Is die oranje malloot toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
De komende jaren ga ik echt niet naar dat landquote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dollarkoers is alleen maar aan het dalen
Vorige keer al over geschrevenquote:Op zondag 27 april 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ze-soms-meer-waard
quote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou wat je kan 3d printen @:dezwabber![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.quote:
Wacht, je kan wel matches krijgen?quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er mijn vriendin door leren kennen en ook kortstondige dates mee gehad, dus ja denk ik.
Nou dan krijg ik vast ook geen matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Breeze vind ik persoonlijk het fijnst. Als ik matches zou krijgen dan
Alsof je dat krijgt te zien op een foto.quote:Op zondag 27 april 2025 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt één heel groot voordeel dat ik niet heb
quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht, je kan wel matches krijgen?
Nou weet ik stiekem wel dat mijn eerste foto gewoon ruk is, maar tegelijkertijd is het ook de beste eerste foto die ik heb
Paiq.quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja noem dan ook even een naam van al die 100 apps die er zijn.
Online speeddaten, tuurlijk bestaat datquote:
Oh dat vind ik helemaal niet zo aantrekkelijk klinken.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.quote:Op zondag 27 april 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
voor sommige zal het vast een succes zijn
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.quote:Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online speeddaten, tuurlijk bestaat dat
* Nattekat is geinteresseerd
Ja. Dat scheelt een hoop qua matches.quote:Op zondag 27 april 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de foto kan je vast wel zien dat je vrouwelijk bent.
Ja dat vind ik dus echt onzin.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
daarom zou het mij ook niet trekken als optie, zo'n app..quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
Ik heb het wel geprobeerd hoor, met Paiq en pepper of zoiets. Maar het draait al heel snel uit op "wie wijst wie het eerst af". In feite kwam heel de blauwtjeskermis van de middelbare school gewoon in versneld tempo opnieuw langs. Dus ik was daar vrij snel klaar mee.quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een blauwe maandag Tinder uitgeprobeerd en daar heb ik uiteindelijk een vriend aan overgehouden maar ja ik ben niet zo'n groot fan van mensen meteen keuren op uiterlijk.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Enige wat matig is is dat je de foto's niet kan zien.
Ik kan van heel veel profielen al aan de hand van één foto heel goed de persoonlijkheid inschatten, dat stuk mis je dan wel. En immer fatties eruit filteren, ik ben trots fatshamer
quote:Op zondag 27 april 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Best leuk, eerst kletsen eer je de foto's ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop