Oh ja oeps bedankt weggehaaldquote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is geen Eerste Paasdag meer @:GGMM
En feestdagen tussen haakjes zetten in een topic in VBL is géén VBL-cultuur.
Ik was zo in de war toen ik dat las dat ik even bij moest komen.quote:
Dit is gewoon het Jordy Clasie-effect.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maarten Martens fraudeert maar door.
Niet als het AZ is.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de nummer 8 of 9 nog wel dat Conference League ticket pakken. Dat zou een strop zijn voor de polonaise.
De redactie sport heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En een team met iemand die luistert naar de naam 'Mexx' is sowieso vervloekt.
@Cocoquote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de nummer 8 of 9 nog wel dat Conference League ticket pakken. Dat zou een strop zijn voor de polonaise.
Geldig argument. Ik bedoelde eigenlijk dat Twente of AZ dat ticket niet pakt.quote:
Begrepen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldig argument. Ik bedoelde eigenlijk dat Twente of AZ dat ticket niet pakt.
Wehkampgodenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En een team met iemand die luistert naar de naam 'Mexx' is sowieso vervloekt.
Europees seizoen was prima tot goed.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ heeft wel een heel pijnlijk seizoen zo.
Ach troost je Feyenoord heeft ook een kutseizoen, alleen nu lijkt het nog wat omdat ze 6e stonden lolquote:Op donderdag 24 april 2025 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Europees seizoen was prima tot goed.
AZ kan zich toch sparen tot aan de plee offsquote:Op donderdag 24 april 2025 20:41 schreef GGMM het volgende:
1-1
Eigenlijk koopt AZ daar alsnog niets voor
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakstenen op Latte Opschuimmelk-reclames.
Koffie is alleen koffie als het zwart gedronken wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
We leven in een raar land.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het Eredivisieprogramma zo raar eigenlijk
Zwart is voor rokers.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
Dat deed je voorheen wel. Dus mijn stelling staat nog helaas.quote:
Ik zal je dan maar een review geven van de rotsen op de Azoren.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat deed je voorheen wel. Dus mijn stelling staat nog helaas.
Stijn nietquote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik GGMM ineens een stuk minder serieus.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een cappuccino op z'n tijd niet waarderenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een goeie jongen.quote:
wtf jij wist niet dat ik vroeger gerookt heb?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik GGMM ineens een stuk minder serieus.
Laat mij met rustquote:Op donderdag 24 april 2025 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Koffie is alleen koffie als het zwart gedronken wordt.
Juiste terminologie is belangrijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij met rust
Het is allebei lekker (zwarte koffie, of koffie met melk). Zodra er vanille of matcha ofzo in zit is het suikersap.
Komt dit niet meer goed?quote:
Matchaquote:Op donderdag 24 april 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij met rust
Het is allebei lekker (zwarte koffie, of koffie met melk). Zodra er vanille of matcha ofzo in zit is het suikersap.
Die gaat zelf ook te laat komen morgen.quote:
Provinciaal gespotquote:
Groen poeder wat er uit ziet als gemalen mdma, vooral populair bij Gen Z’s.quote:
Als Ajax maar op 11 mei kampioen wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord gaat Ajax WEER kampioen maken.
En nog belangrijker: niet te zuipen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groen poeder wat er uit ziet als gemalen mdma, vooral populair bij Gen Z’s.
En Boscagli.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Tillman doet niet mee, dan krijg je dit.
Je gooit me toch geen tweede keer van de berg?quote:
Nee, dat beperk ik tot één keer per dagquote:Op donderdag 24 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je gooit me toch geen tweede keer van de berg?
Mijn vriendin doet het wel eens in haar Chai Latte met soja melk.quote:
Niet voor iedere verminkte kop koffie één?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat beperk ik tot één keer per dag
gescoortquote:Op donderdag 24 april 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
in de eerste minuut gescoort zie ik
is 020 kampioen als de gloeilampen vandaag verliezen
Lees het artikel goed door zou ik zeggen!quote:Op donderdag 24 april 2025 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Marc van Hintum wordt de nieuwe TD van Go Ahead? Opmerkelijk. (Dit lees ik net)
Nee. Als Ajax zondag wint, is daarna elk puntverlies van PSV dodelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
in de eerste minuut gescoort zie ik
is 020 kampioen als de gloeilampen vandaag verliezen
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee. Als Ajax zondag wint, is daarna elk puntverlies van PSV dodelijk.
(Ik vergeef je spelling van 'gescoort')
Waarom?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
wowquote:Op donderdag 24 april 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord verdedigden ze ook al zo goed.quote:
Dat is toch al gebeurd?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:16 schreef Coco het volgende:
Nu mag er een plaatje van Ed de Goeij geplaatst worden.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Om te vieren dat het gelukt is hier een foto van Ed
quote:
oke sorryquote:Op donderdag 24 april 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn wel genoeg plaatjes van Ed de Goeij geplaatst.
Zullen we ons weer met de wedstrijd bezighouden?
Maar, waarom ging hij bij de vrije trap van Branco naar de hoek als een vliegangstige naar de gate, traag en met zichtbare tegenzin?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Om te vieren dat het gelukt is hier een foto van Ed
Zijn die feiten net zo snel als Embappie?quote:
Ed zou tegenwoordig een gamer geweest zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog één dan speciaal voor Coco
Oei.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn wel genoeg plaatjes van Ed de Goeij geplaatst.
Zullen we ons weer met de wedstrijd bezighouden?
Ik ben nog aan het eten, maar heb ook een glas water.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Goed, ontopic.
Wat drinken jullie bij deze 1-1?
Ik zet over niet al te lange tijd een kopje theequote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Goed, ontopic.
Water.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Goed, ontopic.
Een alcoholvrije Weihenstephaner.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Goed, ontopic.
Weet je al welke smaak je zal nemen?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet over niet al te lange tijd een kopje thee
Goede vraag.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je al welke smaak je zal nemen?
Vast geen matchaquote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Geroosterde kurkuma met een vleugje rabarber?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet over niet al te lange tijd een kopje thee
Jij zou een goeie moderator zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal het maar door de vingers zien.
Ja, je snijdt hier een lastig onderwerp aanquote:Op donderdag 24 april 2025 21:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kanonquote:Op donderdag 24 april 2025 21:18 schreef Coco het volgende:
Goed, ontopic.
De Boni, wat obscuurquote:Op donderdag 24 april 2025 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je snijdt hier een lastig onderwerp aan
M'n thee was op gisteravond en nu kwam ik vandaag te laat thuis om naar de AH te gaan. De Boni zat wel op de weg maar daar hadden ze alleen huismerk godverdomme en geen PUKKA thee die ik veel lekkerder vind
Luuk de Jong zal wel ziedend zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen wetenschappelijk overtuigend bewijs.
Gohquote:Op donderdag 24 april 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Luuk de Jong zal wel ziedend zijn.
Die man heet Unnerstall.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed getimed door Unnerstahl.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 april 2025 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren.
Nee incompetentquote:Op donderdag 24 april 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Bewussie, kan je gewoon rood voor geven.
Mwah, daar was de tackle niet buitensporig genoeg voorquote:Op donderdag 24 april 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Bewussie, kan je gewoon rood voor geven.
Makkelie zal blij zijn dat zijn portret hier geplaatst wordtquote:
Gele of rode?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een paar aan Oekraine geven @:Don_Trump
Er werd eerder op de avond ook weer een vervelende coefficientenpost geplaatst. Kun je daar ook scherp op toezien?quote:
Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente kan er echt niets van. Zo weinig automatismen meer over.
Ja, Van Rooij / Kuipers als je backs is eigenlijk Heracles Almelo-vibes.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.
De wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint langzamerhand te ontsporen.
Castore danquote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt psv ineens in puma shirts
of doen ze dat al een tijdje.....
wat een b merk.......
Goh.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Ik wil niet weten wat Makkelie wel of niet in de hand heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie zoveel domme overtredingen
komt door die makkelie die heeft het nooit in de hand
jij houdt je mond over castorequote:
Maar hij gaat wel zometeen scorenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Witwaspraktijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef ISVV het volgende:
Nooit van Castore gehoord, bestaat derhalve niet
Oké, Lui.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
Van de wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
De laatste keer dat ik checkte was ik niet dood.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.
Jullie weten niet hoe deze wereld werktquote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.
Harvardgodenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet hoe deze wereld werkt
Massa productie staat niet voor exclusiviteit
Derhalve zijn Adidas en Nike dus geen exclusieve merken
Hoe kleiner de omzet hoe groter de marktwaarde en exclusiviteit van een product kan zijn
castore is dus exclusiever dana nike en adidas
Twente heeft het niet Makkeliequote:
Op Harvard gaven ze geen economie?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet hoe deze wereld werkt
Massa productie staat niet voor exclusiviteit
Derhalve zijn Adidas en Nike dus geen exclusieve merken
Hoe kleiner de omzet hoe groter de marktwaarde en exclusiviteit van een product kan zijn
castore is dus exclusiever dan nike en adidas
Dit is geilquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Makkelie heeft er voor gezorgd dat Tillman te laat is gekomen.
Je brengt de wap op theorieënquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Makkelie heeft er voor gezorgd dat Tillman te laat is gekomen.
Ik ben het ineens eens met die miljardenkorting.quote:
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bentquote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die thee is echt smerig ik had net zo goed geen thee kunnen kopen
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bent
Thee hoort gewoon naar thee te smaken.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bent
Thee is wel gezondquote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.
Echte mannen drinken zwarte koffie.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.
Mijn collega had een keer een thee gekocht die naar zweetsokken smaaktequote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die thee is echt smerig ik had net zo goed geen thee kunnen kopen
English Breakfast Tea of Earl Gay?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thee hoort gewoon naar thee te smaken.
Hoe weet ze dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn collega had een keer een thee gekocht die naar zweetsokken smaakte
Dat was geen feest voor haar.
Rare collega die zweetsokken in haar mond stoptquote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn collega had een keer een thee gekocht die naar zweetsokken smaakte
Dat was geen feest voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |