Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaatquote:Op zondag 27 april 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar die wil wel weer mee achterop. Maar ze moet nog een pak hebben. Ze heeft alleen schoenen op dit moment.
quote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaat
Nou, best prijzig en volgend jaar komt er een nieuwe motorquote:Op zondag 27 april 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, dan zou je ook langere ritten met overnachting kunnen maken samen.
Een pak is zo gekocht.
Ja tuurlijk kan het, maar of het aan te raden is is een tweedequote:Op zondag 27 april 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaatjes genoeg gezien dat het wel kan
bbrrrquote:Op zondag 27 april 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje frips aan de bips als je met alleen schoenen aan op de motor gaat
Poesquote:
Dat vooralquote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het, maar of het aan te raden is is een tweede
Een nieuwe motor is ook prijzigquote:Op zondag 27 april 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, best prijzig en volgend jaar komt er een nieuwe motor
Volgende week proefrit maken
quote:
Jaquote:Op zondag 27 april 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een nieuwe motor is ook prijzig![]()
Maar leuk, een nieuwe motor. Weet je al welke?
Even gegoogled. Mooie motor trouwens nooit geweten dat die zo duur zijn.quote:
Vroeger wilde ik die ook, maar heb niet eens een motorrijbewijsquote:Op zondag 27 april 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Suzuki Hayabusa
Hij is alleen erg exclusief, er rijden er in Nederland maar 20 rond dacht ik. En ik koop hem nieuw bij de dealer, volgend jaar. Ga alleen eerst proefrijden om te zien of het iets is. Ook al is het mijn droommotor, ik moet er wel goed op passen
Ja, prachtig ding. 3e generatie inmiddels. Toen de 1e generatie hier kwam werden er Kamervragen gesteld want hij kon 300+ en was gewoon in de winkel te koopquote:Op zondag 27 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gegoogled. Mooie motor trouwens nooit geweten dat die zo duur zijn.
Wel exclusief dat er maar zo weinig rijden in Nedeland
Geen behoefte om te gaan halen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik die ook, maar heb niet eens een motorrijbewijs
Heb je hier in Nederland ook niet veel aan. Nergens kan je zo hard rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, prachtig ding. 3e generatie inmiddels. Toen de 1e generatie hier kwam werden er Kamervragen gesteld want hij kon 300+ en was gewoon in de winkel te koop
Behalve dan op elke snelweg die we hebben.quote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hier in Nederland ook niet veel aan. Nergens kan je zo hard rijden.
Nee mij te gevaarlijkquote:Op zondag 27 april 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen behoefte om te gaan halen?
Kunnen wel, mogen is een ander verhaalquote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hardquote:Op zondag 27 april 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Behalve dan op elke snelweg die we hebben.
Is ook zo. Vind het een mooie fiets. En je kan via instellingen zelf bepalen hoeveel vermogen je uit het blok haalt.quote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde welquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op zondag 27 april 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hard
Jip typte het weer eens verkeerdquote:
Ik doe het soms bij inhaalacties. Even kort gas open en dan er voorbij.quote:Op zondag 27 april 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen Nergens mag je zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |