Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente kan er echt niets van. Zo weinig automatismen meer over.
Ja, Van Rooij / Kuipers als je backs is eigenlijk Heracles Almelo-vibes.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.
De wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint langzamerhand te ontsporen.
Castore danquote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt psv ineens in puma shirts
of doen ze dat al een tijdje.....
wat een b merk.......
Goh.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Ik wil niet weten wat Makkelie wel of niet in de hand heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie zoveel domme overtredingen
komt door die makkelie die heeft het nooit in de hand
jij houdt je mond over castorequote:
Maar hij gaat wel zometeen scorenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Witwaspraktijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef ISVV het volgende:
Nooit van Castore gehoord, bestaat derhalve niet
Oké, Lui.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
Van de wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |