Die man heet Unnerstall.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed getimed door Unnerstahl.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 april 2025 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren.
Nee incompetentquote:Op donderdag 24 april 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Bewussie, kan je gewoon rood voor geven.
Mwah, daar was de tackle niet buitensporig genoeg voorquote:Op donderdag 24 april 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Bewussie, kan je gewoon rood voor geven.
Makkelie zal blij zijn dat zijn portret hier geplaatst wordtquote:
Gele of rode?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een paar aan Oekraine geven @:Don_Trump
Er werd eerder op de avond ook weer een vervelende coefficientenpost geplaatst. Kun je daar ook scherp op toezien?quote:
Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Twente kan er echt niets van. Zo weinig automatismen meer over.
Ja, Van Rooij / Kuipers als je backs is eigenlijk Heracles Almelo-vibes.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een boerenkoolelftal.
De wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint langzamerhand te ontsporen.
Castore danquote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt psv ineens in puma shirts
of doen ze dat al een tijdje.....
wat een b merk.......
Goh.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Ik wil niet weten wat Makkelie wel of niet in de hand heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie zoveel domme overtredingen
komt door die makkelie die heeft het nooit in de hand
jij houdt je mond over castorequote:
Maar hij gaat wel zometeen scorenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
Steijn bakt er vooralsnog vrij weinig van.
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij houdt je mond over castore
die zijn groter dan puma
hoewel ik en maradona altijd op puma schoenen speelde ben ik geen fan van puma shirts wel van de schoenen
Witwaspraktijkenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef ISVV het volgende:
Nooit van Castore gehoord, bestaat derhalve niet
Oké, Lui.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
Van de wedstrijd of dit topic?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, maar ik word hier een beetje moe van.
De laatste keer dat ik checkte was ik niet dood.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je telt als club niet mee als je niet gesponsord wordt door Nike of Adidas.
Jullie weten niet hoe deze wereld werktquote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Castore klinkt als iets dat de broer van de bedenker van PME Legend heeft bedacht.
Harvardgodenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet hoe deze wereld werkt
Massa productie staat niet voor exclusiviteit
Derhalve zijn Adidas en Nike dus geen exclusieve merken
Hoe kleiner de omzet hoe groter de marktwaarde en exclusiviteit van een product kan zijn
castore is dus exclusiever dana nike en adidas
Twente heeft het niet Makkeliequote:
Op Harvard gaven ze geen economie?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet hoe deze wereld werkt
Massa productie staat niet voor exclusiviteit
Derhalve zijn Adidas en Nike dus geen exclusieve merken
Hoe kleiner de omzet hoe groter de marktwaarde en exclusiviteit van een product kan zijn
castore is dus exclusiever dan nike en adidas
Dit is geilquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Makkelie heeft er voor gezorgd dat Tillman te laat is gekomen.
Je brengt de wap op theorieënquote:Op donderdag 24 april 2025 21:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Makkelie heeft er voor gezorgd dat Tillman te laat is gekomen.
Ik ben het ineens eens met die miljardenkorting.quote:
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bentquote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die thee is echt smerig ik had net zo goed geen thee kunnen kopen
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bent
Thee hoort gewoon naar thee te smaken.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie drinkt dan ook citroen thee tenzij je verkouden bent
Thee is wel gezondquote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.
Echte mannen drinken zwarte koffie.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.
Mijn collega had een keer een thee gekocht die naar zweetsokken smaaktequote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die thee is echt smerig ik had net zo goed geen thee kunnen kopen
English Breakfast Tea of Earl Gay?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thee hoort gewoon naar thee te smaken.
Hoe weet ze dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn collega had een keer een thee gekocht die naar zweetsokken smaakte
Dat was geen feest voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |