondag 27 april 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nogal ja, straks soepel op de motor
Grote kans wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En aan het einde van de rit weer stief zijn
Dan zou ik sparenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Ik heb vorig jaar geen cent van mijn spaarrekening nodig gehad om Californië en de Olympische Spelen te betalen, dat is het niet. Maar die twee bij elkaar opgeteld zijn de ¤5000 voorbij gegaan. Was het echt dik en dun waard, maar dat moet ik niet ieder jaar gaan doen als ik nog een beetje wil kunnen sparen. Crypto werkt ook niet echt mee.quote:
Dollarkoers is alleen maar aan het dalenquote:Op zondag 27 april 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
De reisorganisatie van mijn Californië vakantie van vorig jaar is wel lekker bezig met hun e-mail marketing.
Het erge is dat het nog werkt ook om dat stuk in mijn bovenkamer te triggeren om vakantie te willen. Maar na vorig jaar moet ik echt even op de centen letten
Is die oranje malloot toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
De komende jaren ga ik echt niet naar dat landquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
Vorige keer al over geschrevenquote:Op zondag 27 april 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ze-soms-meer-waard
quote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat je kan 3d printen @:dezwabber![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.quote:
Wacht, je kan wel matches krijgen?quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Nou dan krijg ik vast ook geen matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Breeze vind ik persoonlijk het fijnst. Als ik matches zou krijgen dan
Alsof je dat krijgt te zien op een foto.quote:Op zondag 27 april 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt één heel groot voordeel dat ik niet heb
quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht, je kan wel matches krijgen?
Nou weet ik stiekem wel dat mijn eerste foto gewoon ruk is, maar tegelijkertijd is het ook de beste eerste foto die ik heb
Paiq.quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.
Online speeddaten, tuurlijk bestaat datquote:
Oh dat vind ik helemaal niet zo aantrekkelijk klinken.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
voor sommige zal het vast een succes zijn
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja. Dat scheelt een hoop qua matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de foto kan je vast wel zien dat je vrouwelijk bent.
Ja dat vind ik dus echt onzin.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
daarom zou het mij ook niet trekken als optie, zo'n app..quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
Ik heb het wel geprobeerd hoor, met Paiq en pepper of zoiets. Maar het draait al heel snel uit op "wie wijst wie het eerst af". In feite kwam heel de blauwtjeskermis van de middelbare school gewoon in versneld tempo opnieuw langs. Dus ik was daar vrij snel klaar mee.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.
Goed hoor USquote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten,
1. Feestend met een biertje in de handquote:
Ja maar het is bijna onmogelijk om tegenwoordig op een andere manier iemand vinden. En nee ik heb er geen haast mee maar het zou toch wel leuk zijn op den duur.quote:Op zondag 27 april 2025 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom zou het mij ook niet trekken als optie, zo'n app..
niet dat ik er ook maar enigsinds behoefte aan heb, maar dat is weer wat anders
Alternatief als in hoe ben ik ben?quote:Op zondag 27 april 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Feestend met een biertje in de hand
2. Vijf lagen make-up
3. Alternatieve types
Zomaar drie dingen die voor mij eigenlijk al zo goed als genoeg zijn om verder te gaan.
uitgaan is toch nog steeds een ding?quote:Op zondag 27 april 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is bijna onmogelijk om tegenwoordig op een andere manier iemand vinden. En nee ik heb er geen haast mee maar het zou toch wel leuk zijn op den duur.
Samen Op Zolder.quote:Op zondag 27 april 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tv-programma 'introvert zoekt introvert'
Want dat is het ook gewoon.
Maar jij bent liefquote:
Ieder z'n ding.quote:
Dat is van alle tijdenquote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
En je hebt echt geen idee wat voor types er soms voorbij komen
Blijkbaar wel. Wij zijn verstandiger geworden.quote:
Ik zat meer aan alternatief te denken qua kleding en muziek.quote:
Kan je toch nog steeds lief zijn?quote:Op zondag 27 april 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zat meer aan alternatief te denken qua kleding en muziek.
Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.quote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds lief zijn?
Nee, die ene keer is niet heel representatief neequote:Op zondag 27 april 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn maar ook zeker niet. Je kent mij niet in het echt.
en dan?quote:Op zondag 27 april 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Whoop whoop nog maar 9 nachtjes slapen
Your mileage may vary!quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.quote:
Hier geloof ik je ook wel weer in ja.quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Je wil zeggen dat ik daar minder concurrentie van low life's heb?quote:Op zondag 27 april 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen de betaalde opties vond ik enigszins de moeite waard. Ben je gelijk de meeste low life's kwijt.
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoeltquote:Op zondag 27 april 2025 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Haar lengte:
30cm groter
Zouden vrouwen van 2,20m bestaan?
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.quote:Op zondag 27 april 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Paiq klinkt best interessant, misschien ook maar eens aan beginnen
Een TV-programma.quote:Op zondag 27 april 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tv-programma 'introvert zoekt introvert'
Want dat is het ook gewoon.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op Paiq en OkCupid ben ik de meeste verdorven mannen tegengekomen die me eigenlijk hebben zien afzien van het hele datingapp gebeuren.
Maar you do you.
Een gratis huis in deze economie? Sign me up.quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
en als de introvert al een huis heeft?quote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ze beter gewoon een introvert kunnen koppelen aan iemand en gewoon zeggen: hier heb je een huis. Succes ermee
een leefkelder, een leefzolderquote:Op zondag 27 april 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat dan naar een ander koppel.quote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Is alleen voor mensen die zich opgeven voor het programmaquote:Op zondag 27 april 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en als de introvert al een huis heeft?
Bedoel je niet FOK!stok?quote:Op zondag 27 april 2025 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar FOK!penis bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |